Właściwie to nie mam dużych wymagań... zadowoliłyby mnie wysokie elfy, czyli w sumie możliwość przełączenia zielonych
fel gałek na błękitne oczęta

Jeśli zaś idzie o marzenia... kiedyś już wspominałem o przydzieleniu raciali do każdego klanu i królestwa. Żeby uniknąć wzburzenia ludzi
"on ma do wyboru 5, a ja tylko 2 :(( omg!!!1" wprowadziłbym wybór jedynie na serwerach RP. Niestety wątpię, czy Blizzarda na to stać... w końcu podobne "rozszerzenie" o naszych kuzynów skończyło się jedynie wprowadzeniem dodatkowych klas (magowie (dom. z Czarnorytnych

) u krasnoludów itd.) ech, a przecież to nie wymagałoby wielkiej roboty... np.
LUDZIE z:
Stromgarde - większa postura, 1% bonus do siły + 2% ciosu krytycznego w walce z trollami,
Kul Tiras - 20% szybkości pływania i 15% wstrzymywania oddechu, bonus do fishingu i statystyk z rybnych potraw,
Dalaran - 5% odporność na magię i 5% bonus do inteligencji i regeneracji many,
Stormwind -
"szlachta nie pracuje!" bonus do reputacji i niższe ceny u vendorów.
ORKOWIE z:
Klanu Lodowego Wilka - 5% szybkości w jeździe na wilczych wierzchowcach, 5% odporność na magię lodu,
Klan Wojennej Pieśni - obszarowy ryk obniżający defensywę, +2% do staminy w grupie powyżej 5 osób,
Klan Mok'Nathal - większa postura, 1% bonus dla zwierzęcych chowańców, +5% do ciosu krytycznego i celności w dziczy.
Klan Czarnej Skały - 5% odporności na obrażenia od ognia, 2% bonus do ciężkiego uzbrojenia, bonus do siły w walce na zabudowanym terenie.