WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

WoD - Monk co myslicie?

permalink wysłany:
Jak Wam się zmiany WODowe w monku podobaja?
Jako brewmaster jestem prawde mowiac zadowolony jak narazie - wyglada to fajnie i raczej nie zmienie maina
|| Limbo ||
Shazzrah PVP EU
--------------------------------------------------------
Facebook: LINK
Discord: LINK
permalink wysłany:
BrM jest w tym momencie niegrywalny.
Gift of the Ox spawnuje dużo mniej healing orbów w zwiazku z tym, że przesuneli go ze zwykłych melee swingów na multistrike melee swingów. Niby dostaliśmy pasyw który powoduje, że nasze melee swingi dodają nam dodatkwoe 25% szans na multistrike, ale nie procuje to zbyt często. No no i same orby nie leczą za zbyt wiele.

Guard na 100lvl bazowo absorbuje 13k obrażen przy 364k hp pool'u, (dla porównania bazowy guard na począrku MoP z podobną ilością hp miał około 64k~). Resolve działa procentowo i w raidzie udało mi się rzucić oszałamiający absorb za 31k (który został zdmuchnięty jak tylko boss się na mnie spojrzał). Dla porównania bazowy AMS DK to 167k~.

Ogólnie wydaje się być strasznie papierowy w tym momencie, Elusive Brew generuje się strasznie wolno z powodu niskiego crit/haste, więc zdażały sięsytuacje kiedy musiałem Purifying Brew używać praktycznie co melee swing + obecny stan Guard'a powoduje, że nie ma solidnego sposobu radzenia sobie z jakimikolwiek spikami. (Dampen/Diffuse, Shield Wall a potem dupa, nie ma więcej CD).

No i wyjebali Clash [*] :C

Ale twierdzą, że planują w bliskiej przyszłości rebalans wszystkich tanków.
permalink wysłany:
Niestety, Mistweaver i Windwalker są w aktualnym stanie bety niegrywalne. Przy leczeniu jedyne co aktualnie możemy robić to spamować Surging Mist w nadziei, że nikt nie padnie, co niestety skutkuje tym, że w 2 minuty dochodzimy do OOM. Spelle zużywające chi można castować raz na ruski rok po usunięciu głównego generatora (Soothing Mist). Skakanie między targetami też jest uciążliwe przez 1,5s GCD. O ile czegoś nie zrobią to pożegnam się z tą klasą.
Z Windwalkerem trochę lepiej, ale podniesienie kosztu Jab daje się we znaki - są momenty, gdzie nie mamy ani chi, ani energii i możemy stać, nawalając autoatakiem. A monk to nie feral druid czy rogal i nie ma DoTów, jeżeli nie klika przycisków to nie robi dpsu. Poza tym nie podniesiono leczenia z Blackout Kick, przez co pullowanie więcej niż dwóch mobów na raz grozi odwiedzaniem cmentarza.

Zastanawiam się też, czy Blizzard w ogóle czyta to, co się do nich pisze na forum bety, bo tematów jest mnóstwo, wypowiadało się mnóstwo osób, którzy naprawdę znają się na monku, a nie ma żadnego odzewu.