WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Czy w WoW jest miejsce dla "Starszyzny"? Pytanie i Rozmyślanie.

  Fobos
permalink wysłany:
TomPrime napisał :

Tomia napisał :
Dlatego przyzwyczaj sie do stania w miejscu większość czasu jako caster.
Chyba nie jest tak źle, grając Hunem mam (przynajmniej na początku) instant i castowane w ruchu. Wierzę, że inne postaci także posiadają wspomniane możliwości :)

1. Hunter to wyjątek, ale też nie do końca bo ma 2 spece mobilne(survival i beast mastery) oraz 1 mniej(Marksmanship) jeżeli gramy z talentem focusing shot.
2. @Tomia, ta zmiana akurat jest bardzo dobra, nie tylko biją z daleka, nie tylko biją mocno to jeszcze będą mi uciekać i w międzyczasie bić mnie spellami, nie za dużo na raz?
3. Shadow Priest imo jest najbardziej mobilny z tych wszystkich casterów, dajesz dotki i spamujesz Mind Spike i Mind Blasta jak procnie, żyć nie umierać. No i jego prawie 1 sekundowy cast chyba najmniej boli ze wszystkich klas.
4. Odradzam Ci boostowanie maina. Poznaj świat i grę żebyś potem wiedział co masz ze sobą zrobić i nie tracił czasu który z pewnością można spożytkować lepiej.
5. Wspominałeś, że lubisz postacie mobilne, bijące z daleka, do tego opisu pasuje tylko i wyłącznie hunter, reszta casterów to po prostu stanie w miejscu i "strzelanie" boltami różnej maści. Ok są odpałki jak wspomniany spiritwalker grace czy ice floes gdzie będziesz mógł przez x czasu castować w ruchu, ale ma się to nijak do tego czego oczekujesz.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Jeżeli jesteś nowy w tym świecie i nie miałeś styczności z tą grą wcześniej to tak boostowanie nie opłacalne, wyżej wymienione argumenty są dobre i rzeczowe, ja dodam aspekt z woda otóż garisson albo po naszymu :D garnizon tutaj wszystkie plany do niego są za gold więc no właśnie boostowana postać wiele nie zarobi , a levelując jesteś w stanie "uciułać" na te lepsze budynki.
permalink wysłany:
ja rowniez odradzam wykorzystanie instant boosta do lvl 90 dla pierwszej postaci. Argumenty

1. Nie masz pewnosci ze wybrana przez ciebie klasa bedzie ci lezala jesli o granie chodzi i boost przepadnie, bo zostanie wykorzystany na postac ktora gral nie bedziesz.

2. po booscie bardzo ciezko bedzie ci sie odnalesc nie znajac podstawowych mechanik gry, umiejetnosci swojego animka, ani co najwazniejsze specyfiki gry klasa ktora wybrales.

3. Jesli o questowanie chodzi to gracz z doswiadczeniem w MMORPG na pewno sobie poradzi, jednak instancje 5 osobowe po booscie beda juz znacznie trudniejsze i bardziej wymagajace od tych podstawowych. Wdarazajac sie w temat powoli level po levelu bedziesz mial duzo wiecej mozliwosci aby poznac i zrozumiec o co w nich chodzi.

Wyleveluj sobie jedna postac krok po kroku, poznaj gre, jej mechaniki, zobacz o co chodzi z instancjami, raidami, kim w tej grze jest tank, heal a kim dps, + i - tych specyficznych ról w grupach raidowych i wtedy majac tą podstawową wiedze bedziesz w stanie dokonac juz bardziej trafionego wyboru klasy/speca ktorym chcialbyc grac i dla tej wlasnie postaci taki boost wykorzystaj. Nie zawsze bowiem pierwszy wybor klasy jest trafiony :)

pozdrawiam
LOK-TAR-OGAR
FOR THE HORDE !!
permalink wysłany:
TomPrime napisał :
Nie kupię od razu dodatku (tylko na przykład pod koniec obecnej subskrypcji). Co się z tym wiąże?
Na myśl mi przychodzi, na chwilę obecną, brak dostępu do content'u gry, który dołączany jest wraz z nowym dodatkiem.
Jeśli nie kupisz nowego dodatku to stracisz jedynie dostęp do nowego "kontynentu" jakim jest Draenor. Sęk w tym, że żeby tam wejść i tak musisz mieć postać na 90 lvlu. Dlatego odkładając zakup dodatku na później tak naprawdę nic nie tracisz. Kupując dodatek już teraz dostaniesz dostęp do zawartości z której i tak póki co nie skorzystasz.
permalink wysłany:
Witam Szanownych Forumowiczów.

Dziękuję za komentarze, porady, sugestie.
Mimo, iż gram w mmorpg od kilku dobrych lat, jednak wezmę sobie do serca ;) Wasze sugestie i jeszcze wstrzymam się z zakupem WoD'a. Na chwilę obecną Druid (melee/range dps w jednym i ten słodki, biało-niebieski kotek z różową grzywką ;) troszkę bardziej mi odpowiada, aniżeli Hunter. Na pewno jednym z alt'ów będzie DK (chłooolernie mnie ciekawi ta postać ;), bardzo miłe dla mych oczu jest zestawienie belf DK.
Ale to dopiero początki, testy, zatem wszystko przede mną. Nawet wybór serwera przede mną, chociaż mam dwie opcje "na oku". :)

Tak przy okazji - gram na subskrypcji za piątaka Euro, a wczoraj zauważyłem na moim koncie opcję "Try WoD for 10 days). Kliknąłem i faktycznie jest trial 10 dni Wod'a. Mam pytanko - czy po 10 dniach i powrocie do wersji "standard" za piątaka Euro, pozostanie mi tyle dni, ile fizycznie minęło od wykupienia subskrypcji, czy te 10 dni próby dla WoD'a jest dodatkowym czasem gry?

I jeszcze jedno pytanko - mogę zrobić dwie postaci, po obu stronach mocy, na tym samym serwerze ? Bo mam wrażenie, że mogę (albo to jakieś zwidy / sen na jawie).

Pozdrawiam,
T.

permalink wysłany:
czy po 10 dniach i powrocie do wersji "standard" za piątaka Euro, pozostanie mi tyle dni, ile fizycznie minęło od wykupienia subskrypcji, czy te 10 dni próby dla WoD'a jest dodatkowym czasem gry?
Trochę zmarnowałeś okazję. Gdybyś włączył wersję testową WoDa w ostatni dzień subskrypcji, to rzeczywiście dostałbyś te dodatkowe 10 dni. W twoim wypadku są one włączone w czas gry, także nic ci to nie przedłuży. Kiedyś się jeszcze opłacało, bo mogłeś wypróbować nową rasę/klasę, ale teraz to wszystko jest załączone w podstawce. :)
I jeszcze jedno pytanko - mogę zrobić dwie postaci, po obu stronach mocy, na tym samym serwerze ? Bo mam wrażenie, że mogę (albo to jakieś zwidy / sen na jawie).
Chodzi o Hordę i Przymierze? Jasne że możesz.