WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Szaman

permalink wysłany:
jesli chcecie podbic dps o pare punktow i lepiej wykozystywac gcd proponowalbym mala zmiane na liscie prio

1) Spirit Wolves
2) Shamanistic Rage
3) Stormstrike if no SS debuff present
4) Maelstrom Weapon x 5 stacks - Lightning Bolt
5) Flame Shock
6) Earthshock
7) Stormstrike
Fire Elemental
9) Magma Totem
10) Lightning Shield
11) Lava Lash MW < 3
12) Fire Nova

w ten sposób jak macie 3-4xMW używacie firenovy i jesli w tym czasie jeszcze się nie dobije 5 stack MW dobijacie LL-em
dużej różnicy to nie zrobi ale zawsze to GCD do przodu co jakiś czas
http://i34.tinypic.com/v8j8s7.png
permalink wysłany:
Noqu napisał :
Vansar po zapoznaniu się z twoją 'rotacją'i wypowiedziami (samo używanie tego stwierdzenia jest błędne w odniesieniu do Ench shamana) śmiało stwierdzam że twoje pojęcie na temat tej klasy opisywane jest na podstawie heroików tudzież ToC itp ;) Jak już pisałem ench shaman nie ma żadnej rotacji.Jego walka odbywa się na zasadzie priorytetów w używanych umiejętnościach które wcale nie są zależne od stacków maelstroma ;< Może inaczej.....maelstrom jest głównym prio w używaniu spelli ale dps shamana bieże się z proców i bursta.Nie chcę opisywać mi się tutaj dokładnych prio bo nie ma jednolitego.Zależne jest tylko i wyłącznie od bosa i systemu walki.Anyway shaman Ench jest stworzony do walki statycznej.Jeżeli trzeba biegać skakać itp jego dps znacząco maleje.Na Bossach takich jak Saurfang w icc Cisne spookojnie 14k dpsu.Ale jeżeli przyjdzie mi walczyc z Arthasem to mój dps wynosi zaledwie8-9k ;< (oczywiscie bez bursta).Są walki gdzzie shaman jest kompletnie bezużyteczny(Sindragossa) i nadaje sie jedynie do zbijania tombów.Ogólnie rzecz biorąc Shaman Enchancement na chwilę obecnego kontentu jest najmniej użyteczną klasą.Dlaczego? Ponieważ jego żywotność jest mniejsza niż niektórych Clothowców a jego buffy mogą być zastąpione przez Frost/Blood DK.Tak więc absolutnie nie polecam gry w specu Ench jeżeli chcecie się załąpać do CORE składu dobrej raidującej gildi ;)(Jak ktoś potrzebuje szczegółowych informacji na temat nie tylko ench ale ele i resto śmiało pisać)

Pozdrawiam Noqu aka Dreako ;)

P.S Przydatne addony stworzzone dla enchów to ShocAndAwe (określa priorytety w danej chwili)
EnchSim (przewodniuk po gearze i doborze odpowiednich proporcji w sttatystykach)
Dodatkowo warto zainstalować takie addony jak Decursive,Titan panel, Pitbull(świetne UNITFRAMESY!)i bartender ;)
Najlepsze profesjie to na chwilę obecną JC (największy boosty do haste czyli d tego co shamanowi
niezbędne).Oraz Engi ze względu na enchant na glovesach (340 haste co minute jest naprawde imba)

Bardzo prosze ludzi typu tomek... nie wypowiadajcie sie na tematy o których nic nie wiecie albo przynajmniej mówcie z sensem żeby innym graczom nie mieszać w głowach (instant lava burst lol xD)

Przecież przepraszałem, za to że w błąd wprowadziłem ;P Swoją drogą to niezły był by instant cast Lava Burst xD
Ale efekt SS by na niego nie działał ;(
permalink wysłany:
jako enhowi z 4-letnim doswiadczeniem jest mi smutno ale musze sie zgodzic z tym co napisal Noqu ;/ w tym momencie nie ma dla enh shamana miejsca w dobrej raidowej grupie 25man ;/ nasz dps nie jest porownywalny z frost dk w zadnym stopniu niestety a jak sie ma blood tanka albo dobrze ubranego blood dpsa to nawet nie ma co marzyc o zalapaniu sie na progress ;/ a co do sindragosy to na normalu juz nie jest tak fatalnie, przy tym buffie mozna juz troszke postackowac te debuff :) osobiscie bije na maxa do blisterig colda i po blisteringu do air phase i tak az do 35%. ale po 35% jest juz kupa z buffetami ;/ na lk sie mozna na ghulach pobawic tylko ze dps na nich jest totalnie pusty bo one i tak od plagi zejda predzej czy pozniej. w dalszych fazach znowu kupa i bicie tombow :D

co do LB sa niby plany na cata zebysmy mogli og jako instana z MLW uzywac ale zanim wyjdzie retail to sie to wszystko jeszcze 200x zmieni :)
http://img529.imageshack.us/img529/9761/86401c2e4.png
permalink wysłany:
Sad but true ;< ench shaman nadaje się do noszenia wody na raidy ...Korey mówiąc o sindragosie i ogólnie o ICC miałem na mysli heroiki.W żandnym innym wypadku ta gra nie sprawa trudności , zresztą chyba wiadomo nie od dzis że blizzard ma uroczą tendencję do ułatwiania tej gry żeby ci ludzi którzy bądź co bądź mniej myślą mogli sobie poraidować.Najlepszym przykładem na to jest PUG ;) tak tak pug potrafi zszarpać nerwy na cały dzień zwłaszcza że na BL-u raid altem z randomami jest jednoznaczny z waleniem głową w ścianę ;)Ale nie tylko tak jest w przypadku randomów.Wiele gildi nie może zabić LK do tej pory co jest dla mnie kompletnie nie zrozumiałe ;< bo generalnie trzeba mieć problemy umysłowe żeby nie ogarniać że np z Defilem czy shadow trapem sie odbiega.....

Pozdrawiam wszystkich dobrych graczy w komputer xD
permalink wysłany:
@Noqu

Zazwyczaj partoli sie cos na raidzie gdy:
A) ma sie 15 lat i w czasie bicia bossa slucha polecen matki
B) ma sie ekran zawalony zbednymi addonami
C) jest sie zajetym czyms innym np gadaniem na skypie/gg
D) jest sie tak zalanym w trupa, ze nie panuje sie nad ruchami.

A wniosek jest prosty takie osoby nie maja progresu na wlasne zyczenie.

Nie rozumiem jak mozna mowic, ze blizz ulatwia gre skoro pug robi 4-6 bossow na normalu a ogarniete gildie 12/12 hc.
Dali cos dla jednych i drugich, poszerzajac grono odbiorcow. Teksty w stylu "omfg znowu jest latwiej" to czysta propaganda ktora powtarzana w w kolko ma sie stac prawda. No i chyba najwazniejsze, to glownie gracze ulatwiaja sobie gre dawno, dawno temu nie bylo tylu addonow (dbm, omen, bartender itd.) czy tez tankspota i innych filmikow z taktykami. Gear w podstawowej wersji wowa wiadomo jak wygladal, mozemy to zobaczyc nawet dzisiaj, przykladem moze byc clothowy set z scholomance ktorego set bonusem jest def rating (O.o), ogolnie wow byl niedopracowany co w pewien sposob niezamierzenie utrudnialo gre. Podstawowa sprawa jest tez fakt, ze o ulatwianiu gry mowia osoby ktore duzo w wowie osiagnely, ale np uzywajac AVR, mogli oni przeciez go nie uzywac byloby trudniej.
permalink wysłany:
Powiem ci że zgłosze cie na liste UNESCO naprawde ;< Jesteś jedyną osobą która twierdzi że WOTLK jest dodatkiem który nie został ułatwiony ;P Chyba nie muszę przypominać ci o 30% buffie ? Można być debilem i robić 10k dpsu z takim buffem.....masz rację o AVR itp ale nigdy nie używałem takich addonów (1 krok do tego żeby gra 'myślała' za ciebie).
Jak sam powiedziałeś ogarnięte gildie robią 12/12 hc .... cóz i tak i nie.Bo z jednej strony gildia która ma core skład od 2 lat ten sam jest w stanie zrobić cały progress bez problemu ale np gildie które mają 11/12 hc czy też 10/12 nie znaczy że są nie ogarnięte.Jak sam wiesz zapewne w topowych gildiach jest niesamowita rotacja ludzi na trialach...Dużym problemem właśnie jest to że z gildi ktoś wyjdzie z core składu bo np nie może już grać w wyniku problemów rodzinnych czy finansowych co się często zdarza.Na jego miejsce trzeba kogoś znaleźć prawda? i w momencie gdy taki człowiek zostaje przyjęty do gildi trzeba go uczyć wszystkiego od nowa, taktyk itp (1 człowiek może spowodować wipe na LK i nie tylko więc jest to prio)Wracając do ułatwiania WoWa....nie podałeś żadnych argumentów że go nie ułatwiają oprócz przykładu setu z scholo jeszcze z podstawki.Ja moge ci podać dziesiątki argumentów że jednak ułatwiają.Przede wszystkim emblemy (wtf ?) 10 rodzajów emblemów z możliwością robienia Weekly i zbierania darmowych top emblemów na poziomie obecnego patcha.Robiąc daily mamt 2x frost dziennie co daje nam 14 frostow tygodniowo i 56 miesięcznie + 20 za weekly.Co za tym idzie nawet największy idiota może sie stosunkowo szybko ubrać w gear za frosty robiąc same weekly w naxxach i daily HC.Następnym przykładem ułatwiania gry są heirloomy.Nie powiem że nie korzystam bo pomysł jest świetny ale twink ubrany w full BoA itemy jest postrachem na BG i podczas expienia.VoA kolejny pomysł bez sensu.Miała to być nagroda za mass pvp (dostęp do VoA)a wyszło że co battle ma go przeciwna frakcja ;< VoA to darmowe top itemy pvp i pve na poziome danego patcha co daje możliwość jeszcze szybszego ubrania się...nie chcę mi się wszystkiego wymieniać a zapewniam cię że sporo jeszcze tego jest.

P.S a propo szybiego ubierania...teraz można się wygearować w tydzień aby spokojnie być w stanie raidować 25man ICC
W tbc trzeba było zapierdzielać w gladiatorach zanim sie gdzieś człowiek wkręcił na raid i to taki typu gruul czy kara.Przypomiały mi się jeszcze klucze do dungeonów...bo nie wejdziesz na HC w outland bez repy na klucz ;> co jest dodatkowym ułatwieniem w wotlk bo tego nie ma.
permalink wysłany:
Mimo wszystko insty na poziomie hero czy tam hard mode, sa dostepne tylko dla dobrych graczy, moga sobie tam zbierac swoj super gear do ktorego reszta nie ma dostepu. Emblemy popychaja ludzi do poznawania kontentu, co to za przyjemnosc placic ~75zl i siedziec w naxxie bo tak by wiekszosc skonczyla, jak mozna robic insty z roznym poziomem trudnosci. Co do voa zgadzam sie pomysl jest denny, ale nadal nie ma z niego itemow z najwyzszej polki
zdobycie ich zazwyczaj wiaze sie z niesamowitym fartem (osobiscie na voa 25 nigdy nic do pve nie wygralem przez caly wotlk. Trzeba tez pamietac, ze voa nie dziala na kazdym serwerze jak na naszym BLu, czesto bywa tak, ze dominujaca frakcja ma w swoich rekach voa przez 80% czasu. Co do kluczy zmienili to ale wydaje mi sie, ze to po prostu zmiana mechaniki gry, teraz niby ulatwili ale w cata zeby wejsc do jakiejs insty (np. przez lfg) trzeba ja najpierw recznie odnelezc.
No i ofc zeby odpalic EoE trzeba miec klucz z naxxa, w tbc takie cos nie funkcjonowalo. Jeszcze chcialbym wspomniec
o heroikach, taki pos czy hor potrafia rozlozyc puga na lopatki. Tyle czasu minelo a ludzie nadal gina na Icku
od poison novy czy poscigu, na horze widzialem wipy przez tankow z 6k gsu co raczej swiadczy o tym, ze latwo nie jest (chyba, ze robi sie dana inste dziesiaty raz, wtedy ma sie praktycznie zautomatyzowane ruchy np. w icc ktore po tylu raidach wydaje sie proste). No i deserek toc, ludzie nadal nie potrafia zrobic tej insty wipy na niej to standard hero pug nawet nie tknie. Toc a przeciez jeszcze jest algalon (do ktore trzeba kluczy z hc hmm tego nie bylo)
czy yogg ktorego goscie w gearze z icc 25 nie potrafia ogarnac. Wszystko rozbija sie o doswiadczenie, jezeli cos sie robi wielokrotnie to staje sie latwe. Wracajac do tego, ze nadaje sie na liste UNESCO, tak wlasnie dziala propoganda powtarzana wiele razy staje sie prawda.
permalink wysłany:
Nie...nic nie rozbija sie o doświadczenie tylko o personal brain lvl.To że ludzie nie mogą zrobić yogga to oznacza tylko to że mają problemy umysowe.Zobacz na moje armory zabiłem yogga 2 razy w życiu z czego raz +1.Więc to nie było wielokrotne robienie uldu prawda?To samo z HC.Jeżeli człowiek ginie na icku to znaczy że ma komputer z drewna i nic nie widzi co sie dzieje albo jest idiotą...nie ma innego wytłumaczenie (a propo gsu.nie przytaczaj że ktos mail 6k gsu a mimo to padl bo gs jest wyznacznikiem tylko tego ze koles zbiera itemy z jak najwyzszym ilvl ;< i wcale nie oznacza to ze jest dobry albo ze wogole umie grac).Hard mody dostepne tylko dla najlepszych? tak zapytaj panne Blood queen co o tym sądzi ;> albo pana branna na gunshipie.Co więcej EoE żeczywiscie jest pewnym wyjątkiem ale to sporadyczny przypadek.A swego czasu trzeba było mieć klucze do BT ( do kara trzeba nadal) więc to nie tak że w tbc to nie występowało.Co do emblemów......właśnie cała sztuka dawnej polegała na tym żeby sie ubrać chodząc na heroiki i kupować itemy za Bojki ale nie w takim tępie jak teraz.Zresztą powiedzmy sobie szczerze, czy przyszło ci do głowy w TBC że w następnym dodatku będziesz mógł kupić tiery za emblemy? na pewno nie.I jeszcze jedno....to że utwierdzasz sie w przekonaniu że jednak wotlk nie jest łatwy świadczy o tym że albo jesteś noobem albo grasz biernie ;<

P.S Kiedy człowiek dymał w itemach z heroików w tbc to cieszył się że wreszcie uzbierał na ten pierniczony hełm albo broń.Teraz wchodzisz do ToCa albo Frostwing halls i masz gear taki o jakim dawnej można było sobie pomarzyć.Nie chcę już wspominać o Vanilli gdzie dla przykładu żadna polska gildia nie zabiła Kel"thuzada a niektórzy progressowali Stratholme ;< a gildie rozpadały się prze kłótnie o itemy z pierwszego czy drugiego bossa w BWL ( pozdro maiori cede ;>)
permalink wysłany:
Słyszałem wypowiedź odrazu po zabiciu LK 25 na hero mode, że to był najtrudniejszy boss jaki wyszedł w WoW, niestety o reszcie nie można tego powiedzieć :(
wysłane po 4 minutach 5 sekundach:Ja nie mogę zabić LK, bo nie mogę znaleźć grupy... gildia raz zabiła, ale wtedy nie mogłem iść... a jak się raz na LK zebraliśmy to dotrwaliśmy do 3 fazy i dpsi wszystko zfajdali Vile Spirity rozbiły nas... ja gram jako healer i z tym żadnych problemów jak jestem na raidzie nigdy nie ma.
Hunter 80
Shaman 80
Warrior 80
Death Knight 72
Druid 80
http://www.zetbit.com/sig-2004574.jpg
permalink wysłany:
Owszem LK 25 hc jest jedynym bossem którego można porównać poziomem trudności do tych typu M'uru z SWP.Co nie zmienia faktu że jeden w miare trudny boss nie zapewnia wysokiego poziomu trudności temu dodatkowi
  Lorenco
permalink wysłany:
Noqu napisał :
Owszem LK 25 hc jest jedynym bossem którego można porównać poziomem trudności do tych typu M'uru z SWP.Co nie zmienia faktu że jeden w miare trudny boss nie zapewnia wysokiego poziomu trudności temu dodatkowi

Wyłącz buffa i napisz do mnie, co sądzisz o poziomie trudności ICC.
permalink wysłany:
A jak myślisz po co został buff wprowadzony? po to żeby dało się to icc zrobić.Buff daje możliwość wyrobienia się z dpsem....co nie jest bezpośrednim ułatwieniem bo w przeciwnym raze matematycznie nie jest możliwe wyrobienie sie z dpsem na kilku bossach.Naprawdę sądze że moja wiedza na ten temat chyba troche przekracza twoją.Bo nawet nie wiesz co co za bardzo piszesz.Pomijając fakt że nie gram od jakiegoś czasu wiem co się obecnie dzieje.Mowa o wyłączeniu buffa i próbie jest zupełnie bezmyślnym pomysłem z wielu względów.Pragne ci przypomnieć że Acc zabili go dopiero na 20% buffe ;< a nie wmówisz mi że to słaba gildia.Jak już pisałem sam buff nie daje człowiekowi bonusu do brain lvlu a możliwość matematycznego wyrobienia się z dpsem w walce.Więc walka bez buffa niczego nie zmienia apropo trudności gry bo buff został przemyślany dokładnie.I gdyby nie to że się pojawił bossowie w icc byliby o wiele słabsi.Proponuje ci zagłebić się troche w kilka szczegółów albo przyajmniej coś poczytać przed napisaniem tym bardziej że twoja wiedza z HM określana jest na poziomie 1 skrzydłą z tego co widzę
  Lorenco
permalink wysłany:
Noqu napisał :
A jak myślisz po co został buff wprowadzony? po to żeby dało się to icc zrobić.Buff daje możliwość wyrobienia się z dpsem....co nie jest bezpośrednim ułatwieniem bo w przeciwnym raze matematycznie nie jest możliwe wyrobienie sie z dpsem na kilku bossach.Naprawdę sądze że moja wiedza na ten temat chyba troche przekracza twoją.Bo nawet nie wiesz co co za bardzo piszesz.Pomijając fakt że nie gram od jakiegoś czasu wiem co się obecnie dzieje.Mowa o wyłączeniu buffa i próbie jest zupełnie bezmyślnym pomysłem z wielu względów.Pragne ci przypomnieć że Acc zabili go dopiero na 20% buffe ;< a nie wmówisz mi że to słaba gildia.Jak już pisałem sam buff nie daje człowiekowi bonusu do brain lvlu a możliwość matematycznego wyrobienia się z dpsem w walce.Więc walka bez buffa niczego nie zmienia apropo trudności gry bo buff został przemyślany dokładnie.I gdyby nie to że się pojawił bossowie w icc byliby o wiele słabsi.Proponuje ci zagłebić się troche w kilka szczegółów albo przyajmniej coś poczytać przed napisaniem tym bardziej że twoja wiedza z HM określana jest na poziomie 1 skrzydłą z tego co widzę

LINK

Aha.

also cool story i pragnę przypomnieć, że to jest temat o szamanie, a nie test Twojego nieomylnego umysłu nt. ICC.

@offtopując

I proponuje nie być takim wszechwiedzącym dupkiem, bo to działa źle tylko dla Ciebie. Nic o mnie nie wiesz, ja nie chce o Tobie nic wiedzieć, zwykłem oceniać ludzi po sposobie pisania ( co do tego proponuje Ci się zaznajomić z przecinkami, spacjami po znakach interpunkcyjnych i takimi tam mało ważnymi pierdołami, oczywiście jeśli będziesz miał przerwę pomiędzy Twoim bacznym obserwowaniem gry ) lub sposobie wypowiedzi i dotychczas się sprawdza, EOT.

tym bardziej że twoja wiedza z HM określana jest na poziomie 1 skrzydłą z tego co widzę

permalink wysłany:
Co nie zmienia faktu że twoje HC:Storming the citadel nataje sie do rubryki: jak sie raidowało 10 lat temu
  Lorenco
permalink wysłany:
Noqu napisał :
Co nie zmienia faktu że twoje HC:Storming the citadel nataje sie do rubryki: jak sie raidowało 10 lat temu

>implikowanie, że nie mam progressu 9/12 na ICC 25 HC.
>śmieje się


Co do tego.

LINK -> Dungeons & Raids -> Fall of the Lich King 25-Player Raid -> lol

"nataje"