Wolę być niekulturalny niż być głupi.
Co tu uzasadniać? To chyba logiczne, że gear pvp jest dobry do pvp.
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez Chcę śnić czarne loki splątane, Fiołkowe oczy mokre od łez" |
|
ja wole byc soba niz Toba
|
|
hahahha pozdro z podłogi :D |
|
to fajnie.
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez Chcę śnić czarne loki splątane, Fiołkowe oczy mokre od łez" |
|
Aż mi się coś przypomniało...
rotanimod |
|
Ja tutaj zachowam resztki przyzwoitosci, kolega sie pyta, a Wy tacy jestescie dla niego zli :(
Pve gear(oczywiscie z wiekszym ilvlem odaktualnego pvp) jest lepszy na world pvp, bo ma po prostu lepsze staty. Natiomiast na arenkach i bg ilvl itemow Pve jest skalowany nizej niz itemow pvp. PS: Wszyscy jestescie gupki :D |
|
ZQooS, tak to działo przed preWOD, ale jak jest teraz, to nie pamiętam. Nawet na world pvp ma się teraz item lvl skalować.
Trzeba sprawdzić patch notes. |
|
dawno temu blizz wpadł na pomysł by w 1 grze zebrać graczy lubiących walkę z komputerowymi przeciwnikami oraz tymi ludzkimi. Dla jednych zrobił questy, insty i rajdy, dla drugich też questy (pod wbijanie lvl), battlegroundy, arenki, a także potyczki w otwartym świecie, w którym zdobywamy placówki przeciwnika i walczymy z tamtejszymi "bossami", a za nich dostajemy "walutę do wydania w PVP" (chodzi mi choćby o wybrzeże w Krarasang Wilds w Pandarii).
Aby zminimalizować ryzyko "farmienia" nagród należało (w teorii) przejść przez kolejne stadia w pewnej blizzowej hierarchii. W przypadku PVE, gracz po wbiciu lvla robił instancje, by zdobyć lepszy niż z questów gear. po nich robił instancje hero, by zdobyć gear, który procentował bardziej w pierwszych rajdach. z pierwszych rajdów zbierał gear potrzebny do trudniejszych rajdów, itd. itd. Każdy kolejny gear charakteryzował się lepszymi statsami przedmiotu, co dawało większy dps, lepszy heal, więcej hp itd. w walkach z bossami. w przypadku ścieżki PVP, pomijając potyczki w otwartym świecie, gracze spotykali się na battlegroundach gdzie zbierali honor, za który kupowali przedmioty o innych charakterystykach niż te z pve. posiadały one statystykę Expertise. w skrócie: każdy punkt expertise sprawiał, że gracz-przeciwnik mniał mniejsze szanse na uniknięcie twojego ciosu. ów statystyka nie dawała nic w walce z bossami. za to mając przed sobą przeciwnika, nawet najlepiej wyekwipowanego w gear pve, ty, mając set pvp z dużą porcją expertise mogłeś tłuc go bardziej efektywniej. Mając zebrany set z battlegroundów mogłeś śmiało brać udział w potyczkach na arenach, gdzie mogłeś zebrać jeszcze lepszy set pvp. Jak to wygląda teraz? Za 2 tygodnie wchodzi nowy dodatek i klepanie setów pve i pvp zacznie się od nowa. Blizz musiał coś zrobić, by gracze zbierając nowy set nie mieli po milion hp. postanowił zatem spłaszczyć statystyki, usunąć jedne, zastąpić je innymi, jednocześnie dalej dać graczom, którzy owe sety już zebrali, przewagę nad tymi, którzy ich jeszcze nie noszą. Ogólnie: 1) idąc w ubraniu pvp na instancje/rajdy, twój wpływ na postęp rajdu będzie mniejszy niż osób, które mając chociaż część gearu pve. 2) idąc w ubraniu pve na battleground/areny, twój wpływ na grupę będzie mniejszy niż osób, które mają chociaż część gearu pod pvp tak było, jest i pewnie będzie.
kasa na token za 30zł
|