Teamy sa 2v2, 3v3 i 5v5. Za zrobienie teamu placisz, np. za 2v2 80g, a za reszte nie wiem jaka jest cena. W kazdym teamie jest okreslona maksymalna ilosc osob - 2v2=4 3v3=6 5v5=10. Arene mozesz robic tylko z tymi osobami co sa u ciebie w druzynie(chodzi mi tu o gre zeby zwiekszy rating a nie o practise....). Aaaaaaaaa i za gre w wiekszym zespole dostajesz wiecej pkt czyli np. jezeli masz 3 teamy i w kazdym taki sam rating to dostaniesz najwiecej punktow z 5v5 (punkty dostajesz tylko z jednego teamu, ten co daje ci najwiecej pkt). NO i to tyle ^^
|
|
Wielkie dzieki, to rozwialo cala mgle niewiedzy rozposcierajaca sie nad tematem Aren. A mam jeszcze pytanko, ktore sety sa lepsze te z areny czy moze bg lub jakies inne :D ?
|
|
Możesz chodzić zawsze. Tylko że jak nie masz teamu to nic nie zdobywasz. :D
|
|
Wystarczy popatrzeć na statystyki. :) Ale z tego co pamiętam, te z aren są bardziej... "kozackie".
|
|
Za team 2v2 placisz 80g, za 3v3 120 a za 5v5 200 (tak, zeby kazdy dal po 40g).
Team paladyn-paladyn to po prostu zal :) Walka dluga ale healer druzyny przeciwnej nie musi zuzywac nawet many, bo paladyni zwyczajnie nie robia dpsu (retri pala to komedia, a jedyna kombinacja 2xPallie ktora przekroczyla 1700 to 2xHoly. Jakim cudem? Wystarczy wziac Athene do teamu :D). Swoim warriorem gralem z paladynem i druidem. Z paladynem doszedlem do 1800+, moglismy zajsc z pewnoscia dalej (rating ten nabilismy w 1 dzien, bez zadnej porazki), ale palasowi znudzilo sie PvP a w szczegolnosci 2v2 :/ Z druidem oscylowalismy w okolicach 1600 -1700, ale jego gear to byly niebieskie itemy do PvE, mial mniej niz 100 resi :/. 3v3- Tutaj bawilem sie z kumplami paladyn+warrior+ench szaman. Niestety, srednio dzialalo. Nie doszlismy chyba dalej niz 1700. (ench szaman ginal zanim skonczyl sie 1s stun z mojego Charge. Atakowalem pierwszy ). 5v5- juz nawet nie pamietam naszej dokladnej kombinacji (Warrior+ench szaman+ disc priest lub paladyn + 2xInny, nie pamietam jaki dps [shadow priest lub mag i lock chyba.]). Szlo niezle. Teraz gram SL/SL lockiem z resto szamanem w 2v2. Na razie idzie srednio (statsy 7;7) ale chyba tylko dlatego ze moj gear to jeszcze uncommony. W tym chorym battlegroup Vindication przy ratingu 1500 ludize ganiaja w full merciless, wiec i tak moglo byc gorzej
His name will not die.
His sacrifice will always serve to show the way Can you hear his scream? A battle wail for the horde: Victory of death! We must remember his strength in the face of death. His dream, now made real. |
|
Walka z 2x palami, czy nawet 3 palami, opiera sie na ich manie przedewszystkim. A jak ma sie priesta w teamie to tylko dispel magic spam... Pewnie nie spotkales jeszcze rogue+disc/shadow priest, czy chociaz mage+rogue. Nie wspominajac juz o locku+disco priest.
Jakbys mial druida z merciless/vengeful gearem, to z latwoscia bys dobil do 2k... Zauwaz ze teamy, te TOP, 2v2, to: 1st = warr+drood, 2nd=warr+drood, 3rd = warr+drood, 4th=rogue+disco priest (?!) 5th=warr+drood. Gdzies na WoW-Forums byla statystyka...
Bo zaczales juz 'witac' teamy z priestami :) Dispel bubble i paladyn jest kompletnie bezuzyteczny.
Bo dobry setup :)
Co wg. Ciebie znaczy 'gear uncommony'? "Nie zwyczajny" ? To jaki? Pozatym, ludzie na takim ratingu nie moga sobie od tak biegac w mercilessach, a juz na pewno nie w full mercilessach. No blagam... Albo sa takimi noobami, ze przegrywaja z gorzej 'uzbrojonymi' przeciwnikami, albo maja 2-3 merciless itemki i na tym sie konczy. Ew. mogles pospotykac ludzi, co robia sobie team co kilka tygodni nowy, jak ja... Milo tak patrzec, jak wyskakuja ci ludzie z 200ress, czasem 300, i umieraja po 4 hitach ;) Pozatym lock+resto shaman nie jest az tak dobry jak lock+resto drood czy lock+pala. 1. lock+resto shaman - wygrasz raptem tylko wtedy, gdy przeciwnicy rzuca sie na ciebie, nie na shamana... resto shamany szybko gina jak im sie silence wcisnie i stuny.... Za szybko. 2. lock + resto drood = nie bede sie na ten temat wypowiadal... jak masz druida, ktory wie o co biega, to do 1900 dobicie z latwoscia, a geara sie zdobedzie w miedzy czasie. Drood moze sobie biegac dookola walki, i od czasu do czasu healowac ciebie + pic jak mu mana spadnie. Przegrasz tylko wtedy gdy lock albo shadow priest zabije ci drooda, nie ma innej klasy ktora by 'zlapala' druida... 3. lock + pala = przegrasz tylko i wylacznie przeciw priestom... No i jesli nie jestes wystarczajaco szybki, zeby zabic przeciwnikow zanim pala bedzie OOM. 4. lock + disco priest = przegrasz z reguly jak spotkasz rogue... przewaznie. 5. lock + shadow priest = tzw. dot team, przegrasz do kazdego disco priesta i rogue... kazdego. Ale przynajmniej teamy z resto droodem padaja. Cala walka opiera sie na dotach i na czasie... Kazda klasa co potrafi sobie dispelnac doty, czy w jakis sposob usunac (cloak of shadows, dispel magic, ice block) pokona was... Dobra, nie chce mi sie juz pisac... powodzenia.
Definicja "Wednesday's Maintenance EU" :
|
|
Pewnie nie spotkales jeszcze rogue+disc/shadow priest, czy chociaz mage+rogue. Nie wspominajac juz o locku+disco priest. Rogal + Jakikolwiek priest- dla warrka z paladynem banalna kombinacja. Mag+rogal, jest ciężko ale absolutnie do wygrania (bo należy pamiętać, że nie tylko kombinacje klas sie licza ;) ). Lock+Disc priest, a wtedy gdy gralem warriorem shadow to potworna kombinacja. Przy ladnym crit parade do zabicia, ale naprawde idzie z nimi ciezko. Co nie zmienia faktu, ze mimo wszystko udawalo nam sie z nimi wygrac.
Jakbys mial druida z merciless/vengeful gearem, to z latwoscia bys dobil do 2k... Zauwaz ze teamy, te TOP, 2v2, to: 1st = warr+drood, 2nd=warr+drood, 3rd = warr+drood, 4th=rogue+disco priest (?!) 5th=warr+drood. Gdzies na WoW-Forums byla statystyka... Ale nie mialem druida z merci gearem (nie bylo venge). Koniec :).
Bo zaczales juz 'witac' teamy z priestami :) Dispel bubble i paladyn jest kompletnie bezuzyteczny. Zaczales witac teamy z priestami? To co, wczesniej ich nie bylo? Kombinacja byla fatalna. Ench shaman nie nadaje sie do niczego.
Co wg. Ciebie znaczy 'gear uncommony'? "Nie zwyczajny" ? To jaki? Pozatym, ludzie na takim ratingu nie moga sobie od tak biegac w mercilessach, a juz na pewno nie w full mercilessach. No blagam... Albo sa takimi noobami, ze przegrywaja z gorzej 'uzbrojonymi' przeciwnikami, albo maja 2-3 merciless itemki i na tym sie konczy. Ew. mogles pospotykac ludzi, co robia sobie team co kilka tygodni nowy, jak ja... Milo tak patrzec, jak wyskakuja ci ludzie z 200ress, czasem 300, i umieraja po 4 hitach ;) To "gear uncommony" bylo ironia prawda? Jednak ganiaja w full merci. Sezon 2 trwal zajebiscie dlugo, sfarmowanie itemkow nie bylo problemem. Skad wiem? Mam w zwyczaju sprawdzac armory po prawie kazdej grze, zeby zobaczyc z kim mialem przyjemnosc walczyc. "Ew. mogles pospotykac ludzi, co robia sobie team co kilka tygodni nowy, jak ja... " Nie jest to bardzo odkrywcze :) Pozatym lock+resto shaman nie jest az tak dobry jak lock+resto drood czy lock+pala. Zdaje sobie z tego sprawe. Nie moge znalezc po prostu druida ani paladyna. Serwer Sporeggar to PvPerska katastrofa. 1. lock+resto shaman - wygrasz raptem tylko wtedy, gdy przeciwnicy rzuca sie na ciebie, nie na shamana... resto shamany szybko gina jak im sie silence wcisnie i stuny.... Za szybko. 2. lock + resto drood = nie bede sie na ten temat wypowiadal... jak masz druida, ktory wie o co biega, to do 1900 dobicie z latwoscia, a geara sie zdobedzie w miedzy czasie. Drood moze sobie biegac dookola walki, i od czasu do czasu healowac ciebie + pic jak mu mana spadnie. Przegrasz tylko wtedy gdy lock albo shadow priest zabije ci drooda, nie ma innej klasy ktora by 'zlapala' druida... 3. lock + pala = przegrasz tylko i wylacznie przeciw priestom... No i jesli nie jestes wystarczajaco szybki, zeby zabic przeciwnikow zanim pala bedzie OOM. 4. lock + disco priest = przegrasz z reguly jak spotkasz rogue... przewaznie. 5. lock + shadow priest = tzw. dot team, przegrasz do kazdego disco priesta i rogue... kazdego. Ale przynajmniej teamy z resto droodem padaja. Cala walka opiera sie na dotach i na czasie... Kazda klasa co potrafi sobie dispelnac doty, czy w jakis sposob usunac (cloak of shadows, dispel magic, ice block) pokona was... Dobra, nie chce mi sie juz pisac... powodzenia.[/quote] Piszesz, jakby WoW to byla gra w papier nozyce i kamien. A nie masz racji. To, ze lock pada w duelach z rogalem wie kazdy. Ale healer moze to zmienic, arena to co innego. Naprawde, nie musisz mnie pouczac, ze jak paladyn czy rogal to lepszy healer niz shaman. Kazda tabela Arenowa Ci to powie. A poza tym doswiadczenie juz mam :) A tak zeby sie przyczepic to i tak nie zgodze sie z Twoimi teoriami. "3. lock + pala = przegrasz tylko i wylacznie przeciw priestom... No i jesli nie jestes wystarczajaco szybki, zeby zabic przeciwnikow zanim pala bedzie OOM. " Grajac warr+paladyn ten team padal szybciej niz zdazyli zobaczyc otwierajace sie bramy areny.
His name will not die.
His sacrifice will always serve to show the way Can you hear his scream? A battle wail for the horde: Victory of death! We must remember his strength in the face of death. His dream, now made real. |
|
dobra, klocil sie nie bede, to ty tu jestes mistrzem. /bow :)
Definicja "Wednesday's Maintenance EU" :
|
|
A co myślicie o Warlock destro, mage frost? Dadzą sobie rade?
hipertrofia
|
|
masz na mysli destro locka? bo jakos fire tree to ma mag tylko
Wiec, do rzeczy, czy destro lock i frost mage mieli by szanse na arenie: Moim skromnym zdaniem, mieli by. Gorzej jak spotkacie rogue jako przeciwnika, bo on sie rzuci na warlocka. Wszystko w tym combo polega na utrzymywaniu przeciwnika w odleglosci od siebie. Wiec np. ty, jako frost mag, polimorph jednego z przeciwnikow (pewnie uzyje trinketu, wiec castujesz polimorpha znowu). Lock jako destro ma sliczne crity, wiec, gdy utrzymasz w kontroli jednego przeciwnika (healer najlepiej) po prostu full nuke drugiego. Jak nie jest to rogue (Cloak of S... jak juz tego uzyl to nie powinien byc problem z zabiciem go) pewnie zginie bardzo szybko. Ty summonujesz elementala, od razu frostbolt i ice lance spam, lock bedzie robil shadowfury + doty + life drain i przeciwnik powinien pasc (tak mysle). Ale rzadko spotykam takowe combo, wiec najlepiej jakbys znalazl sobie rogue do 2v2, ten setup jest wrecz genialny. Wiec, pewnie dadza sobie rade ;) Warto jednak sprobowac.
Definicja "Wednesday's Maintenance EU" :
|
|
Masz na myśli rogue i mag?
hipertrofia
|
|
tak.
Definicja "Wednesday's Maintenance EU" :
|
|
Rogue....?
Lock i mag jada go prawie jak chca. Gorzej jest jesli przeciwnikiem jest hunter a jeszcze gorzej jesli jest to lock. Moim zdaniem lock i mag to dobra parka :). |
|
lock ma klopoty z rogue wiec tu wpadles :)
World of Warcraft player
|
|
Hmmmm.....
No nie wiem. Szczegolnie jesli jest to human warlock to duzych problemow nie ma. No ale ja sie moze nie znam, wiec uzasadnij dlaczego tak jest. |