WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Budowa garnizonu. Finalizacja schematu

permalink wysłany:
Witam co myślicie na temat tego schematu garnizonu do którego dążę. Proszę o wypowiedzenie się w sprawie budynków czy do siebie pasują czy nie kumulują i nie "gryzą" się żadne passywy z budynków. Może zaproponowalibyście jakieś inne budynki.

Kilka słów o postaci: Druid - Resto/Balance, proski Enchanting i Alchemia. Night Elf

Schemat garnizonu:
permalink wysłany:
Garnizony zostały tak zrobione by żaden z budynków nie był stricte obowiązkowy - robisz je pod siebie, tak jak ty byś chciał bonusy... trudno powiedzieć czy dobrałeś budynki źle czy nie, gdyż wszystkie one są kwestią własnych preferencji
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Dzięki za konkretny temat:)

Do niektórych budynków możemy wstawić sobie jakiegoś "followersa" dzięki któremu produkuje nam się więcej surowców. I teraz, bo nie doczytałem, jest różnica czy on ma 100 lvl czy tylko 90?
Bo jeśli nie ma to akurat innych bym na misje wysyłał a ten by dóbr przysparzał cały czas.
  Wilczar
permalink wysłany:
A jak tego fallowersa idzie tam wstawić ?
permalink wysłany:
A popatrz na cechy followersów: niektórzy mają herbalism, skining itd...
Musisz mieć drugi poziom budynku i wtedy masz możliwość wsadzenia tam odpowiedniego ludka.

A ja już doczytałem LINK
i jednak warto podszkolić na 100 lvl
permalink wysłany:
To jak już jest taki temat to dorzucę pytanie od siebie. Postawiłem Tannery (ten budynek od LW) wiem że nie potrzebuje do tego profki ale... jak mam pozyskiwać surowce do wytwarzania itemów? To wygląda miej więcej tak jak u tych z zaklinania? Musze jakieś itemy niszczyć żeby skórę odzyskać? Trochę nie ogarniam jeszcze.
  Wilczar
permalink wysłany:
Dostaniesz pułapkę w którą musisz złapać moba mającego już około 20% hp .

Postaw ją po prostu pod nogi , zacznij bic mobka tak żeby stał w tym trapie , jak będzie miał 20%hp to będzie złapany ;)
permalink wysłany:
W tym problem że nie mam nic takiego. Anulowałem questa i wzio9łem jeszcze raz ale nadal to samo. Nie wiem wrzucę nazwę questa może ktoś mi napisze jak to zrobić.


Your First Leatherworking Work Order - pierwszy quest zaraz bo wybudowaniu garbarni.
  Wilczar
permalink wysłany:
A nie leży gdzieś w garbarni ? Bo z tego co wiem to u mnie też leży i można tego trapa spokojnie podnieść :)
permalink wysłany:
Wilczar napisał :
Dostaniesz pułapkę w którą musisz złapać moba mającego już około 20% hp .

Postaw ją po prostu pod nogi , zacznij bic mobka tak żeby stał w tym trapie , jak będzie miał 20%hp to będzie złapany ;)

Nie mieszaj. Pułapkę dostajesz w stodole :) ( Barn ).
permalink wysłany:
To jak w końcu z tymi skórami jest? Jak na razie kupuje na AH ale nie widzi mi się całej kariery zasilać kieszenie innych graczy.