Może dobrze by było zrobić tematy o wszystkich klasach, w których umieszczałoby się różne sugestie co do rozwoju i gry PvP PvE...
Co myślicie??
hipertrofia
|
|
Myślę, że to dobry pomysł i głównie to miałem na myśli pisząc w dziale sugestie o pożyczeniu sobie działow z battlenetu... ;]
|
|
Co do łatwosci pala to zalezy czego od niego wymagasz. To nie jest kalasa do samotnych wyczynów typu farmowanie ZG w pojedynkę co jest możliwe magiem jak bossów omijasz. W isntansach nic nie zastapi pala, szczegolnie a Kazar. Ja tam zawsze kilka razy tylki wszystkim ratuje. Czasy gdy był tylko heal bootem bezpowrotnie mineły. W MC, BWL od spam heal to mnie palec bolał a teraz to nakombinować sie trzeba zeby grupy nie zatluklo. W PVP rzeczywiście sa 3 miebezpieczne klasy - mage, warlock, shadow priest - jak gracz jest sprytny to 90% przegrana, a jak ciapa to łatwo zabić. W odróżnieniu od inncyh klas żeby zaktywować wszysko do dobrej walki na poczatku (z kolczykami) trzeba jakies 4-5 sek. To długo i dlatego w PVP trzeba kombinować jak sie da. Podobny system aktywacji czarow ma lock tylko bardziej skomplikowany. Palowi brakuje jednej rzeczy, jakiegoś czaru umozliwiającego atak z odleglosci i nie holly shocku gdzie trzeba miec ubrano z kilkoma tonami spell dmg żeby to coś dalo.
|
|
Jak ktoś się wypowiedzał o Paladynie no to ja o rogalu powiem: Nie jest to klasa na średnim poziomie trudności do grania lecz bliżej trudnego niż łatwego. Gra w PvP jest wyjątkowo dynamiczna i wymaga dobrego opanowania aby wygrać. Jeżeli miałbym wymienić trzy klasy z którymi mam problemy w to był by to: 1 Druid, 2 Hunter, 3 Paladyn (tylko raz walczyłem z nim na 70 i było trudno ale wygrałem :) ). W PvE jest się w najlepszym bądz jednym z najlepszych DPSerów. Walka Rogalem polega na trzymaniu przeciwnika w "stunie" i nie pozwalania mu wykonać ataku na ciebie. Dlatego z Paladynem jest problem bo jego niezniszczalny shield zdejmuje stuny i wtedy jest problem. Aby wygrać trzeba kontrolować całą walke. Klasa dostarcza dużo zabawy i jest warta uwagi.
Rogue 70lvl. Frozen :(
|
|
Warto tez dodac ze wymaga od gracza wypasionego refleksu i blyskawicznie podejmowanych decyzji ;p
|
|
Z huntem każdy ma problem ale w moim przypadku to sobie może strzela aż mu sie mana skończy a ja najczęściej mam 50-60% i jest mój. Z rogalem od momentu kiedy dali nam nowe talemnty jeszcze nigdy nie przegrałem w normalnej walce, tylko parę razy kiedy zaatakowal a ja albo nie mialem many albo 40% życia. Rogal aby by skutecznym musi byc blisko a blisko pala nie dobrze byc. Ja mam gezr prawie caly dla shamana ale nie setowy czyli spell dmg + spell crit, obecnie w DPS secie +730 spell dmg i 27% crit + aktywny kolczyk i jest +900 prawie.. Jak rogal dostanie stun to w 6 sek wlepie mu 6000 dmg + a i tak biega po moim aoe co tika po 300 sek (8 sek 2100) .
Ciekawa sprawa jest z magami, ostatnio mialem duel z magiem w jakimś krafconym secie epickim, wogóle 80% to byly epiki dla lvl 70. Kurcze 6 razy podchodzilem i nie przezylem nawet 15 sek. Każda walka taka sama CS na początak a potem tylko patrzylem jak obrywam od 2000 do 4000 fire dmg co 3 sek. |
|
Trzeba też czasem umieć radzić sobie ze słąbym fps'em szczególnie gdy gra sie jakąś klasą nastawioną na mele. |
|
Palladny to cienkie gowno moze w pve jest niezly ale nie w pvp.Ma sredni dmg i nie ma czym bic jego najlepszy atak to bombel+leczenie.Nigdy jeszcze jeszcze nie dostalem od loladyna...
|
|
Tylko dlatego ze 95% ludzi nimi grajcych jest dziecmi... Paladyn w pvp jest mocny jak sie potrafi nim grac i ja tez moge powiedziec ze nigdy nie dostalem od huntera... |
|
dokładnie największy problem Alliance to małolaty, sam grałem Palladynem bez żadnych blue itemków tylko same green i jechałem 19 oczywiście nieobeszło sie bez leczenia
|
|
do 52 to w retri i palla jest jednym z lepszych a pozniej holy..[mam pyt. otoz czy to prawda ze lock moze miec doomguarda ?]
|
|
Volfran napisał:
Palladny to cienkie gowno moze w pve jest niezly ale nie w pvp.Ma sredni dmg i nie ma czym bic jego najlepszy atak to bombel+leczenie.Nigdy jeszcze jeszcze nie dostalem od loladyna... No widzisz, widocznie spotkałeś same ciapy. Każda klasa która ma silny atak z daleka : hunt, lock, mage jest dla pala trudna. Ale jak sie potrafi grać to tylko mag, lock i shadow priest stanowią problem. Pal = gear, jak masz odpowiedni to jest to naprawde ciężki przeciwnik. W porównaniu z huntem to z moin palam miałbyś problem - 740 spell dmg, 8k life, 9,8 k mana to znaczy że mam jakies 60 000 życia i z bombla moge wpompowac 8k dmg w 9 sek. Hunter może sobie strzelac az mu się mana skończy bo potem jest nic nie wart. A zapewniam że szybciej skończy się huntowi niz palowi. Jak mówiłem wczesniej nie ma klasy która położy wszyskich, a w radjach każda na swój sposób jest nie zastapiona. Mag ma przerabane z rougiem, druidem i hunterem ; rouge z palem, warriorem, druidem; pal z magiem, lockiem, shadow priestem etc...... nie ma w wow mistrza wszystkich klas. Teraz jeżeli zaczął bym nowa postaż a sklaniam sie do dołączenia do jakiejs polskiej gildii po stronie hordy to byłby warlock albo mag blood elf ze względu na umiejetnosci klasowe. |
|
Eee dobry mag nie ma problemow z roguem ani druidem a juz napewno hunterem ;p A pal z tych 3 klas co wymieniles to ma problem (przynajmniej ja mam) tylko z magiem.
Moze. Tyle ze sposob zdobycia go jest troszke inny: 1) Mozesz sobie znalezc jakiegos ktory gdzies chodzi i przejac nad nim kontrole za pomoca LINK 2) Mozesz rzucic na jakiegos potworka (na gracza sie nie da) te klątwe LINK i jesli ta klatwa go zabije jest szansa ze pojawi sie doomguard. Oczywiscie wrogo nastawiony i konieczne jest uzycie zaklecia z punktu numer 1 |
|
Możesz też przywołać Doomguarda samodzielnie ale potrzebni są do teko czterej gracze którzy zgodzą sie powiesić swe życie na szali (w czasie przywoływania jeden z nich zginie). Potem punkt 1szy. |
|
Aaa zapomnialem o tym :) Najsmieszniej jest jak ginie warlock ktory przywolywal |