Nie chcieliśmy by końcowy rajd trwał rok? No to mamy za swoje. Będzie szybciej za to skromniej ;)
W sumie to to też niewypał. Bo w MoPie były 4 duże patche - końcowy rajd trwał rok. W WoDzie był 1 (!) duży patch - też będzie trwał rok.
Cotusięwogóle...
No już nie przesadzajmy, że 4 duże patche w MoP... 2,5 jak już - nie nazwałbym Landfalla i Eskalacji jakimś wybitnym contentem.
Dalej - należy pamiętać, że MoP był dwuletnim dodatkiem, jeśli WoD zgodnie z zapowiedzią będzie półtoraroczny to czas życia poszczególnych patchy względem obu dodatków będzie taki sam.
Poza tym, 6.2 przyniosło nam więcej contentu niż analogiczne mu 5.4 (inb4 "lol nazywasz Apexis daily contentem" - nie przeszkadza to niektórym nazywanie Timless Isle contentem... a była ona znacznie gorzej wykonana niż Tanaan).
Gram w tą grę od podstawki... jestem pewien, że gdyby Blizz dał 6.1 numerek pokroju "6.0.9" lub otworzył BRF wraz z wyjściem 6.1, nie 2 tygodnie przed ilość żali o brak contentu była by o jakieś 50% mniejsza (choć w tym drugim wypadku by musieli wcześniej dać ze 2 bossy do Highmaul)
MoP to w teoirii trwał z rok, bo SoO leciało drugie tyle. Blizz chyba ma coś problemy z pociągnięciem fabuły dalej w dodatku, że dają tak szybko ostatni raid któy długo trwa.
No właśnie przez tyle czasu soo mop był nierównym dodatkiem. Pierwsza połowa była spoko, t14 5.1 z pierdolami, za niedlugo 5.2 (7-6 miesiecy po t14 wyszedl patch jakos?) i wlasnie potem to neiszczesne soo przez tyle czasu. Jakby soo trwalo 7-8 miesiecy (moim zdnaime tylep owinien trwac rajd z 10+ bossami w wowie) to byloby spoko.
Ja jestem na 90% pewien ze oni pociagna hellfire i samego woda do czasu premiery filmu...takze gl/hf zabijam pare bossow na mythicu (najpierw zabije archimonda na hc ;) ) i widzimy sie w eye of azshara (czy jakos tak) ;) Nie wyobrazam sobie gry na wodzie przez rok czasu bo uschne z nudy.
Zagraj w Warcrafta 2 albo i 1. Tam to dopiero lajt! ;)
Raczej miałem na myśli fabułę w3 która nie wymagała "WIARY" od gracza aby była okej, w wowie teraz we wszystko trzeba wierzyć, nie ma konkretnych informacji, lamusy zrobiły se jakieś chujowe timelajny i nether warpy przez co gra - uwaga - wcale nie jest atrakcyjniejsza a jedyne co osiągnęli tym to możliwość wciśnięcia nam 10 raz tego samego gównianego Bossa gdyby tak przypadkiem nie chciało im się nic wymyślać. Szkoda czasu na ten cyrk.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
Dalej - należy pamiętać, że MoP był dwuletnim dodatkiem, jeśli WoD zgodnie z zapowiedzią będzie półtoraroczny to czas życia poszczególnych patchy względem obu dodatków będzie taki sam.
I właśnie problem jest taki, że dawno przed WoD zapowiedzieli, iż dodatek będzie krótszy, będzie miał mniej patchy, co za czym idzie będzie miał najmniej contentu, a jakimś cudem Warlordy były najdroższym dodatkiem.
I kolejny dodatek, który pewnie będzie tak krótki i będzie miał mało patchy jak WoD (przed premierą dodatku potwierdzili, że pracują nad dwoma dodatkami naraz), jak będzie równie drogi to to będzie porażka.
Cena była wysoka a sprzedaż taka, że serwery przez tydzień po premierze miały problem. Teraz postawcie się w miejscu sprzedawcy, który podyktował wysoką cenę a następnie sprzedał wiele produktów. Jaką cenę podyktujecie kolejnym razem? Można się pocieszyć tym, że czas gry jest teraz za wirutalne złoto ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...
Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości...
WoD był najdroższym dodatkiem bo jakby ktoś jeszcze nie zauważył średnia cena nowych gier między MoP a WoD poszła w górę między 5 a 10 dolarów - ilość kontentu czy dołożenie boosta nie ma z nią nic wspólnego raczej.
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości...
Boost był akurat szczwaną zagrywką marketingową... Blizz wiedział, że do "odświeżonego TBC" jakim jest WoD przyleci tabun nostalgiowiczów myślących, że TBC było dobre, a dzięki możliwości wystartowania z miejsca w nowym dodatku tylko ułatwił im decyzję o powrocie (to samo też tyczy się nowych osób, które z miejsca mogły grać w ten sam content co weterani przez to)