WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
Dobra, chyba nie zrozumiałem - o jakie skalowanie chodzi? Chyba nie o squish statów?
permalink wysłany:
1000 Crit Rating na 86-90 da tonę więcej % Crit niż na 91-100 - są przedziały levelowe (głównie określane przez max levele dodatków) na których różnie przeliczany jest rating we właściwą statystykę - dla przykładu w momencie wbicia 91 twoje 30% crita z lv 90 zmieni się w 10%... Obecnie mamy gear odpowiadający levelowi 95-97 (mniej więcej do tego poziomu starczają epiki z SoO), łącznie ze statami na nim dla owych leveli, gdy mamy "stary" przedział numerkowy - stąd wszystko takie łatwe.

By zobaczyć to w akcji możesz sobie na jutubie poszukać lv 85 palka, który w niebieskich itemach z levelowania w Pandarii solował Mogushan Vaults na 10N gdzie przelicznik statów z 85 pozwolił mu gearem z 90 osiągnąć 100% crita, 370% haste i 315% mastery.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Niby dużo nie usuneli z tego DK, ale czuć to kiedy trzeba używać o 10rp droższego Death Coil, a brak Heart Strike to jakaś masakra, kompletnie zepsuło mi rotacje, niby wystarczy dać Blood Boil na slota, no ale... jest inaczej ;__; pierwsze godziny to jak bym zboostował sobie postać, którą nigdy nie grałem.
permalink wysłany:
Ło jejcu, ale ten Pre-Patch dużo zmienił, co nie? Nikt się tego nie spodziewał, jak kierowcy śniegu. I co, że ja niby mam się teraz uczyć rotacji od nowa? ;_;

No weź, Blizzurd :<
permalink wysłany:
Niby dużo nie usuneli z tego DK, ale czuć to kiedy trzeba używać o 10rp droższego Death Coil,
Przecie Death Coil w 6.0.2 kosztuje 30 rp, a Rune Strike w MoP kosztował... 30.

a brak Heart Strike to jakaś masakra, kompletnie zepsuło mi rotacje, niby wystarczy dać Blood Boil na slota,
Jak zamiana jednego skilla na drugi, kosztującego dokładnie tyle samo, i w sumie robiącego to samo może psuć rotację bo nie rozumiem... polecam oprócz Blood Boila za Heath Strike pozostawić sobie drugiego Blood Boila w miejscu starego binda - różnicy prawie nie zauważysz, a i rotacja nie będzie "inna" guzikowo.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
@Ludek Tyle czasu gram i o tym nie wiedziałem nawet xD No, to wyjaśnia sprawę.

Btw jak to w końcu jest z tym squishem? LK 25HC miał wczoraj 102m jak zawsze, Kaael'thas też, a bossy z Dragon Soula znacznie mniej niż wcześniej.
permalink wysłany:
No to nie zauważyłem zmiany, jak kiedyś patrzyłem to miała być ta różnica 10rp. Z tą "innością" mogłem troche przesadzić, między innymi przez rozwalone UI xd Nie cierpię aktualizować addonów
  Tomia
permalink wysłany:
http://i.imgur.com/UMjTi23.jpg

Te czerwone miejsca to braki po patchu. Nagle ta gra stała się taka głęboka i skomplikowana, nie wiem czy sobie poradzę.
Sprawdzanie rotacji do 3 skili to czysta głupota. Tak mozna robić w przypadku gdy gramy w gre bez targetowania i częśc naszego skilu i dps jest zalezna od tego czy trafiamy. Obojętnie jak dobra broń będziemy mieli, to nie zrobimy dmg jak nie trafimy w bosa. Wow ma system z autotarget i w nim powinno być właśnie więcej skili do kontroli i używania ich bezbłędnie w rotacji/sytuacjach, skoro mamy element trafiania ułatwiony.

btw. Niech Ks rogala rozwala sie po każdym dmg.
permalink wysłany:
Nie wiem czy gra staje się mniej skomplikowana, gdy zamiast wyuczonej sekwencji 1,2,3, używasz 1,2,2. Skilli jest mniej, ale za to ich funkcje przejęły inne umiejętności. Rozwinięte mechaniki nadal pozostają w grze, ba jeszcze się je dodaje i ulepsza.
permalink wysłany:
matstry napisał :
Nie wiem czy gra staje się mniej skomplikowana, gdy zamiast wyuczonej sekwencji 1,2,3, używasz 1,2,2. Skilli jest mniej, ale za to ich funkcje przejęły inne umiejętności. Rozwinięte mechaniki nadal pozostają w grze, ba jeszcze się je dodaje i ulepsza.

Zaś na zawsze uznam, że najlepszym przykładem zmiany jest Aimed Shot. Nagle nie robi już tak dobrego dmg, za to można się ruszać i jakby to castowanie też byłoby bardziej dynamiczne.
permalink wysłany:
Czy tylko mi sie wydaje ze to nowe AA jest beznadziejne?
  Tooly
permalink wysłany:
Pike napisał :
Czy tylko mi sie wydaje ze to nowe AA jest beznadziejne?
Było o tym na głównej kiedyś.

FXAA daje tragiczne efekty.
CMAA wygląda dość dobrze (u mnie - GTX660).
Aplikacja nVidii GeForce Experience mi w optymalnych ustawieniach wrzuca właśnie CMAA.
The warm embrace of Tarecgosa's presence encircles me.
permalink wysłany:
Aplikacja nVidii GeForce Experience? Mi każe w wowie wszystko ustawić na low. jest na 'good' z 50fps'ami...

A do tematu wpadłem by zapytać czy korzystacie / zamierzacie korzystać jeszcze z oqueue? Teraz gdy jest ten wbudowany system w grze? Który jest bardziej popularny? :>
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
  Azayel
permalink wysłany:
Shaman resto:

2x skille leczące single target
2x skille leczące AoE/Multi
oraz 2 totemy do leczenia

Dziękuję dobranoc...
permalink wysłany:
Pike napisał :
Czy tylko mi sie wydaje ze to nowe AA jest beznadziejne?

W ustawieniach nvidi w profilu wow'a, Zmienić na "Popraw ustawienia aplikacji" i tu dać 8x lub wyżej oraz w przeźroczystość zaznaczyć "Próbkowanie Wielokrotne". W grze oczywiście najlepsza opcja.

Efekt dużo lepszy przy bardzo małym spadku FPS.

Na i5 @ 4,3Ghz, 8GB oraz GTX 580 na ultra wszędzie płynnie (+50fps, nawet w rajdach)
http://imagizer.imageshack.com/img661/682/88DMFu.png