WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
Mi też castowanie w bezruchu wydaje się kompletnie nienaturalne. Jak celowanie w Resident Evil 4. Dlatego dobrze gra się Shamem i Lockiem.
http://i.imgur.com/9nfDXjF.png
permalink wysłany:
Chociaż czarowanie w miejscu wydaje się logiczne. Zawsze i wszędzie w fantasy mocne czary wymagały skupienia i koncentracji w czym raczej przeszkadza bieganie i skakanie. Natomiast słabsze można rzucić od tak.

Inna kwestia to hunter. Z jednej strony mamy legolasa z lotr'a, z drugiej strony dosyć mocno mam wbity obraz łowcy który stoi w miejscu niby posąg i ładuje strzałami, przebiega w inne miejsce i znowu mierzenie i strzał. Ale to takie moje osobiste spostrzeżenia :)
http://imagizer.imageshack.com/img661/682/88DMFu.png
permalink wysłany:
Po prostu Wod jest pod względem zmian w klasach najgorszym dodatkiem. Czy jest w ogóle jakiś człowiek z nich zadowolony?
permalink wysłany:
Czy komuś też przybyło GB do ściągnięcia? Wczoraj miałem 2,5 GB dziś przeszło 3,7.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
  Tomia
permalink wysłany:
nogananoge napisał :
Po prostu Wod jest pod względem zmian w klasach najgorszym dodatkiem. Czy jest w ogóle jakiś człowiek z nich zadowolony?

Nikomu, no moze prot warkom. W koncu tank bijący z shield slam za 35k i mag mający za 15k frostbolt to logiczne rozwiązanie.

Illart napisał :
Inna kwestia to hunter. Z jednej strony mamy legolasa z lotr'a, z drugiej strony dosyć mocno mam wbity obraz łowcy który stoi w miejscu niby posąg i ładuje strzałami, przebiega w inne miejsce i znowu mierzenie i strzał. Ale to takie moje osobiste spostrzeżenia :)

Taki np potężny Aimed shot powinien wymagać wycelowania stojąc w miejscu. Równie dobrze mogli by zrobic chaos bolt castowalnego w biegu, ale hunter juz od dawna jest banalniejsza i łatwiejsza wersją castera.
permalink wysłany:
Najgorszy dodatek jeśli chodzi o balans bo zmienił się gościu który nad tym czuwa, nie pamiętam jak im tam było, ale Ghostcrawler chyba odszedł tak? To on był odpowiedzialny za balans?
wysłane po 55 sekundach:Na pocieszenie powiem, że jeśli wszystkich nerfią to znaczy, że nie jest tak źle, gorzej jakby niektóre klasy zostały znerfione a reszta by dostała buffa.
  Fobos
permalink wysłany:
Ja jestem zadowolony, castowanie w miejscu jest jak najbardziej ok.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Ja również. Caster to w końcu caster, a nie lepsza wersja melle. Co do zmian w klasach hm ... to się okaże, chociaż trochę brakuje mi w becie ... przycisków do klikania :D Mam wrażenie, że walka została jeszcze bardziej spłycona. Może to minie ...
permalink wysłany:
nogananoge napisał :
Po prostu Wod jest pod względem zmian w klasach najgorszym dodatkiem. Czy jest w ogóle jakiś człowiek z nich zadowolony?
Tak, jestem strasznie zadowolony ze zmian na moim mainie (Blood DK) - wywalenie zbędnych skilli, niezwykle przyjemna zmiana Rune Tapa i bardzo fajne talenty na lv 100.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
nogananoge napisał :
Po prostu Wod jest pod względem zmian w klasach najgorszym dodatkiem. Czy jest w ogóle jakiś człowiek z nich zadowolony?

Celestelon czy jak mu tam ;) A oporcz niego to ja, a wiecie dlaczego ? Bo zmieniam majna na rogala ktory sie prawie wcale nie zmienil.

A na powaznie to wiecie co mysle o zmianach w warku...
permalink wysłany:
Jeśli chodzi o Frost Maga i Holy Priesta to osobiście gra mi się podobnie ze wskazaniem na lepiej. Przynajmniej leczenie jest trochę bardziej wymagające, zobaczymy jeszcze jak będzie na raidach.
http://imagizer.imageshack.com/img661/682/88DMFu.png
permalink wysłany:
Jak czytałem druga cześć o Warowniach to tak sobie myślę, że po prostu pod ich kątem to robią - one będą za nas wszystko robić i chyba rzadko trzeba będzie korzystać z własnego potencjału
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów
Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości...

http://www.nodiatis.com/pub/26.jpg
  Savrash
permalink wysłany:
Danelar napisał :
Jak czytałem druga cześć o Warowniach to tak sobie myślę, że po prostu pod ich kątem to robią - one będą za nas wszystko robić i chyba rzadko trzeba będzie korzystać z własnego potencjału
Że garnizony będą za nas walczyć w PvP?
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
Danelar napisał :
Jak czytałem druga cześć o Warowniach to tak sobie myślę, że po prostu pod ich kątem to robią - one będą za nas wszystko robić i chyba rzadko trzeba będzie korzystać z własnego potencjału

http://pl.memgenerator.pl/mem-image/ze-co-pl-ffffff
  Lucjan
permalink wysłany:
Że garnizony będą za nas walczyć w PvP?
Raidować będą oczywiście