WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
Darnoker napisał :
Ja na warlocku nie mam większości skiili

O tym mówiłem ja osobiście bez Kil'jadena i soulshattera nie umiem grać, ale przynajmniej Sprej jest spoko gram i jestem zadowolony.
permalink wysłany:
@up

No właśnie :( w wodzie odpuszczę sobie tego warlocka
permalink wysłany:
A ja nie rozumiem zmian w healach. Przed patchem healowanie calej grupy disc priestem bylo po prostu czysta frajda i nie sprawialo zadnych problemow. Wczoraj na Sunken Temple ledwo wyrabialem z healowaniem tanka - jesli ktorys z DPSow bral damage, to ledwo dawalem rade rzucic mu tarcze, a o tym zebym mu odnowil HP mogl tylko marzyc w listach do Sw. Mikolaja.

Nie, nie i jeszcze raz jestem na nie. Mam nadzieje ze blizej end game cos sie poprawi. Jak na razie jest tragedia :(
http://i.imgur.com/2Wujq9B.png
permalink wysłany:
@up

Ummm... Nic się nie zmieni, bo od cata healrzy dostawali skille dla debili i niedorozwojów które same leczyły. Nie czytałes chyba blueposta na temat healingu. Nie masz co się starać topować ludzi, bo teraz dokładnie ma tak być. Healowanie ma być znowu TRUDNE (Dzięki Ci !!!). Usunięto wiekszośc skilli które leczyły za nas i trzeba podejmować odpowiednie decyzje, żeby efektywnie healowac.
permalink wysłany:
Dokładnie. Leczenie jest teraz dużo trudniejsze, ale mnie to bardzo odpowiada. W końcu jak BC albo classic. W mopie oglądałem sobie filmy na 2'gim ekranie podczas rajdów A teraz trzeba się skupić.
http://imagizer.imageshack.com/img661/682/88DMFu.png
permalink wysłany:
Moze po prostu musze sie przyzwyczaic. Faktycznie healing jest 1000 razy trudniejszy, w sumie mi nawet pasuje, ale doslownie zeby wyhealowac tanka musialem spamowac flash heale, inaczej padlby po dwoch sekundach. Moze to byla wina tanka?
http://i.imgur.com/2Wujq9B.png
permalink wysłany:
Ja nie rozumiem co sie tak ludzie tego locka czepili... pograłem testowałem i nie jest tak źle... fakt ciągle mi palec ucieka żeby wrzucić curse of element ( gdzie teraz mam Dark Soul) i na sile pragne rzucać inci w biegu ale już przywykłem. Przeciez za TBC WOTLK i CATA lock stał w miejscu castując i nikomu to nie przeszkadzało. Destro ma teraz 4-6 spelli których się używa za Mopa było podobnie. Jedyne co mnie irytuje to moment kiedy odpalam chaos Bolta i zamiast widząc 2mln obrazen widze 50k^^....
permalink wysłany:
Mam podobne wrażenie, pochodzące już z bety. Wcale się tak dużo nie zmieniło, styl walki pozostał niemal ten sam, przy zmianach np. u warra te zmiany są wręcz kosmetyczne... Lockom należało się zabranie Kil'jaedana, bo talent był nie dość, że przegięty to jeszcze obowiązkowy, całkowicie niszczący definicję castera. A sould shatter ? Ostatni raz użyłem go na Kanrethadzie. To w sumie wszystko.
  Fobos
permalink wysłany:
No i jest jak powinno być, casterzy są stacjonarni a jedyny ruchomy ranged to hunter.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  Tomia
permalink wysłany:
Fobos napisał :
No i jest jak powinno być, casterzy są stacjonarni a jedyny ruchomy ranged to hunter.

To caster z definicji ma tylko stać i patrzeć jak go melasy obkładają, a hunter ma robić wszystko lepiej od castera, atakować w biegu, miec immune na silence i interrupty.
Kiedyś hunter za to ze nie szło go wyciszać miał słabość w postaci minimalnego zasięgu. Był bym za tym aby to wróciło skoro ma biegać, a casterzy tylko stać.

To skalowanie statystyk jest bezsensu. Nie dość ze nie działa na starych terenach, to jeszcze bijemy 4x mocniej niz przed patchem. Ide na onyxe magiem i supernova za 2 mil dmg, za chwile random hc i po 15k.
permalink wysłany:
Moze po prostu musze sie przyzwyczaic. Faktycznie healing jest 1000 razy trudniejszy, w sumie mi nawet pasuje, ale doslownie zeby wyhealowac tanka musialem spamowac flash heale, inaczej padlby po dwoch sekundach. Moze to byla wina tanka?
Zapewne tank. Wczoraj jak sobie testowałem mojego Disco na UBRS nadal taktyka lol-atonement się sprawdzała, za to potem jak robiliśmy z gildią "heroic" SoO nawet miło było gdy musiałem użyć Flash/Greater Heala miast lol-penance

A co do skalowania statystyk w lowlevelowych lokacjach... mam strasznie mieszane uczucia - lubiłem sobie solować rzeczy, które były trudne bo były trudne - radość z pierwszego Rhyolitha solo 10HC etc..

Wczoraj sobie dla testu obskoczyłem kilka raidów i posmutniałem deczko - Raggy 10HC padający zanim w ogóle wyszedł ze swojej magmowej wanny, Hagara padająca w 6 sekund bo napatoczyła się na proca z pelerynki, Uldu 25 wyczyszczone na Hard Modach z najśmieszniejszą rzeczą w postaci braku pojazdu na Flame Leviathanie :D (ale przynajmniej Thorima naprawili i już nie ma permastuna/resetu jeśli się wbija do tunelu samemu)

Z jednej strony smutno, ale z drugiej mogę sobie w końcu porobić brakujące legendarki na nie-tankowych klasach (aj to solowanie 10 man Firelandów... Disc Priestem) i pofarmić golda

Swoją drogą to skalowanie utrudnia strasznie aczyki grupowe, w których trzeba pozwolić bossowi zrobić coś - Holding Hands, Once Bitten Twice Shy etc... o wiele łatwiej teraz przypadkiem zabić bossa zanim wykona on pożądany atak.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Bo to był specjalny buff na stare raidy, żeby je można było spokojnie solować. Chociaż rano już coś spierdzielili i często jest nawet gorzej niż przed paczem. A jeszcze wczoraj dało się bez problemu robić ICC25 HC.
permalink wysłany:
http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20140922163246/wilkipedia/pl/images/e/e0/You_don't_say-.jpg

Spierdzielili? Mi wszystko działa normalnie i sobie dziś rogalem zacząłem farmić Kły Tatusia - trochę trzeba się było na Spine napieprzyć, ale reszta bossów padała w 10-20 sekund.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Heroic SoO - nieskończona mana, dpsi walą proporcjonalnie sporo więcej niż wcześniej, czyli trochę jak poziom Normala (wcześniejszego flexa). Czy to tylko z powodu nieprzystosowania gry na 90 poziom, czy na Highmaulu i Blackrock Foundry też tak będzie?
permalink wysłany:
Ofkorse napisał :
Heroic SoO - nieskończona mana, dpsi walą proporcjonalnie sporo więcej niż wcześniej, czyli trochę jak poziom Normala (wcześniejszego flexa). Czy to tylko z powodu nieprzystosowania gry na 90 poziom, czy na Highmaulu i Blackrock Foundry też tak będzie?
Tak jest zawsze w prepatchu - mamy numerki balansowane pod level 100 (czyli niebotyczne skalowanie na wcześniejszych "breakpointach") z gearem, który obecnie odpowiada w WoDowych liczbach levelowi 95-97 - wszystko pójdzie w dół z momentem wbicia lv 91 gdy skalowanie przeskoczy z tego dla leveli 86-90 na 91-100
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3