Witam Was! W mojej głowie pojawił się pewien projekt, a mianowicie każda strefa ma swoją linię fabularną, chciałbym stworzyć kompendium opisujące najważniejsze wydarzenia w każdej z stref, oczywiście wy także możecie dołożyć swoje 5 groszy do tego kompendium, zaczynam skromnie, bo narazie znajdzie się tylko lokacja startowa krasnali, ale kompendium będzie się rozrastać wraz z czasem.
PRZYMIERZE
LOKACJE STARTOWE
Dun Morogh
~Dark Iron atakują Ironforge
~Stajemy w linii defensywnej i zabijamy Generała Grimaxe
~Moira Thaurissan, gdy dowiaduje się o zdradzieckim ataku, każe pojmać nam reprezentanta Dark Iron, dowiadujemy się, że wielu z klanu Dark Iron jest pod władzą Twilight's Hammer
EASTERN KINGDOMS
Loch Modan
~W krainie wita nas smutna historia, posłaniec wysłany do Ironforge po posiłki ginie z rąk niedźwiedzia
~Zaczynam od walki z Troggami, którzy nękają pobliskie tereny
~Pokonanie Grawmaga jest przełomem w wojnie z Troggami
~Kolejne rozkazy wiodą nas do Thelsmar
~W Thelsmar pomagamy jego mieszkańcom, zabijamy pająki grasujące po lesie, zdobywamy mięso czarnych niedźwiedzi i radzimy sobie z gnolami, zabijamy też szpiega Dark Iron i odzyskujemy dokumenty Explorer's League
~Wyruszamy z rozkazami do Mountaineer Stormpike
~Rozkazy dotyczą Koboldów, zabijamy ich przywódcę oraz odkrywamy dlaczego Koboldy zainteresowały się tym rejonem, Troggi kopią dla nich w kopalni, Geomancerzy Koboldów odkryli sposób ich kontrolowania, musimy ich powstrzymać
~W kopalni dowiadujemy się, że troggi pracują dla koboldów, a koboldzi dla gnoli, to nie koniec kłopotów kolejnym problemem są murloci
~Nasz plan polega na skłóceniu murloców z gnolami, musimy zdobyć esencje z murloców
~W przebraniu udajemy się na spotkanie murloców z gnolami, podrzucamy feremony, które wywołują agresję u murloców, w międzyczasie odnajdujemy drugi skradziony dokument Explorer's League
~W kolejnym zadaniu musimy dostarczyć środki wybuchowe dla wyprawy Explorer's League
~Karawana zostaje zaatakowana przez Dark Iron's, Sean okazuje się zdrajcą
~Zabijamy zdrajcę i bierzemy się za pomoc w odzyskiwaniu artefaktów
~Po odzyskaniu artefaktów zostajemy wysłani do myśliwych w Farstrider Lodge
~Wykonujemy kilka polowań, oraz pomagamy przy konstrukcji Skystridera
~Pilotem nowego Skystridera ma być Ando Blastenheimer, jednak on nie jest tym zbytnio zainteresowany, martwi go to co z Loch Modan uczynił Twilight's Hammer
~Rozpoczynamy walkę z Twilight's Hammer, Ando widząc nadzieje wraca do swojego ojca, my wyruszamy do Ashlana Stonesmirka
~Kiedy już Twilight's Hammer zaczyna rozumieć, że nie są mile widziani w Loch Modan, Ando zabiera nas w dziewiczą podróż Skystrider, chce zostać bohaterem tak jak my
~Oddajemy cztery skradzione dokumenty Explorer's League
Podsumowanie: Loch Modan jest targane wieloma konfliktami i zagrożeniami, murloci, gnole, koboldzi i troggi niebezpiecznie się do siebie zbliżyli, Twilight's Hammer panoszy się po ziemiach, a Dark Iron's dalej knują swoje spiski. Niestety nic znaczącego w tej krainie się nie dzieje, zauważamy tylko efekty Cataclysmu.
Wetlands
~Od wejścia do krainy rzucają się w oczy orkowie z klanu Dragonmaw
~Powódź wywołała wiele szkód, specjalna ekspedycja z Ironforge przybyła, żeby zbadać jak wielkie są szkody
~Obóż jest atakowany przez Dark Iron's pod przywództwem Drungelda Glowerglare
~Po wykonaniu szeregu zadań, zostajemy wysłani do Menethil z raportem
~Menethil zostało zaatakowane przez Dark Iron's
~Uwalniamy miasto i pomagamy jego mieszkańcom
~Pewien marynarz mówi, że służył w trzeciej flocie, która została przeklęta, wyruszam do ducha jednego z majtków, każe nam odzyskać artefakt, jednakże, artefakt ten został już wielokrotnie odzyskany i oczyszczony, historia, którą lepiej zapomnieć...
~Po wsparciu mieszkańców Menethil udajemy się do Swiftgear Station
~Tam znowu zauważamy, że zagrożenie ze strony Dark Iron nie maleje
~Pozbywamy się ich przywódcy, Yorli Darksnare
~Kolejnym miejscem, gdzie jesteśmy potrzebni jest Whelgar's Retreat, wykopaliska, które prowadzili archeolodzy ożyły
~Z drugiej strony zagrażają obozowi Dragonmaw Clan z ich przywódcą, Gorfaxem Angerfang
~Po udzieleniu pomocy w obozie zostajemy wysłani do obozowiska nocnych elfów, żeby spotkać się z Rethielem Greenwardenem, który jest zmartwiony korupcją, która rozchodzi się po Wetlands
~Radzimy sobie z potworami, elementami ognia i po raz kolejny z Dragonmaw Clanem
~Kolejną naszą misją jest dostarczenie wsparcia w postaci zapasów do Dun Modr, gdzie krasnoludy dzielnie bronią się przed Dark Iron's
~Na miejscu znajduje się bohater Thargas Anvilmar, a naszym przeciwnikiem są także kultyści Twilight's Hammer
~Cała akcja kończy się bitwą, gdzie pokonujemy Calamotha Ashbeard
Podsumowanie: Głównymi problemami tej lokacji są wszechobecni Dark Iron's, okazuje się, że współpracują z Twilight's Hammer, orkowie z Dragonmaw Clan także dają się nieźle znać. Przede wszystkim widzimy jednak spustoszenie po katakliźmie. Ostatnie słowa Calamotha Ashbeard przerażają najbardziej, kult Twilight Hammer musi być powstrzymany!
Arathi Highlands
~Pierwsze rozkazy wysyłają nas do Refuge Pointe
~Dowiadujemy się o pierwszym zagrożeniu w tym rejonie, Syndykacie, radzimy sobie z jego najemnikami oraz członkami, giną najważniejsze osoby w rejonie Arathi Highlands - Otto, Lord Falconrest i Marez Cowl
~W międzyczasie przybywamy do Faldir's Cove, gdzie znajdują się Blackwater Raiders. pomagamy im zdobyć skarby oraz bronimy ich przed atakiem nag
~Trafiamy na farmę Go'Shek, przejętą przez Hordę, pierwszym zadaniem jest zabicie kuriera Forsaken
~Likwidujemy zagrożenie jakie stwarzają Forsaken w tym rejonie
~Wykonujemy serie zadań dla maga Malika
~Przez przypadek uwalniamy także księżniczkę Myzrael, musimy naprawić swój błąd pokonać i ponownie ją uwolnić
Podsumowanie: Pierwszy raz zauważamy konflikt pomiędzy Hordą a Przymierzem. Teren jest oponowany przez Hordę. Syndykat jest także wielkim zagrożeniem rejonu.
|
|
czy to coś jakby ściśle ,zwięźle i na temat świata WoW,może być:) taki krótki przewodnik po krainach...ale wątków jest więcej w danej krainie,coś można na temat każdego zadania napisać...tych myślników trzeba wypisać więcej
Światłość!
|
|
Kompendium będzie na bieżąco rozbudowywane, to dopiero skromny początek :)
|
|
Podoba mi się czkam na więcej:)
|
|
nie znam lore ale czekam na więcej.
|
|
Cała kraina Loch Modan jest gotowa, łącznie z podsumowaniem. Wetlands przed nami :)
|
|
Bardzo przydatne, dzięki że Ci się chce
|
|
Bardzo ciekawy pomysł, zobaczymy czy rozwinie się w coś większego :D
|
|
Masz jakiś plan, które krainy pierwsze się pojawią oprócz Wetlands, Dun Morogh i Loch Modan?
|
|
Póki co lvluje pokolei Krasnoluda, kończę właśnie Wetlands. Pojawią się ogólnie wszystkie krainy zarówno hordy jak i przymierza, tylko potrzeba czasu!
|
|
Wetlands ukończona, kolej teraz na Arathi Highlands!
|
|
Bardzo fajny pomysł. Sam w większości staram się czytać wszystkie questy i takie zebranie do kupy razem z krótkim podsumowaniem bardzo mi się podoba. Wytrwałości życzę bo jest tego wszystkiego na kopy ;) Temat będę śledził na bieżąco.
|
|
Arathi Highlands ukończone!:) Hinterlands kolejne! Bardzo mnie cieszą pozytywne komentarze, zapraszam do komentowania i jeżeli macie jakieś sugestie to śmiało.
|
|
Fajne przedsięwzięcie, miło się czyta, tylko razi mnie fakt, że raz piszesz w liczbie pojedynczej, raz w liczbie mnogiej, gdy opisujesz gdzie się przenosi akcja itd.
Don't cry when the sun is gone because the tears won't let you see the stars.
|
|
Powiem Ci, że nawet na to nie zwróciłem uwagi^^ Ale cóż postaram się to ujednolicić.
|