WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

  Tomia
permalink wysłany:
BioOrc napisał :
Vantu napisał :
Moim zdaniem osoba wyżej ma racje. Blizzard robi wszystko by 13.11.2014 nie był to "Crash Day" tylko "Happy Day".

Zawsze tak robią i od zawsze to crash day

W przypadku mop było tak jak opisałem wyżej. O godzinie 0:00 w dniu premiery automatycznie odblokował sie exp i pojawił początkowy quest na tablicy ogłoszeń. Bez zadnych crash, dc i restartów servera.
Prepath to dodatek z zabolkowanym exp i quest, nawet jak nie kupimy wod to go ściągamy.
Crash day będzie tylko przy upgrade na prepath 6.0
  Marios
permalink wysłany:
Chciałbym się przywitać, bo jest to mój pierwszy post na tym forum.

W WoWa nie grałem od jakiegoś roku, stare konto sprzedałem(w sumie jedna postać więc nie żałuje). Miałem wielką ochotę wrócić do gry z początkiem października, ale jak zobaczyłem w patch notes co oni zrobili z klasami to ręce opadają. Jeszce na dodatek itemy za nas będą nam sami dobierać do specjalizacji (wypadło mi jak ta funkcję nazwali), może jeszcze level za nas wbija(a zapomniałem przecież można to u nich kupić już). I jescze garnizon nie wiadomo po co, czy to jest MMORPG czy po prostu Simsy w świecie wojennego rzemiosła. Niszczą swój flagowy produkt, chyba specjalnie mając w tym jakiś cel, tylko graczy szkoda.
permalink wysłany:
Tak oczywiście, firma ustawiona na zysk, SPECJALNIE zabije swoją złotą kurę dającą milionowy zysk, co z tego że to najbardziej rozpoznawana gra na rynku, w którą gra najwięcej ludzi z całego świata. Serio, śmieszą mnie takie stwierdzenia że blizz robi wszystko by się tego pozbyć bo... bo tak.

Garnizony są fajne, nie wiem o co chodzi. A jeżeli chodzi o to dopasowywanie statów, to wy marudzący nie jesteście nawet świadomi jakim małym procentem jesteście. Większości to pójdzie na rękę. Większość gra po kilka godzin tygodniowo/tylko w weekendy/wchodzi coś porobi i wychodzi (nie potrzebnie skreślić). Więc dla nich taka opcja że w każdej chwili mogą się zmienić na tanka/heala/dpsa nie potrzebując farmić dodatkowych kilku miesięcy aby mieć eq jest świetna.

Kiedy się czyta marudzenie kilku osób na forum to naprawdę można zmienić zdanie do tej gry, więc trzeba sobie uświadomić ogrom tej gry i to że nie każdy siedzi po cały/pół dnia i nie robi w kółko tych samych raidów.

Osobiście się bardzo cieszę z tymi statami, w końcu przestanę się denerwować że chodząc cały czas w tanku trudno mi jest farmić moby, bo je za wolno zabijam. Albo chodząc w healu nie mogę zwiedzać spokojnie świata lub expić. A naprawdę nie mam czasu i nie chce mi się poświęcać tyle czasu tylko po to aby ubrać postać pod drugi spec, w którym bym chodził zależnie od sytuacji.
permalink wysłany:
Zgadzam się z @Gadzet24, że jest to bardzo dobre rozwiązanie, zwłaszcza dla casual graczy.
Co do garnizonów. To obecnie większość gier MMO ma jakieś bazy/domy/legowiska. Więc nie dziwi mnie, że i blizz postanowił dodać taką opcję u siebie.
permalink wysłany:
LINK

Dziś nowy Lords of War.. czyżby o Maradzie?
Don't cry when the sun is gone because the tears won't let you see the stars.
permalink wysłany:
Raczej nie, bo Maarad nie jest warlordem ;P Ale patrząc na obrazek i opis, chodzi o kogoś kto zniszył jakieś duże miasto dreanei. Może Gul'dan lub Nerzhul, którzy są związani z Karabor albo będzie o Blackhand the Destroyer, po tym jak zniszczył Talador.
  Marios
permalink wysłany:
Nie sposób nie zgodzić się z waszymi argumentami dotyczącymi garnizonu i doboru itemów( ile ludzi tyle opinii), ale to są dwie zmiany czysto kosmetyczne. Główny problem dotyczy zmian w umiejętnościach klasowych, a głownie osunięcia wielu przydatnych umiejętności. Jeżeli z pozostałymi zmianami zgadzam się mniej lub bardziej, każdy ma przecież możliwości wyrażenia swojej opinii, to tego nie mogę zaakceptować, nie można było zostawić tak jak jest, wprowadzić nowe umiejętności na 100lvl i skupić się głównie na balansie klas. Ogólnie patrząc na zmiany w klasach postaci to mam takie wrażenie ze było robione to na szybko i dlatego nie trzyma się kupy, trzeba mieć tylko nadzieje, za następne patche to poprawią.
permalink wysłany:
Marios napisał :
Nie sposób nie zgodzić się z waszymi argumentami dotyczącymi garnizonu i doboru itemów( ile ludzi tyle opinii), ale to są dwie zmiany czysto kosmetyczne. Główny problem dotyczy zmian w umiejętnościach klasowych, a głownie osunięcia wielu przydatnych umiejętności. Jeżeli z pozostałymi zmianami zgadzam się mniej lub bardziej, każdy ma przecież możliwości wyrażenia swojej opinii, to tego nie mogę zaakceptować, nie można było zostawić tak jak jest, wprowadzić nowe umiejętności na 100lvl i skupić się głównie na balansie klas. Ogólnie patrząc na zmiany w klasach postaci to mam takie wrażenie ze było robione to na szybko i dlatego nie trzyma się kupy, trzeba mieć tylko nadzieje, za następne patche to poprawią.

Wprowadzenie nowych umiejętności, gdy już teraz skillbary są przepełnione nimi + makrami ma naprawdę ogromny i głęboki sens..
Don't cry when the sun is gone because the tears won't let you see the stars.
permalink wysłany:
Blizz postanowił zmniejszyć ilość skilli, bo od vanili namnożyło się ich. I tak jak @Hwarra napisał, obecnie nie które klasy miały problem z umieszczeniem wszystkiego na paskach.
  Marios
permalink wysłany:
Dlaczego wy tak bronicie tego Blizzarda, nawet wtedy jak robią źle, aż tak jesteście zaślepieni, ja nie pisze o kasowaniu skilli nie potrzebnych bo takie też są, ale o kasowaniu skilli użytecznych, ale widzę że na tym forum ta dyskusja nie ma sensu, bo zawsze spotyka się to z bronieniem Bli$$rda.
permalink wysłany:
Przykro mi. Ocieram łzy rozpaczy. To czy zmiany są dobre czy złe będę oceniał po wydaniu 6.0, ewentualnie na 100 lvlu jak te zmiany sie sprawdzają. Płacz i narzekanie przed jest trochę bez sensu. Jeśli nowy system sie nie sprawdzi powrócą albo do starego (z MoP) albo dalej będą zmieniać aż będzie dobrze więc nie wiem o co tyle krzyku.
permalink wysłany:
Tak na offtopie wie ktoś z was czy profesje nadal będą dawać te same bonusy w WoD? Chodzi mi to, że chciałem zamienić kilka profesji by wyciskać więcej z mojej postaci ale zastanawiam się czy warto wydawać złoto na bonusy, które znikną w nowym dodatku.
permalink wysłany:
Chyba nie.
permalink wysłany:
@Marios Po kilku postach potrafisz powiedzieć, że dyskusja tutaj nie ma sensu? Gratuluję umiejętności wnikliwej analizy.

1. Dopasowywanie statów do speca - nie na wszystkich itemach to raz, dwa że wchodzą teritary staty i usunięto reforge, w związku z czym dobrać gear i tak nie będzie tak łatwo, ten sam item może być potrzebny do różnych speców w zależności od zestawienia statystyk na nim.

2. Garnizony - nowa funkcja w grze zawsze na plus, przynajmniej będzie coś nowego do robienia. Nawet mniejsza o to, że mechanizm działania przypomina gry przeglądarkowe (i interfejs zresztą też).

3. Kupno 90lvl - owszem, ale za 50 euro - droższe niż przeciętny dodatek w wersji digital deluxe - trzeba bardzo nie mieć co robić z pieniążkami żeby się na to skusić.

4. Zmiany w klasach - no i to akurat klops, chyba najgorsze co zrobili w tym dodatku to właśnie to, rozwalili cały system w drobny mak. Najlepsze co mogliby zrobić to powrócić do MoPa.
permalink wysłany:
Co do klas to uważam że powinni iść właśnie w stronę dynamiki a nie stania w miejscu, wszyscy casterzy powinni móc castować w biegu usunąć trochę cc i zmniejszyć leczenie i jak dla mnie może być i na pvp może bym się skusił.