Nie rozumiem płaczu nad belfami. Czy ja płaczę, że nie ma jeszcze trolla?
Ale tu chodzi o to, że Blood Elfów w ogóle nie będzie w WoDzie przez parę miesięcy, a może nawet dłużej. Trolle będą od razu, tak i inne rasy, które były zapowiadane przez Blizzarda.
Darnoker napisał :
Blizz ponownie robi ten sam blad na Draenorze nie bedzie AH :(
A potem i tak doda to w patchu/dodatku. Bezsens. W Dalaran też chcieli tak zrobić, że "oo miasto magów, ma być takie czysto-magiczne, nie ma AH ani class trainerów, poza, oczywiście, magami", a potem i tak dodali AH i innych trainerów. Po co się tak bawić? Lepiej niech dadzą od razu, nie każdemu chce się do SW/OG latać za każdym razem. Ewentualnie w pierwszym patchu, że niby dopiero tam aukcjonatorzy z Azeroth dotarli. Chociaż to bez sensu bo jakoś Black Market może być w Nagrand. No to niedaleko BM niech będzie AH.
Biorąc pod uwagę, że w Draenorze mamy 2 HS - zwykły i ten do Garnizonu (który ni ma nawet CD na użycie i możecie nim spamować ile chcecie) nie widzę problemu by ustawić sobie zwykły w Org/SW i sobie skakać między Garnizonem, a stolicą gdy potrzebny jest AH... poza tym, w Garnizonie da się zbudować portale do każdej lokacji w Draenorze takoż tym bardziej nie widzę problemu
Npc od transmogów będzie można mieć w garnizonie. Tutaj można zobaczyć wszystkie możliwe budynki: http://wod.wowhead.com/garr...
Z tym, że wszystko może się jeszcze pozmieniać. Może nawet będzie można mieć własne AH.
ja mam inne pytanie: Jak [wścieły kurczak] można dostać się z Draenoru do Azeroth.
Ja mam tak pierdolke w garnizonie z portalem do ashran i w tej psudo-stolicy jest portal do Orgri.
Swoja droga te garnizony wedlug mnie wygladaja bardzo biednie, biorac pod uwage ze to jeden z glownych featerow wod'a. Myslalem ze to bedzie cos bardziej w stylu rtsow, czyli ze mam surowce,teren do zagospodarowania,moge stawiac budynki gdzie chce i przy pomocy peonow buduje sobie baze, moge rotowac budynkami, stawiac mury itp. To bylby hit. Klikamy w architect table i przechodzimy do trybu "RTS-budowanie bazy" w stylu warcrafta 3. Nie wspominajac o tym ze mialem wizje swojej fortecy z fosa lawy (idealnie wpasowaloby sie do klimatu frostfire) zwodzonym mostem i barykadami z nabitymi na pale czlonkami przymierze ;). A to wszystko oczywiscie w stylu Hordy Garrosha czyli metal,kolce i lancuchy.
Za Thralla wojny nie było, a horda i przymierze i tak robili co chcieli. W dodatku dowódcami garnizonu jesteśmy my więc jak będziemy sobie chcieli zabijać wrogów z przymierza/hordy to i fabularnie nic nie stoi na przeszkodzie. Jak Ashran właściwie funkcjonuje ? Tam też jest pokój ?
Jak Ashran właściwie funkcjonuje ? Tam też jest pokój ?
Fabularnie nasze postacie nie są związane z żadną ze stron, temu za Thralla radośnie się wyżynały na battlegroundach etc
Ja gdzies czytalem ze warsong/arathi to byly bardziej takie przygraniczne przepychanki. Ciezko to samo jednak powiedziec o Alterac valley gdzie byla otwarta wojna pomiedzy orkami a krasnoludami.
Jak Ashran właściwie funkcjonuje ? Tam też jest pokój ?
Fabularnie nasze postacie nie są związane z żadną ze stron, temu za Thralla radośnie się wyżynały na battlegroundach etc
Jak to nie jesteśmy związani z żadną ze stron? Na podstawie czego taki wniosek? Skoro wybieramy postać w menu z ras Hordy lub Przymiera, przebywamy w ich miastach, wykonujemy achivementy "For The Horde" czy nawet walczymy na tych BG po danej stronie z tą drugą wrogą frakcją to sorry ale nie rozumiem?
Jak to nie jesteśmy związani z żadną ze stron? Na podstawie czego taki wniosek? Skoro wybieramy postać w menu z ras Hordy lub Przymiera, przebywamy w ich miastach, wykonujemy achivementy "For The Horde" czy nawet walczymy na tych BG po danej stronie z tą drugą wrogą frakcją to sorry ale nie rozumiem?
Uproszczenie mechaniczne by Blizzard nie babrał się z neutralne/przenikające frakcje... musicie pamiętać, że fabuła =/= mechanika gry (a napisałem, że odnoszę się do fabuły). Nasze postacie zwane fabularnie "czempionami" są kompletnie neutralne i gdyby nie ograniczenia mechaniką gry, moglibyśmy służyć nawet karaluchom w Blackrock Temple - jest to jedna z podstaw fabuły tej gry...
Inny przykład fabuły =/= mechanice - fabularnie nie istnieją: trolle druidy/priesty, taureni paladyni/priesty czy gnomy priesty