Sudden Death Arms: Your autoattack hits have a 10% chance to make your next Execute cost no initial Rage, consume no extra Rage, and be useable on any target, regardless of health level. Fury, Protection: Your autoattack hits have a 10% chance to make your next Execute cost no initial Rage and be useable on any target, regardless of health level. Warrior - LvL 45 Talent.
Impending Victory (Arms) Instantly attack the target, causing [ 1 + 92.5% 250% of AP ] damage and healing you for 25% of your maximum health. 15% of your maximum health.
Impending Victory (Fury, Protection) Instantly attack the target, causing [ 1 + 74% 200% of AP ] damage and healing you for 25% of your maximum health. 15% of your maximum health.
2 fajne zmiany, heal z impending victory i dmg z execute były przesadzone. Niech jeszcze tylko zmniejszą dmg z mortal strike. Obecnie ma on chyba największe cyfkerki z wszystkich klas, spokojnie mozna po 80k trafić i do tego +50% kryt po charge.
Dobrze ze znerfili bo fakt bylo przesadzone, z tym te teraz ten talent jest useless i nikt ogarniety go nie wezmie. Slam na single target, TFB na kilka. Z TFB przy 3 targetach na ktorych mozna trzymac renda, rage jest nieskonczony ;) Szkoda tylko ze arms jest nudny jak flaki z olejem.
Fury nie ma co komentowac. W MoPie bylo zajebiste, wystarczylo tylko zfixowac ogromna zaleznosc od kryta, przez co fury odstawal na poczatku przy malej jego ilosci (np. bloodthirst zawsze daje enrage i stack rb,albo poprostu zawsze kryta), chociaz po czesci to zrobili dajac na bt bazowa szanse 30% kryta. I to powinno byc wsio. A oni rozjebali spec do reszty i co najsmieszniejsze zrobili zmiane dla samej zmiany...Ktora sie swoja droga zadnemu warkowi nie podoba.
o Ner'Zhul rozsadził Draenor, gdy chciał uciec z innymi przez Legionem,
Uciec? Co? Przecież Draenor eksplodował z powodu zbyt dużej ilości otwartych portali z których Ner'zhul sprowadzał na ostatnią chwilę posiłki od Legionu
Ke? Ner'zhul i sprowadzanie demonów ? Przecież ten pan nie bawił się z legionem tak jak jego uczeń (który wygląda z 20 lat starzej od niego, czego nigdy nie rozumiałem), chciał biedak tylko otworzyć bramy do nowych światów, coby horda miała co robić (i przy tym nie zostać zmasakrowana przez Sojusz).
Krasnal git, moja rasa jak dla mnie najlepiej wypada z reszty tylko podskakuje niczym Blood Elf zbierający kwiatki do koszyczka i ganiający zajączki. Jak będą poprawiać Gnoma mogliby mu zmienić szczękę na szerszą bo z brodą przypomina pana szwagra z pod sklepu a bez niej jak nieudany eksperyment naukowy.
Mam też nadzieję, że znacznie zmniejszą healing (o 25-50%) bo jak odświętnie wbiłem na BG to nie ma szans jak ktoś się leczy aby go ubić nawet w kilka osób gdzie oni jeszcze byli poubierani w PvP itemy...
Zgadzam sie z tym, ze te nowe animacje są trochę dziwne. Gdy widzę jak biega elfka, to mam ochotę włączyć stare modele. krasnal tez nie wypada duzo leiej.
Nie wiem dlaczego osunęli resi i pvp power. Teraz na pvp itemach widnieje co takiego, ze na np arenach i bg mamy wyższy ilvl - z 660 na 690. Co za tym idzie inne statystyki hp/kryt/haste itp. To juz wole ten system z Mop lub cata.
Pvp na tą chwile lezy i kwiczy. Kazdy healer jest w tej chwili nie do zabicia. Oczywiście pousuwali większości klas silence, a ci sie instantami wyleczą, nawet nie ma co przerywać. Taki bala, dk, ele, sprej leczą sie równie mocno. Co to ma za sens wyleczenie ie na max z hp 15% na 1 fear u spreja.
Z kolei dps jest jakiś nieporównywalny. Melasi średnio robią 2x takie kryty co caster. Bo jaki ma sens frostbolt za 16k kryt i obliterate dk za 50k, mortal strike za 60k itp.
Wczoraj byłem świadkiem areny ja+guardian druid vs mag+disc prej. Ja padłem po czasie i później 2 vs 1 nie mogli pokonać tanka. Druid miał 600k hp [czyli jak n mop] i leczył sie tak pasywkami, ze nawet do 90% go nie zjechali.
Nie wiem dlaczego osunęli resi i pvp power. Teraz na pvp itemach widnieje co takiego, ze na np arenach i bg mamy wyższy ilvl - z 660 na 690. Co za tym idzie inne statystyki hp/kryt/haste itp. To juz wole ten system z Mop lub cata.
A w MoPie przypadkiem też tak nie jest? Bo ja nie mam bety WoDa i ostatnio jak grałem na bg, to właśnie też mi się rzuciło w oczy, że ilvl moich przedmiotów jest większy.
Zgadzam sie z tym, ze te nowe animacje są trochę dziwne. Gdy widzę jak biega elfka, to mam ochotę włączyć stare modele. krasnal tez nie wypada duzo leiej.
Nie wiem dlaczego osunęli resi i pvp power. Teraz na pvp itemach widnieje co takiego, ze na np arenach i bg mamy wyższy ilvl - z 660 na 690. Co za tym idzie inne statystyki hp/kryt/haste itp. To juz wole ten system z Mop lub cata.
Pvp na tą chwile lezy i kwiczy. Kazdy healer jest w tej chwili nie do zabicia. Oczywiście pousuwali większości klas silence, a ci sie instantami wyleczą, nawet nie ma co przerywać. Taki bala, dk, ele, sprej leczą sie równie mocno. Co to ma za sens wyleczenie ie na max z hp 15% na 1 fear u spreja.
Z kolei dps jest jakiś nieporównywalny. Melasi średnio robią 2x takie kryty co caster. Bo jaki ma sens frostbolt za 16k kryt i obliterate dk za 50k, mortal strike za 60k itp.
Wczoraj byłem świadkiem areny ja+guardian druid vs mag+disc prej. Ja padłem po czasie i później 2 vs 1 nie mogli pokonać tanka. Druid miał 600k hp [czyli jak n mop] i leczył sie tak pasywkami, ze nawet do 90% go nie zjechali.
Nie odpalam bety więc nie wiem jak to wygląda na żywo, ale to chyba normalne że melaski biją trochę mocniej.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
Pff, przecie wszystkie drake'i to ten sam pokolorowany model, z tym że czasem są jakieś bajery (netherwing i większe rogi u mountów z MoD) ;_;.
Enyłej ciągle czekamy na Infinite :D.