No wiesz, walka to nie tylko trzaskanie bossa z dwudziestką innych ludzi, na maksymalnym oddaleniu kamery jak to nazwałeś. Dochodzą jeszcze wszystkie inne scenariusze, questy i bóg tylko wie co jeszcze. A broń cały czas ta sama. Tak do tego podchodząc to nawet nowe modele postaci nie mają sensu, bo i tak obchodzi nas tylko pasek życia bossa i to, żeby wyjść z ognia.
|
|
No właśnie nie, nowe modele wprowadzają też usprawnienia do castowania a to już widać i to bardzo. Nawet przy średnim oddaleniu nie zauważysz kiedy ten miecz rozłoży się podczas walki. Nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem takich rozwiązań, jestem neutralnie do tego nastawiony, ale jednocześnie nie oczekuje zbyt wiele po Blizzardie i rozkładanie się tych weaponsów w randomowych momentach to po prostu wszystko czego można się spodziewać.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
|
|
Prędzej zobaczysz rozkładający sie miecz, niż jakieś drobne różnice w animacji castowania. Rozkładający sie samoczynnie miecz co pewien czas, gdy siedzimy w mieście nie jest najbardziej logicznym pomysłem.
|
|
Dlatego tylko podczas walki to powinno mieć miejsce.
|
|
Animacje castowania mogłyby być np takie, że np pierwszy skill castuje trzymając ręce u dołu i pochylając się, drugi powiedzmy, że nad głową itp. Sprawiłoby to, że gra wydawałaby się bardziej dynamiczna.
Inne tego typu szczegóły też by były spoko. Dla przykładu. Stoję i klepię w bossa z łuku, a nagle dostanę na mordę jakiegoś fireballa, a moja postać krzyknie ała czy coś i się zachwieje. Do tej pory wszystkie postaci stały w ogniu czy innych "złych rzeczach" i miały to w dupie :D |
|
A ja bym chciał popatrzeć sobie na animacje tego miecza jak stoję w mieście i co?
Dla jednych tak dla innych nie, ale to nadal nie oznacza, że w ogóle zobaczysz te animacje podczas walki.
I znowu wracam do 1 części, nie pooglądam sobie tego miecza w mieście bo staramy się szukać sensu i logiki w grze fantasy...
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
|
|
To niech zrobią pod jakimś przyciskiem to otwieranie miecza, tak jak z jego wyciągnięciem.
|
|
Na przykład: Masz two-handowy mieczyk na plecach, klikasz "Z" i zdejmujesz go i przy okazji miecz robi właśnie takie rzeczy kosmiczne (te rozkładanie).
|
|
Dokładnie! Ta animacja powinna pojawiać się podczas walki albo wyjmowania go z za pleców :D |
|
Obczajcie -
Spoiler (pokaż ) |
|
@up
nosiłbym. |
|
Topór ładny
@up Zamiast przeczytać nosiłbym przeczytałem ruchałbym.... |
|
Nasze demony będą się cieszyć :D.
Glyph of Felguard |
|
Tier 17 dla rogala, co o tym myślicie? :)
|
|
Przecież to już od dawna jest. |