Najgorszy dodatek jeśli chodzi o balans bo zmienił się gościu który nad tym czuwa, nie pamiętam jak im tam było, ale Ghostcrawler chyba odszedł tak? To on był odpowiedzialny za balans? wysłane po 55 sekundach:Na pocieszenie powiem, że jeśli wszystkich nerfią to znaczy, że nie jest tak źle, gorzej jakby niektóre klasy zostały znerfione a reszta by dostała buffa.
Dlaczego stawiasz, że najgorszy? Fakt, że zmieniła się osoba która była odpowiedzialna za balans nie znaczy, że będzie gorzej. Miejmy nadzieję, że będzie lepiej. Swoją drogą gdzie ten balas? Hunterzy to chodzące GODmode'y i nikt nic nie mówi. Bardziej mnie martwi, że wszystko przechodzi do pasywa. Wciskanie 3 przycisków i topowanie dps/heal, żenada. Osobiście wole mieć "pełno" skilli dookoła z których sam mogę zrobić użytek. Reszta zmian z jaką się zapoznałem jak najbardziej na plus i czekam z niecierpliwością :)
A mnie szczerze zastanawia ten rozwój profesji przez naszych towarzyszy, nie czytałem 1 części, ale w 2 o tym wspominali. Chodzi o skillowanie profek? Samo wytwarzanie itemzów? Jak skillowanie to od 1-675 czy może 600-675?(zamiast craftowania na potęgę, questy z warowni na rozwój profesji)
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
Ja tylko żartowałem - takie to dziwne, że wszystko jest możliwe
Fobos napisał :
A mnie szczerze zastanawia ten rozwój profesji przez naszych towarzyszy, nie czytałem 1 części, ale w 2 o tym wspominali. Chodzi o skillowanie profek? Samo wytwarzanie itemzów? Jak skillowanie to od 1-675 czy może 600-675?(zamiast craftowania na potęgę, questy z warowni na rozwój profesji)
Możliwe, że to będą Daily co dają po kilka pkt Skilla jak w Stolicach z Fishing czy Cooking
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości...
Dlaczego stawiasz, że najgorszy? Fakt, że zmieniła się osoba która była odpowiedzialna za balans nie znaczy, że będzie gorzej. Miejmy nadzieję, że będzie lepiej. Swoją drogą gdzie ten balas? Hunterzy to chodzące GODmode'y i nikt nic nie mówi. Bardziej mnie martwi, że wszystko przechodzi do pasywa. Wciskanie 3 przycisków i topowanie dps/heal, żenada. Osobiście wole mieć "pełno" skilli dookoła z których sam mogę zrobić użytek. Reszta zmian z jaką się zapoznałem jak najbardziej na plus i czekam z niecierpliwością :)
Niezgodze sie z toba. Wedlug mnie widac golym okiem ze Celestelon nie potrafi tego ogarnac w taki sposob jak robil to Ghostcrawler. Obecnie, juz od jakis kilku miesiecy przez ktore trwala beta, komunikacja na lini dev-gracze nie istenije, i to nie jest wina graczy bo smiem twierdzic ze ci w dostarczeniu feedbacku byly swietni. O GC mozna mowic rozne rzeczy, ale nie mozna zarzucic mu ze nie rozmawial z community. Ponadto staral sie wytlumaczyc gracza punkt widzenia blizza, dlaczego cos zmieniaja i co ta zmiana ma na celu. Teraz kompletnie tego nie ma. Od kilku miesiecy powtarzam ze jest ogromna szansa ze ten dodatek zaliczy mega faila wlasnie przez idiotyczne zmiany w wiekszosci klas, czesto jest to doslownie "change for the sake of change".
Dlaczego stawiasz, że najgorszy? Fakt, że zmieniła się osoba która była odpowiedzialna za balans nie znaczy, że będzie gorzej. Miejmy nadzieję, że będzie lepiej. Swoją drogą gdzie ten balas? Hunterzy to chodzące GODmode'y i nikt nic nie mówi. Bardziej mnie martwi, że wszystko przechodzi do pasywa. Wciskanie 3 przycisków i topowanie dps/heal, żenada. Osobiście wole mieć "pełno" skilli dookoła z których sam mogę zrobić użytek. Reszta zmian z jaką się zapoznałem jak najbardziej na plus i czekam z niecierpliwością :)
Niezgodze sie z toba. Wedlug mnie widac golym okiem ze Celestelon nie potrafi tego ogarnac w taki sposob jak robil to Ghostcrawler. Obecnie, juz od jakis kilku miesiecy przez ktore trwala beta, komunikacja na lini dev-gracze nie istenije, i to nie jest wina graczy bo smiem twierdzic ze ci w dostarczeniu feedbacku byly swietni. O GC mozna mowic rozne rzeczy, ale nie mozna zarzucic mu ze nie rozmawial z community. Ponadto staral sie wytlumaczyc gracza punkt widzenia blizza, dlaczego cos zmieniaja i co ta zmiana ma na celu. Teraz kompletnie tego nie ma. Od kilku miesiecy powtarzam ze jest ogromna szansa ze ten dodatek zaliczy mega faila wlasnie przez idiotyczne zmiany w wiekszosci klas, czesto jest to doslownie "change for the sake of change".
Popieram, nie przepadałem za GC ale od kiedy odszedł z blizzarda dzieją się złe rzeczy. Ja liczę że może w którymś patchu jeszcze się ogarną i zrobią normalne zmiany a nie niczym niewytłumaczone nerfy dla zrobienia gry bardziej nudnym przez to Wod to dodatek do którego jestem najgorzej nastawiony.
A mnie szczerze zastanawia ten rozwój profesji przez naszych towarzyszy, nie czytałem 1 części, ale w 2 o tym wspominali. Chodzi o skillowanie profek? Samo wytwarzanie itemzów? Jak skillowanie to od 1-675 czy może 600-675?(zamiast craftowania na potęgę, questy z warowni na rozwój profesji)
Możesz wrzucić takiego pachołka do garnizonowej wytwórni danej profesji (np The Tannery produkuje rzeczy z Leatherworkingu) i będzie tam pracował, z czego masz konkretne profity.
Don't cry when the sun is gone because the tears won't let you see the stars.
Dla mnie zmiany frost DK na wielki +! Wreszcie rozdzielili rotacje DW i 2H. Teraz nie będzie problemu z przypadkowym marnowaniem proców z KM! Co prawda jest kilka kosmetycznych zabiegów w tej klasie, których wykonanie w WoD mnie zirytowało (przypisanie niektórych spelli tylko do jednego danego speca). Martwi mnie również system run i mocy runicznej. Jak dla mnie przydałby się drobny rework, aby gra DK frost nie polegała na waleniu głową w klawiaturę :)
Szukałam, ale chyba nikt nigdzie tego jeszcze nie wrzucił. Nowy komiks warlordsowy, wraz z którym nadeszło OŚWIECENIE! Warlodrów, których nie widzieliśmy w serii animowanej, zobaczymy w wydaniu komiksowym!