@nehbet: jestem samicą!
Z tego co wiem, to większość umiejętności (przynajmniej mojej klasy) zostały usunięte, bo i tak nikt z nich nie korzystał. Niektóre zostały połączone w jedną, inne usunięte ze względu na balans self heala i odpałek, nie ma w tym nic złego. Nie będzie przynajmniej tak, że odpalisz wszystkie self defy i przeżyjesz stojąc w najgorszym szajsie. Trzeba uważać pod nogi i na to, co się dzieje w trakcie walki, co jest na +
Don't cry when the sun is gone because the tears won't let you see the stars.
|
|
Dyskusja nie ma sensu bo nikt się z Tobą nie zgadza? Serio? Ja zauważyłem właśnie coś innego, wszechobecny hejt. Blizz robi błędy, to oczywiste, nie każdemu podobają się zmiany, ale nie można siedzieć i marudzić cały czas że blizzard nic nie potrafi, psuje gre i wszystko rzal smóteg, i rzałoba, to jak zostać nagle jakimś emo, usiąść w kącie i płakać jaki to świat jest zły, niesprawiedliwy, że zabrali Ci ulubione narzędzia, i się pociąć. Może ty jesteś zaślepiony hejtowaniem blizza? Poza tym mimo wszystko to nadal tylko i jedynie beta, może już mają zaplanowaną zmianę cyferek, zobaczy się wszystko już niedługo. Jak narazie nie ma co marudzić. |
|
Nikt nie twierdzi, ze za wszelka cene nie ma blizz usuwać niepotrzebnych skili. Juz wcześniej to robił np w Cata połączyli frost ward i fire ward w jeden spell dający absorb na oba żywioły. Jednak tym razem przesadzili. Sami dali sobie na cel redukcje o 30% ilości speli dla kazdej klasy bez względu na ich użyteczność. Dlatego wyszła z tego nieprzemyślana kupa i całkowite zepsucie gry. Zamiast zakładać na siłe redukcje skili, powinni do kazdej klasy podejśc osobno i ja przemyśleć. Jedna klasa moze ma 3 skile nadające sie do usunięcia/przemodelowania inna moze mieć tylko jeden lub żadnego. Tym bardziej razi w oczy ich lenistwo i nieudolność, ponieważ ten dodatek praktycznie nic nowego nie daje. Skoro nie muszą sie męczyć z projektowaniem nowej klasy, system talentów maja gotowy z mop, brak nowych profek itp, to ludzie oczekiwali by lepszego dopieszczenia juz istniejących rozwiązań i klas. Obecnie na wod selfheal jest jeszcze bardziej absurdalny jak w mop. Szybkie porównanie róznych statystyk na 100lvl Mamy po 300k hp taki ele szaman leczy sie za 45k + możliwe 2x multistrike po 17k [+x2 jak kryt wejdzie] [1,4 sec cast] ferocious bite ferala bije po 70k [bez kryt] scorch maga bije po 1200 [ bez kryt] fireball bije po 8k [bez kryt] Rozrzut miedzy dmg danych nieumiejętności jest ogromny. Heal każdej dps hybrydy jest op[ szaman to tylko przykład jeden z wielu] feral, frost dk itp leczą sie podobnie. Usuniecie mobilności i sprowadzenie gry do stania w miejscu to cofniecie sie w rozwoju o jakieś 8 lat. Problem to nie tylko usuniecie fajnych skili, ale tez: - brak balansu miedzy pozostawionymi skilami - brak nowości. Marne 3 talenty, nawet starych i nieużywanych w większości nie poprawili, brak całkowicie nowych mechanik jak to wcześniej było z shadow orbami preja, emberami locka , holy power itp. |
|
Serio? Na 100 lvl mamy po 300k HP? Mam nadzieję, że to tylko przykład, bo jeśli naprawdę tak wyglądają liczby, to STRASZNIE się postarali z tym squishem -_-
Ja bym najchętniej widział staty na poziomie WotLKa. |
|
Ostatni part Lords of War taki sobie |
|
Głupia koza. Mogliby dać jakiegoś Blackhanda czy nerżula. Po za tym on nie jest warlordem
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez Chcę śnić czarne loki splątane, Fiołkowe oczy mokre od łez" |
|
Dziś poszedłem sobie na Highmaul Normal i co wam powiem, Normal jest jeszcze łatwiejszy od Flexa, pomimo tego, że powinny być na porównywalnym poziomie, aczkolwiek nie chce psioczyć na poziom bo po zabiciu Twin Ogronów moja grupa się posypała bo drugi tank musiał zająć się dzieckiem. Aczkolwiek nie widze żadnej nowości w tankowaniu, jest tak samo nudne jak było... Może wieczorem dokończe tego Highmaula i podziele się z wami konkretniejszymi wrażeniami.
Natomiast Dungeony na duży plus. Już normale potrafią czasami dać w kość, jeśli ktoś przesadzi z pullem- jednakże to trash zazwyczaj sprawia większe kłopoty niż Bossowie. Liczę, że blizzard to zmieni. Mam nadzieje, że kolejny rozdział Lords of War będzie opowiadany przez hordziaków a nie przez maarada, przecież taki Varok, czy Etrig też pamięta przeszłość i wie nawet więcej o zachowaniu swoich pobratymców. |
|
A mi się podoba, że dali i Maarada. To on nam opowiada o warlordach, będzie nam towarzyszył przez sporą część WoD. Dobrze jest o nim coś wiedzieć. I coraz bardziej go lubię. Oczywiście postacie, które lubię
Spoiler (pokaż ) też mogą umrzeć ha, deathcraft rulz!
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian. Dismantle the Horde... Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :) |
|
No tak, nie jest też jedną z głównych postaci w lore w tym dodatku i nie zasługuje na chwilę uwagi, liczą się tylko te worki z dropem.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
|
|
Pinaty? |
|
I oczywiście płacz w komentarzach, że Blizz faworyzuje alliantów, bo horda swojego odcinka nie dostała ^^
|
|
Ale Normal = Flex. Tzn jest to jego WoDowy odpowiednik..
Jasne, ale kosztem self defensive (np w ferlu nie masz barkskina. Masz smutnego SI z 2 chargami, który z każdym buildem dostaje coraz większego nerfa. Jedyny plus jest taki, że możesz sobie będąc w kocie rzucić Reju, ale zżera to many, której starczy no może na kilka castów, jeżeli nie leczysz tylko siebie. Zresztą heal z tego reju jest dość śmieszny).
Głównie dlatego, że Blizz dopiero teraz zaczął zabawę z balansem. Tak naprawdę warrior fury nadal potrafi wycisnąć damage za 10 i jestem ciekawa, jak to rozwiążą. Also, odnośnie samego hp. Squish i tak jest dość słaby, bo przy końcu dodatku i tak wrócimy do momentu, gdy tankowe HP jest bliskie miliona, więc sam ten squish będzie trwał maksymalnie jeszcze połowę dodatku. Jeżeli chodzi o liczby w HP, rzecz jasna dps nie jest tak źle (chociaż robienie 80k dpsu to i tak jest niewielka zmiana. Tzn, szybko wrócimy do tego, co było). @Lords of War: nie ma Blachanda. Hejtuję. Nie lubię Maraada >D
Don't cry when the sun is gone because the tears won't let you see the stars.
|
|
Mnie sie Maraad bardzo podobal. Prawde mowiac to najlepszy ze wszystkich episodow Lords of War, na rowni z Kargathem w moim prywatnym rankingu. Tym bardziej wielka szkoda ze Marrad tak szybko...wiecie co ;)
|
|
Otóż to : ( Kargath i Maraad, oba first place.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
|
|
U mnie Durotan i Marraad są na pierwszym miejscu,każdy ma inne gusta. |