WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 6.0.2 - fajny, mega czy lipa?

permalink wysłany:
A ja mam ogolnie pytanie do Ludka bo widze ze masz DK z niezlym gearem... co sadzisz o zmianach w blood spec. Wczoraj wlasnie pogralem troche i zauwazylem ze troche mi skilli brakuje na single targety... bo mamy Death Strike, Coila i Blood boila ktory jest AOE i to wszystko.... nie liczac reapera ponizej 25% , gdzie taki warek ma minimum 4 skille na single.... tak sie zastanawiam czy to nie wplynie jakos mocno na gre gdy np zacznie sie kontent depsy sie ubiora juz konkretniej i zaczna robic sieke a dk bedzie na cooldownie czekal az mu sie DS odnowi.... to tak troche... dziwnie.
permalink wysłany:
Tomia napisał :
Ludek napisał :
Po co ludzie biją tak te żaby?
Najefektywniejsza metoda farmy lesser charmów = najszybszy możliwy upgrade sprzętu

3 tyg przed dodatkiem, a ludziom chce sie jeszcze bawić w farme gearu. Myślałem ze maja jakaś lepszą metodę na wydanie charmow.

Przez całego mopa miałem gdzieś PvE. Grałem tylko PvP, a teraz? Po dwóch dniach od wbicia 90 lvlu mam 530ilvl i zaliczone wszystkie raidy na normalu plus początkowe na hero :p
permalink wysłany:
Coby napisał :
A ja mam ogolnie pytanie do Ludka bo widze ze masz DK z niezlym gearem... co sadzisz o zmianach w blood spec. Wczoraj wlasnie pogralem troche i zauwazylem ze troche mi skilli brakuje na single targety... bo mamy Death Strike, Coila i Blood boila ktory jest AOE i to wszystko.... nie liczac reapera ponizej 25% , gdzie taki warek ma minimum 4 skille na single.... tak sie zastanawiam czy to nie wplynie jakos mocno na gre gdy np zacznie sie kontent depsy sie ubiora juz konkretniej i zaczna robic sieke a dk bedzie na cooldownie czekal az mu sie DS odnowi.... to tak troche... dziwnie.
Zmiany w DK bardzo mi się podobają... ale po kolei najpierw odpowiadając na twoje pytania:

Brak skilli single target? Zdajesz sobie sprawę, że w MoPie mieliśmy dokładnie tyle samo skilli walących tylko w jeden cel (DS, PS, RoS, RS kontra DS, PS, RoS, DC w WoD) - przypominam, Heart Strike za którym wszyscy nieuzasadnienie tęsknią uderzał w 3 cele. To co zrobił WoD to scalenie naszych 3 AoE pod krwawą runką w jedno (HS+BB+Pesti = Blood Boil w WoD) - za co jestem im niezmiernie wdzięczny (także wziąłeś się za ową zmianę deczko z tyłka strony :D)

Co do czekania na DS na CD - wiesz... Blood Boil jest teraz pełnoprawnym spellem do zrzutu krwawych run w dowolnej walce - choć po części się zgadzam, obecnie regeneracja run jest deczko kopnięta gdyż brakuje nam talentów z lv 100 generujących dodatkowego Runic Power

Imo najlepszą zmianą jest zmiana w działaniu Rune Tap - w końcu mamy jakąś ogólną mitygację na pojedyncze ataki, którą możemy sobie po prostu odpalić gdy boss castuje w nas jednouderzeniowy czar (np Corrosive Blast na Immerseusie) bez potrzeby wywalania dłuższego CD jak AMS czy IBF / ewentualnie pacnąć 2 z rzędu i mieć trochę gorsze IBF z 54 sekundowym CD - czysty pieniądz.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Tomia napisał :
Ludek napisał :
Po co ludzie biją tak te żaby?
Najefektywniejsza metoda farmy lesser charmów = najszybszy możliwy upgrade sprzętu

3 tyg przed dodatkiem, a ludziom chce sie jeszcze bawić w farme gearu. Myślałem ze maja jakaś lepszą metodę na wydanie charmow.

Lepszy gear = większa szansa na Soo Normal = Loom
http://imagizer.imageshack.com/img661/682/88DMFu.png
permalink wysłany:
Illart napisał :
Tomia napisał :
Ludek napisał :
Po co ludzie biją tak te żaby?
Najefektywniejsza metoda farmy lesser charmów = najszybszy możliwy upgrade sprzętu

3 tyg przed dodatkiem, a ludziom chce sie jeszcze bawić w farme gearu. Myślałem ze maja jakaś lepszą metodę na wydanie charmow.

Lepszy gear = większa szansa na Soo Normal = Loom

SoO normal to jest teraz taka piniata, że można śmiało od 510 ilvla robić.
http://i.imgur.com/CEDw2av.pnglast.fm
permalink wysłany:
Móc można, ale Cię na PUGa nie wezmą z takim ilvl... pamiętam jak tydzień temu jakiś szamanek oczekiwał od mojego tanka 300k DPSa, a zrobiłem 400 :(
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Lepszy gear = szybsze levelowanie na Draenorze :)
Ja wam powiem tak, jesli chodzi o druida to zmiany zdecydowanie na plus w resto, a w balance... hmmm.. źle nie jest ale troche namieszali z eclipse i trzeba się od nowa do rotacji przyzwyczaić co wcale nie jest łatwe jak ktoś przez ostatnie 4 lata od cataclysmu przyzwyczaił się do starego eclipse. Przyzwyczajenie robi swoje, cóż.
permalink wysłany:
Nie chce tworzyć nowego tematu, ale zastanawiają mnie itemy w aktualnym stanie. Czym tak naprawdę różni się gear PvE od PvP? Nie ma pvp power, nie ma resilience to samo dotyczy hitu/expertise. Na dodatek nie działają bonusy z setów. Nie wiem czy to akurat tylko w moim przypadku tak jest czy ogólnie. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czym one tak naprawdę się różnią?
permalink wysłany:
Nie wiem jak z PvP ale bonusy z setów PvE działają mi bez problemu.
permalink wysłany:
Ventu napisał :
Nie chce tworzyć nowego tematu, ale zastanawiają mnie itemy w aktualnym stanie. Czym tak naprawdę różni się gear PvE od PvP? Nie ma pvp power, nie ma resilience to samo dotyczy hitu/expertise. Na dodatek nie działają bonusy z setów. Nie wiem czy to akurat tylko w moim przypadku tak jest czy ogólnie. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czym one tak naprawdę się różnią?

Widzisz, zadales mega dobre pytanie. Ja sam sie nad tym zastanawiam. Z tego co udalo mi sie ustalic to keidy wchodzimi na zone pvp/arene/bg to gear pve skaluje sie w dol gdzie przy pvp tego nie ma. Czyli teoretycznie gear pvp w 90% zawsze jest lepszy w pvp od pve. Chociaz z tego co zauwazylem to wyjatkiem jest tutaj mythic gear, ten ma taki sam poziom jak obecny sezon gladiatora za areny (tzn sie w obecnej chwili za honor).
  Tomia
permalink wysłany:
Na bg i arenach pve gear skaluje sie do 540[możliwe ze hc do 550 co jest głupie]. Poza tym na "world pvp" ludzie w pve gear nas rozsmarują, co znowu jest głupie. Nie po to nosimy i zbieramy pvp gear, aby być słabszym w walce przeciw graczom. Kompletnie nie rozumiem usuwania resi i pvp power, nie wiem komu to przeszkadza.

U maga jedyne pozytywne zmiany to usuniecie tieru z metodami regenercji many i połączenie 3 bomb w 1 talent, zyskując dzięki temu miejsce na nowe. Poza tym to straszna lipa.
Połowa nowego ubrs nie zachwyca, nudne, mdłe i bez polotu. Pre event tak samo nie jest niczym szczególnym.
Nowy patch jak i cały dodatek na razie jest na dnie w porównaniu do wszystkich wcześniejszych.
permalink wysłany:
Nie dramatyzujmy już tak, po za tym nikt do gry nie zmusza ;)
http://i67.tinypic.com/29ohonl.jpg
  Savrash
permalink wysłany:
szlachetna napisał :
(...) po za tym nikt do gry nie zmusza ;)
Nie zmusza, nie każe, nie musisz, nie podoba się to nie graj...
Brrr... Jak ja nie znoszę takich argumentów.
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
szlachetna napisał :
Nie dramatyzujmy już tak, po za tym nikt do gry nie zmusza ;)

Bardziej chodzi tu o to że Tomia chce grać, tylko oczekuje coś od gry w tym przypadku lepszych zmian u Maga.
  Tomia
permalink wysłany:
Zawsze łątwo mozna powiedzieć, jak sie nie podoba to nie graj. Zrobiło juz tak przeciez pare mil ludzi:p. Niestety na rynku nie ma zadnej gry podobnej do wowa:/
Nie chodzi tu tylko o maga. Pod względem czystego raidowania i robienia dps możliwe ze mag wygląda lepiej. Brak tieru z mana regen, talent na cometstorm/meteor/arcane orb/supernova itp na raidy wyglądają fajnie.
Najwiekszy lament zaczyna sie w pvp i grze solo. Nie wiem jaki to ma sens aby 2 dps klasy[np dru i ret] mogły duelowac sie miedzy sobą 20 minut i nadal być na 100% hp i many. Dk ma taki selfheal ze jest niesmiertelny dla casterów. Cały system jest rozsypany i nie wiem jak po 10 latach robienia gry moga tak mocno przestrzelać z liczbami. Nie ma tez sensu ciągle pisać, ze to jeszcze beta. Testy trwają juz bardzo długo i premiera lada moment, a to ciągle sie nie poprawiło.