WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Klasy

permalink wysłany:
Może dobrze by było zrobić tematy o wszystkich klasach, w których umieszczałoby się różne sugestie co do rozwoju i gry PvP PvE...

Co myślicie??
hipertrofia
  Fizban
permalink wysłany:
Myślę, że to dobry pomysł i głównie to miałem na myśli pisząc w dziale sugestie o pożyczeniu sobie działow z battlenetu... ;]
  Misio
permalink wysłany:
Co do łatwosci pala to zalezy czego od niego wymagasz. To nie jest kalasa do samotnych wyczynów typu farmowanie ZG w pojedynkę co jest możliwe magiem jak bossów omijasz. W isntansach nic nie zastapi pala, szczegolnie a Kazar. Ja tam zawsze kilka razy tylki wszystkim ratuje. Czasy gdy był tylko heal bootem bezpowrotnie mineły. W MC, BWL od spam heal to mnie palec bolał a teraz to nakombinować sie trzeba zeby grupy nie zatluklo. W PVP rzeczywiście sa 3 miebezpieczne klasy - mage, warlock, shadow priest - jak gracz jest sprytny to 90% przegrana, a jak ciapa to łatwo zabić. W odróżnieniu od inncyh klas żeby zaktywować wszysko do dobrej walki na poczatku (z kolczykami) trzeba jakies 4-5 sek. To długo i dlatego w PVP trzeba kombinować jak sie da. Podobny system aktywacji czarow ma lock tylko bardziej skomplikowany. Palowi brakuje jednej rzeczy, jakiegoś czaru umozliwiającego atak z odleglosci i nie holly shocku gdzie trzeba miec ubrano z kilkoma tonami spell dmg żeby to coś dalo.
  Baton
permalink wysłany:
Jak ktoś się wypowiedzał o Paladynie no to ja o rogalu powiem: Nie jest to klasa na średnim poziomie trudności do grania lecz bliżej trudnego niż łatwego. Gra w PvP jest wyjątkowo dynamiczna i wymaga dobrego opanowania aby wygrać. Jeżeli miałbym wymienić trzy klasy z którymi mam problemy w to był by to: 1 Druid, 2 Hunter, 3 Paladyn (tylko raz walczyłem z nim na 70 i było trudno ale wygrałem :) ). W PvE jest się w najlepszym bądz jednym z najlepszych DPSerów. Walka Rogalem polega na trzymaniu przeciwnika w "stunie" i nie pozwalania mu wykonać ataku na ciebie. Dlatego z Paladynem jest problem bo jego niezniszczalny shield zdejmuje stuny i wtedy jest problem. Aby wygrać trzeba kontrolować całą walke. Klasa dostarcza dużo zabawy i jest warta uwagi.
Rogue 70lvl. Frozen :(
  Fizban
permalink wysłany:
Warto tez dodac ze wymaga od gracza wypasionego refleksu i blyskawicznie podejmowanych decyzji ;p
  Misio
permalink wysłany:
Z huntem każdy ma problem ale w moim przypadku to sobie może strzela aż mu sie mana skończy a ja najczęściej mam 50-60% i jest mój. Z rogalem od momentu kiedy dali nam nowe talemnty jeszcze nigdy nie przegrałem w normalnej walce, tylko parę razy kiedy zaatakowal a ja albo nie mialem many albo 40% życia. Rogal aby by skutecznym musi byc blisko a blisko pala nie dobrze byc. Ja mam gezr prawie caly dla shamana ale nie setowy czyli spell dmg + spell crit, obecnie w DPS secie +730 spell dmg i 27% crit + aktywny kolczyk i jest +900 prawie.. Jak rogal dostanie stun to w 6 sek wlepie mu 6000 dmg + a i tak biega po moim aoe co tika po 300 sek (8 sek 2100) .

Ciekawa sprawa jest z magami, ostatnio mialem duel z magiem w jakimś krafconym secie epickim, wogóle 80% to byly epiki dla lvl 70. Kurcze 6 razy podchodzilem i nie przezylem nawet 15 sek. Każda walka taka sama CS na początak a potem tylko patrzylem jak obrywam od 2000 do 4000 fire dmg co 3 sek.
  Zertul
permalink wysłany:
Szulu napisał :
PvP nie jest nudne...PvP to sztuka...;) PvP pokazuje jak radzisz sobie w stresujacych sytuacjach, uczy opanowania, szybkiego myslenia i szybkich reakcji na zmieniajace sie efekty do okola;P
Trzeba też czasem umieć radzić sobie ze słąbym fps'em szczególnie gdy gra sie jakąś klasą nastawioną na mele.
  Volfran
permalink wysłany:
Palladny to cienkie gowno moze w pve jest niezly ale nie w pvp.Ma sredni dmg i nie ma czym bic jego najlepszy atak to bombel+leczenie.Nigdy jeszcze jeszcze nie dostalem od loladyna...
  Fizban
permalink wysłany:
Volfran napisał :
Palladny to cienkie gowno moze w pve jest niezly ale nie w pvp.Ma sredni dmg i nie ma czym bic jego najlepszy atak to bombel+leczenie.Nigdy jeszcze jeszcze nie dostalem od loladyna...

Tylko dlatego ze 95% ludzi nimi grajcych jest dziecmi...
Paladyn w pvp jest mocny jak sie potrafi nim grac i ja tez moge powiedziec ze nigdy nie dostalem od huntera...
  Oziy
permalink wysłany:
dokładnie największy problem Alliance to małolaty, sam grałem Palladynem bez żadnych blue itemków tylko same green i jechałem 19 oczywiście nieobeszło sie bez leczenia
permalink wysłany:
do 52 to w retri i palla jest jednym z lepszych a pozniej holy..[mam pyt. otoz czy to prawda ze lock moze miec doomguarda ?]
  Misio
permalink wysłany:
Volfran napisał:
Palladny to cienkie gowno moze w pve jest niezly ale nie w pvp.Ma sredni dmg i nie ma czym bic jego najlepszy atak to bombel+leczenie.Nigdy jeszcze jeszcze nie dostalem od loladyna...


No widzisz, widocznie spotkałeś same ciapy. Każda klasa która ma silny atak z daleka : hunt, lock, mage jest dla pala trudna. Ale jak sie potrafi grać to tylko mag, lock i shadow priest stanowią problem. Pal = gear, jak masz odpowiedni to jest to naprawde ciężki przeciwnik. W porównaniu z huntem to z moin palam miałbyś problem - 740 spell dmg, 8k life, 9,8 k mana to znaczy że mam jakies 60 000 życia i z bombla moge wpompowac 8k dmg w 9 sek. Hunter może sobie strzelac az mu się mana skończy bo potem jest nic nie wart. A zapewniam że szybciej skończy się huntowi niz palowi. Jak mówiłem wczesniej nie ma klasy która położy wszyskich, a w radjach każda na swój sposób jest nie zastapiona. Mag ma przerabane z rougiem, druidem i hunterem ; rouge z palem, warriorem, druidem; pal z magiem, lockiem, shadow priestem etc...... nie ma w wow mistrza wszystkich klas. Teraz jeżeli zaczął bym nowa postaż a sklaniam sie do dołączenia do jakiejs polskiej gildii po stronie hordy to byłby warlock albo mag blood elf ze względu na umiejetnosci klasowe.
  Fizban
permalink wysłany:
Misio napisał :
Mag ma przerabane z rougiem, druidem i hunterem ; rouge z palem, warriorem, druidem; pal z magiem, lockiem, shadow priestem etc......

Eee dobry mag nie ma problemow z roguem ani druidem a juz napewno hunterem ;p

A pal z tych 3 klas co wymieniles to ma problem (przynajmniej ja mam) tylko z magiem.

Brajan1234 napisał :
[mam pyt. otoz czy to prawda ze lock moze miec doomguarda ?]

Moze. Tyle ze sposob zdobycia go jest troszke inny:
1) Mozesz sobie znalezc jakiegos ktory gdzies chodzi i przejac nad nim kontrole za pomoca LINK
2) Mozesz rzucic na jakiegos potworka (na gracza sie nie da) te klątwe LINK i jesli ta klatwa go zabije jest szansa ze pojawi sie doomguard. Oczywiscie wrogo nastawiony i konieczne jest uzycie zaklecia z punktu numer 1
  Zertul
permalink wysłany:
Fizban napisał :
Brajan1234 napisał :
[mam pyt. otoz czy to prawda ze lock moze miec doomguarda ?]

Moze. Tyle ze sposob zdobycia go jest troszke inny:
1) Mozesz sobie znalezc jakiegos ktory gdzies chodzi i przejac nad nim kontrole za pomoca LINK
2) Mozesz rzucic na jakiegos potworka (na gracza sie nie da) te klątwe LINK i jesli ta klatwa go zabije jest szansa ze pojawi sie doomguard. Oczywiscie wrogo nastawiony i konieczne jest uzycie zaklecia z punktu numer 1
Możesz też przywołać Doomguarda samodzielnie ale potrzebni są do teko czterej gracze którzy zgodzą sie powiesić swe życie na szali (w czasie przywoływania jeden z nich zginie).
Potem punkt 1szy.
  Fizban
permalink wysłany:
Zertul napisał :
Możesz też przywołać Doomguarda samodzielnie ale potrzebni są do teko czterej gracze którzy zgodzą sie powiesić swe życie na szali (w czasie przywoływania jeden z nich zginie).
Potem punkt 1szy.

Aaa zapomnialem o tym :)
Najsmieszniej jest jak ginie warlock ktory przywolywal