A ja mam ogolnie pytanie do Ludka bo widze ze masz DK z niezlym gearem... co sadzisz o zmianach w blood spec. Wczoraj wlasnie pogralem troche i zauwazylem ze troche mi skilli brakuje na single targety... bo mamy Death Strike, Coila i Blood boila ktory jest AOE i to wszystko.... nie liczac reapera ponizej 25% , gdzie taki warek ma minimum 4 skille na single.... tak sie zastanawiam czy to nie wplynie jakos mocno na gre gdy np zacznie sie kontent depsy sie ubiora juz konkretniej i zaczna robic sieke a dk bedzie na cooldownie czekal az mu sie DS odnowi.... to tak troche... dziwnie.
|
|
Przez całego mopa miałem gdzieś PvE. Grałem tylko PvP, a teraz? Po dwóch dniach od wbicia 90 lvlu mam 530ilvl i zaliczone wszystkie raidy na normalu plus początkowe na hero :p |
|
Zmiany w DK bardzo mi się podobają... ale po kolei najpierw odpowiadając na twoje pytania: Brak skilli single target? Zdajesz sobie sprawę, że w MoPie mieliśmy dokładnie tyle samo skilli walących tylko w jeden cel (DS, PS, RoS, RS kontra DS, PS, RoS, DC w WoD) - przypominam, Heart Strike za którym wszyscy nieuzasadnienie tęsknią uderzał w 3 cele. To co zrobił WoD to scalenie naszych 3 AoE pod krwawą runką w jedno (HS+BB+Pesti = Blood Boil w WoD) - za co jestem im niezmiernie wdzięczny (także wziąłeś się za ową zmianę deczko z tyłka strony :D) Co do czekania na DS na CD - wiesz... Blood Boil jest teraz pełnoprawnym spellem do zrzutu krwawych run w dowolnej walce - choć po części się zgadzam, obecnie regeneracja run jest deczko kopnięta gdyż brakuje nam talentów z lv 100 generujących dodatkowego Runic Power Imo najlepszą zmianą jest zmiana w działaniu Rune Tap - w końcu mamy jakąś ogólną mitygację na pojedyncze ataki, którą możemy sobie po prostu odpalić gdy boss castuje w nas jednouderzeniowy czar (np Corrosive Blast na Immerseusie) bez potrzeby wywalania dłuższego CD jak AMS czy IBF / ewentualnie pacnąć 2 z rzędu i mieć trochę gorsze IBF z 54 sekundowym CD - czysty pieniądz. |
|
Lepszy gear = większa szansa na Soo Normal = Loom |
|
SoO normal to jest teraz taka piniata, że można śmiało od 510 ilvla robić. |
|
Móc można, ale Cię na PUGa nie wezmą z takim ilvl... pamiętam jak tydzień temu jakiś szamanek oczekiwał od mojego tanka 300k DPSa, a zrobiłem 400 :(
|
|
Lepszy gear = szybsze levelowanie na Draenorze :)
Ja wam powiem tak, jesli chodzi o druida to zmiany zdecydowanie na plus w resto, a w balance... hmmm.. źle nie jest ale troche namieszali z eclipse i trzeba się od nowa do rotacji przyzwyczaić co wcale nie jest łatwe jak ktoś przez ostatnie 4 lata od cataclysmu przyzwyczaił się do starego eclipse. Przyzwyczajenie robi swoje, cóż. |
|
Nie chce tworzyć nowego tematu, ale zastanawiają mnie itemy w aktualnym stanie. Czym tak naprawdę różni się gear PvE od PvP? Nie ma pvp power, nie ma resilience to samo dotyczy hitu/expertise. Na dodatek nie działają bonusy z setów. Nie wiem czy to akurat tylko w moim przypadku tak jest czy ogólnie. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czym one tak naprawdę się różnią?
|
|
Nie wiem jak z PvP ale bonusy z setów PvE działają mi bez problemu.
|
|
Widzisz, zadales mega dobre pytanie. Ja sam sie nad tym zastanawiam. Z tego co udalo mi sie ustalic to keidy wchodzimi na zone pvp/arene/bg to gear pve skaluje sie w dol gdzie przy pvp tego nie ma. Czyli teoretycznie gear pvp w 90% zawsze jest lepszy w pvp od pve. Chociaz z tego co zauwazylem to wyjatkiem jest tutaj mythic gear, ten ma taki sam poziom jak obecny sezon gladiatora za areny (tzn sie w obecnej chwili za honor). |
|
Na bg i arenach pve gear skaluje sie do 540[możliwe ze hc do 550 co jest głupie]. Poza tym na "world pvp" ludzie w pve gear nas rozsmarują, co znowu jest głupie. Nie po to nosimy i zbieramy pvp gear, aby być słabszym w walce przeciw graczom. Kompletnie nie rozumiem usuwania resi i pvp power, nie wiem komu to przeszkadza.
U maga jedyne pozytywne zmiany to usuniecie tieru z metodami regenercji many i połączenie 3 bomb w 1 talent, zyskując dzięki temu miejsce na nowe. Poza tym to straszna lipa. Połowa nowego ubrs nie zachwyca, nudne, mdłe i bez polotu. Pre event tak samo nie jest niczym szczególnym. Nowy patch jak i cały dodatek na razie jest na dnie w porównaniu do wszystkich wcześniejszych. |
|
Nie dramatyzujmy już tak, po za tym nikt do gry nie zmusza ;)
|
|
Nie zmusza, nie każe, nie musisz, nie podoba się to nie graj... Brrr... Jak ja nie znoszę takich argumentów. |
|
Bardziej chodzi tu o to że Tomia chce grać, tylko oczekuje coś od gry w tym przypadku lepszych zmian u Maga. |
|
Zawsze łątwo mozna powiedzieć, jak sie nie podoba to nie graj. Zrobiło juz tak przeciez pare mil ludzi:p. Niestety na rynku nie ma zadnej gry podobnej do wowa:/
Nie chodzi tu tylko o maga. Pod względem czystego raidowania i robienia dps możliwe ze mag wygląda lepiej. Brak tieru z mana regen, talent na cometstorm/meteor/arcane orb/supernova itp na raidy wyglądają fajnie. Najwiekszy lament zaczyna sie w pvp i grze solo. Nie wiem jaki to ma sens aby 2 dps klasy[np dru i ret] mogły duelowac sie miedzy sobą 20 minut i nadal być na 100% hp i many. Dk ma taki selfheal ze jest niesmiertelny dla casterów. Cały system jest rozsypany i nie wiem jak po 10 latach robienia gry moga tak mocno przestrzelać z liczbami. Nie ma tez sensu ciągle pisać, ze to jeszcze beta. Testy trwają juz bardzo długo i premiera lada moment, a to ciągle sie nie poprawiło. |