Po prostu boli mnie że od czasu... Dalaraniu we Wrath of The Lich King nie postarali się o żadną nową porządną stolicę.
Co nie zmienia faktu, że świątynie z MoP były w sumie najbardziej użytecznymi "stolicami" i nawet dziś całkiem sporo graczy ma tam swojego normalnego, nie-garnizonowego HS bo po są po prostu tak wygodne.
Narzekanie na Daily Questy w 5.0 - Objective Areas z paskami do wypełniania.
Ja ciągle będę twierdził, że gracze WoWa są zbyt głupi na otwarte objectivy jak ma GW2/FF14/WoD... no może źle to ująłem, nie tyle za głupi co zbyt przyzwyczajeni do starego systemu.
Jakby ten pasek z objectivami podzielić im na oddzielne daily questy - zabij "5X", zniszcz "7Y", posadź "12Z" - miast dać im wolność w robieniu rozróby na terenie questa, nie było by połowy narzekań na daily.
Oczywiście WoDowe daily miały też jeden tyci problem w postaci braku jakiś konkretniejszych nagród, ale cóż.
Witam. Aktualnie jestem w pracy i trochę szperam w Internecie szukając informacji o nowej klasie. Macie juz jakies informacje typu jaki armor/statystyki ,czy bedzie wymagany jakis cap do stworzenia tej postaci ? Jestem fanem ilidana i Malo grałem jako melas w tej grze, przynam ze klasa mnie zaciekawiła.
Zaciekawił mnie jeden temat, ponieważ wykonując prostą matematykę, coś tutaj stanowczo nie gra.
11 klas po trzy spece daje w sumie 33 bronie. Dorzućmy dwa spece od Demon Hunter. To jest 35.
Wszędzie pisze o 36, a więc to jest błąd czy może coś dla nas szykują jeszcze? No chyba, że ja się gdzieś zgubiłem, wtedy proszę o wyjaśnienie mi tego.
To w zamyśle podobny pre-event do najazdu Żelaznej Hordy przed premierą Warlords of Draenor, ale poprowadzony zgoła inaczej, i lepiej wprowadzający w fabułę dodatku.
Blizzard jest pewien, że po rozegraniu tego wprowadzenia absolutnie każdy gracz World of Warcraft będzie zaskoczony, wręcz zszokowany.
Kiedy kurz po wprowadzeniu w The Broken Shore opadnie, obudzimy się w świecie ogarniętym wojną. Będziemy mieli ciężkiego kaca.
[na slajdzie widać legendarne bronie - Ashbringera (Tyriona Fordringa) i Doomhammera (Thralla)] Alex Afrasiabi: podniesiemy broń po tych, którzy zginęli, i po tych, u których zginęła nadzieja.
Czy tylko mi się zdaje że komuś się wykituje, albo zamkną ich w twistingnether? ^ ^
Go nie ma w grobowcu Sargerasa. Niby Maiev zgarnęła jego ciało i zamknęła w lodówce, żeby jego dusza cierpiała wieczność. Blizzard chyba szykuje drugi Cataclysm tylko tym razem zamiast zmieniać mapy to zmieni główne postacie. Zabić wszystkich, zastąpić nowymi.
Szkoda mi tylko tego Lich Kinga... zabiorą mu ostrze mrozu które przecież było całe nie wiem skąd oni teraz jakieś szczątki wzięli.... i z tego niby bronie dla dk... Ciekawi mnie tylko broń dla warlocka... bo teoretycznie nie ma jakieś mega ważnej postaci która by miała jakaś warlockowa broń...Dodatek mega super chociaż spodziewałem się go później a widze żę poszli po bandzie. Chcą uśmierdzić postacie które sa zbawicielami przy każdym dodatku od cataclizmu... i zostawić miejsce na innych bo co dodatek z trallem i innymi to trochę już nuda zawiewa więc jest ich to taki klucz do zmartwywstania wowa i postawienia go na nogi takie drugie TBC! Illidan jest i burning legion tez jest :D Ciekawi mnie tylko co z illidanem... jak mannarotha wskrzesili to jego też.. z legionem się nie zbrata nie ma takiej opcji, z tego co wiemy to guldan umrze tak jak garrosh czyli w questach w najbardziej niebezpiecznej lokalizacji konczac lore questowe. Więc pozostaniemy my... z nami raczej nie będzie walczył bo już raz dostał wciery... wiec czyżby heroiczna smierc pokonując swego odwiecznego wroga czyli legion? :D
A ja jestem ciekawy jaki kolor klasowy dostaną DH... Felowa zieleń? Raczej nie, zbyt podobna do monka/huntera... Obstawiam ciemną zieleń, ewentualnie ciemny brąz.
Moja prywatna lista oczekiwań na nowy dodatek:
- Frakcje z daily questami (byle nie tyle co w MoPie, ani tyle co w WoDzie, czyli nic), obiecującymi nagrodami i jak najbardziej powiązane fabularnie z całym dodatkiem (coś jak Shieldwall w MoPie). Chyba tego najbardziej mi brakowało w WoDzie - dalszego ciągnięcia fabuły po wbiciu 100, przez co nie było praktycznie po co biegać po Draenorze. Jakby nie było WoW nadal jest też RPG, a nie tylko MMO.
- Dużo dungeonów. Questy w dungeonach. Niech mają one jakieś powiązanie ze strefami, w jakich się znajdują. Dungeony na poziomie levelowania powinny być integralną częścią danej strefy, pewnego rodzaju zwieńczeniem fabuły, przez którą strefa nas prowadzi, a nie tylko przerywnikiem w trakcie bicia leveli.
- Chciałoby się napisać - raidy - ale o to akurat się nie martwię, jeszcze nie było dodatku, który by pod tym względem zawiódł :)
- Dalsze zmiany w itemach - WoD przyniósł ich sporo, ale brakuje mi tu między innymi możliwości podwójnego enchantowania i gemowania itemów (tak, żeby zmieniały się razem ze zmianą speca, jak główna statystyka).
- Regularne, wypasione contentem patche. WoD w zasadzie miał tylko jeden patch, 6.2, który mimo wszystko nie przyniósł nam jakoś specjalnie wiele. Więcej patchy na wzór 5.2, nigdy więcej powtórki z 6.1.
- Porządna stolica z prawdziwego zdarzenia. Dalaran to dowód na to, że Blizzowi brzytwy się chwyta, ale może coś z tego będzie.
- System transmogryfikacji z Diablo Trzy.