WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Warrior WoD.

permalink wysłany:
Mam pytanko do wszystkich. Zastanawiam się nad zmianą klasy na warriora. Ale chciałbym poznać zdanie forumowiczów jak wygląda jego stan na przyszły patch. Czy warrior będzie mocny w WoD czy raczej odwrotnie? :)
permalink wysłany:
Graj czym lubisz. warrek może być sobie mocny na początku wod ,ale pierwszy lepszy patch może go osłabić.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
przydało by się wzmocnić arcane maga skoro jusz o klasach rozmawiamy (ogólnie wydaje mi się że spec arcane odstaje od frozen i fire)
permalink wysłany:
fajnie do tematu nawiazales
permalink wysłany:
Miejmy nadzieję, że dostanie buffa, bo przy lockach i hunterach wygląda dosyć marnie. Głównie za sprawą bonusu do Staminy... Według mnie to Warriorzy powinni posiadać największy buff do HP.

Dziwne do dla mnie. Warrior w gearze full PVP wyciąga ~560K hp. Warlocki czasami mają ponad 1mln HP !!!!
permalink wysłany:
Gdzie jest Nafur ? Dziwne ,że jeszcze nic nie napisał w takim temacie jak ten.
http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg
permalink wysłany:
Po wejściu do bety WoDa i zobaczeniu zmian u warka trochę się obawiam jak się będzie nim teraz grało, znika mnóstwo skilli między innymi disarm co mnie martwi strasznie, Slam z talentów :( Jedyne co mnie napawa optymizmem to, że może Fury Warrior wróci na areny w chwale i glorii :)

A propo klas to chyba Rogal w Subie najmniej traci skilli z aktualnej rotacji i zyskuje kilka nowych potężnych umiejętności między innymi klona :) To będzie mistrzostwo, myślę nad roaglem mainem w Wodzie ale zobaczymy, od zawsze był war i ciężko będzie się rozstać :D
  Tomia
permalink wysłany:
Moim zdaniem usunięcie mechaniki disram to kolejny błąd. W pvp była to fajna i ciekawa umiejętność, użyta sensownie w przemyślany sposób mogla uratować sytuacje. Niestety postanowili usunąć wszystko co ciekawe i pozostawić tylko czysty faceroll.
permalink wysłany:
Zamiast robić tą grę bardziej dynamiczną w obawie przed grami non target, to oni sprawiają że będzie nudna. Ech co na to poradzić :(
permalink wysłany:
o wariora się nie martwię aż tak
gram tą klasą nie dla tego że jest jakaś ekstra ale po prostu lubie se siepnąć jakiegoś gracza toporkiem :)
permalink wysłany:
Warrior od początku był fun klasą i taką chyba pozostanie. Niestety upraszczany z dodatku na dodatek ale nadal gra mi się świetnie. Szczególnie w prot.
http://i.imgur.com/9nfDXjF.png
  Goraidh
permalink wysłany:
Akurat funu z gry warriorem to teraz będzie dużo mniej - przynajmniej w DPS. Arms został właściwie zredukowany do 4-5 skilli, których można używać w losowej kolejności, bo i tak nie są ze sobą w żaden sensowny sposób powiązane. I do tego rage regen ma przynajmniej na razie bardzo słaby, co zabija jakąkolwiek radość z gry. Fury, ze speca ciekawego i wymagającego nieco wysiłku i ogarnięcia żeby sensownie operować CS-em i planować kilka ruchów do przodu, co się będzie robić, został zmieniony w maszynkę do bezmyślnego nawalania w klawiaturę. Oba spece na WoD nie mają właściwie żadnego skill capa i zdecydowanie nie są z gatunku "hard to master". :/

Ciekawie zapowiada się gladiator - jako DPS typu "tarcza i miecz", który będzie w rotacji chociaż trochę podobny do aktualnego fury - trzeba patrzeć co się robi, trochę planować i ma się z tego jakiś wymierny zysk w postaci wzrostu DPSu. Tylko tu z kolei konieczność rywalizowania o gear z tankami sprawi, że prędko się gladiatora nie da ubrać w dobry gear rajdowy, a zależność warków do gearu zawsze była ogromna. Za to na offspec dla wszystkich tanków zapowiada się świetnie. :D

Prot warrior akurat zmienia się najmniej i tu fun z gry zostaje, ale dla lubiących grać w DPS ta klasa przestaje wyglądać zachęcająco - ani ciekawa, ani wymagająca i do tego, przynajmniej w obecnym stanie bety, DPS raczej na średnim poziomie, gdzieś w połowie stawki.