WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Reforging - Czy ma wrócić?

permalink wysłany:
Jaka jest wasza opinia o reforgingu?

Ostatnio przeglądałem sobie forum mmo-champion i natrafiłem na ciekawy wątek o reforgingu i itemizacji.
Zacząłem się wtedy zastanawiać czy nie lepiej przywrócić ten system "personalizacji" naszego "gearu".

Ale nie chciałbym, żeby wrócił w starym stylu. Ogólnie to chodzi mi o możliwość zmiany TYLKO itemków setowych. I konwersja byłaby na zasadzie jedna drugorzędna statystyka na drugą, np. cały haste na crit (w stosunku 1 do 1). Jako, że nie ma już hit i expertiense, a także "breakpointów", nie byłoby całego problemu z niezakładaniem nowych przedmiotów i dużej kalkulacji (tudzież używania różnych addonów z kalkulatorami co zmieniać).

Jak duża jest rola tych drugorzędnych statystyk? Z tego co wyczytałem to nie liczą się już tak bardzo jak kiedyś i w większości wypadków, nie ważne co ma item, liczy się tylko główna statystyka.
  Neal
permalink wysłany:
Nadal będzie bajzel tylko że mniejszy. Dla Mnie ten reforgin może już nigdy nie wracać.
Personalizacja by się większa przydała ale za pomocą gemów i enchantów.
  Gapcio
permalink wysłany:
Z tego co wyczytałem to nie liczą się już tak bardzo jak kiedyś i w większości wypadków, nie ważne co ma item, liczy się tylko główna statystyka.

Z tym bym się kłócił ale może zbyt mało wiem.
permalink wysłany:
hit i exp na 7.5% nie ma po co wracać. to było nudne. natomiast jako taki by się przydał jak ktoś chce porzucić jeden spec i przejść na drugi np. mag z arcane na fire. A najlepszy temat na mmo-champ to ten o braku latania w wod. niedługo 2000 stron!
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Neal napisał :
Nadal będzie bajzel tylko że mniejszy. Dla Mnie ten reforgin może już nigdy nie wracać.
Personalizacja by się większa przydała ale za pomocą gemów i enchantów.

Większy bajzel jest właśnie teraz, przyczyną niechęci do reforginu był hit i exp ale skoro usunęli to staty to po kij usunęli reforging to ja pojęcia nie mam. Bez z tych statów to by była naprawdę fajna opcja której teraz mi brakuje.
  Tomia
permalink wysłany:
Nie przywrócą reforgingu, ponieważ ida w strone ciągłego ułatwiania gry. Po co biedy gracz ma sie zastanawiać jak najlepiej ustawić gear, skoro moze tego nie robić? Duze mozliwości to duzy problem dla graczy. Przecież dla producentów od dawna casual gracz jest synonimem debila niepotrafiącego myśleć.
Mnie brak reforgingu az tak bardzo nie denerwuje, jednak to co zrobili z gemami to sie nie da opisać.
permalink wysłany:
Jaka jest wasza opinia o reforgingu?
Był złem koniecznym, tylko po to by osiągnąć hit/exp/breakpoint - usunięcie go z gry uważam za plus

Zacząłem się wtedy zastanawiać czy nie lepiej przywrócić ten system "personalizacji" naszego "gearu".

Ale nie chciałbym, żeby wrócił w starym stylu. Ogólnie to chodzi mi o możliwość zmiany TYLKO itemków setowych. I konwersja byłaby na zasadzie jedna drugorzędna statystyka na drugą, np. cały haste na crit (w stosunku 1 do 1). Jako, że nie ma już hit i expertiense, a także "breakpointów", nie byłoby całego problemu z niezakładaniem nowych przedmiotów i dużej kalkulacji (tudzież używania różnych addonów z kalkulatorami co zmieniać).
Problem w tym, że w ten sposób nijak będziesz miał personalizację gearu... personalizacja jest wtedy gdy mogę dostosować gear pod swój styl gry nie będąc wyraźnie gorszym w przypadku innego wyboru - czegoś takiego nie ma w WoWie - zawsze istnieje "ten lepszy" balans statów - nie mogę zbudować sobie Blood DK opartego o parowanie ataków (Crit) gdyż Mastery góruje nad takim "buildem" pod każdym względem etc etd...

Są oczywiście lekkie różnice w buildach w kwestii statów drugo i trzeciorzędnych, acz są one marginalne i to twój mainstat dyktuje jak masz grać...

System zaproponowany przez ciebie jest deczko bez sensu z punktu widzenia tego czego Blizzard chciał w WoD.
Aplikacja tylko do setówek wymuszała by na graczach posiadanie 2 oddzielnych setów - coś czego Blizzard chce uniknąć (porządek w plecaku, mniej dramy o tokeny)
Już lepiej jakby Blizzord lepiej zitemizował tierówki - np tak by zielone staty również zmieniały się ze specem.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3