WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Profesje a klasy postaci

  Thorn
permalink wysłany:
Witam

Może ktoś napisze tutaj mały poradnik jak dobierać do siebie profesje w stosunku do klasy postaci. Gram od niedawna w WoW no i trochę mam trudności z tym w co warto inwestować jak rozwijać postać by jej nie sp.... bo juz zakladać musiałem następną postać ponieważ źle rozwinąłem u niej profesje.
time to die .............
permalink wysłany:
Sprawa jest prostsza niż myślisz. Napisz kim zechciałbyś grać i co interesuję Cię bardziej... zbijanie fortuny na profesji, czy produkcja selfmade(dla siebie).

PS. nie musisz kasować postaci jak, źle dodałeś profesję można to zresetować
hipertrofia
  Thorn
permalink wysłany:
Jak na razie jestem gnomem -magiem i mam 2 profesje mining + herbs czyli typowo dla kasy ale ogolnie chciałem żeby ktoś napisał jakiś poradnik co dla której klasy jest najlepsze i jak łączyć ze sobą profesje
time to die .............
permalink wysłany:
Nie ma czegoś takiego jak najlepsze rozwiązanie. Dla maga takim standardem jest krawiectwo i zaklinanie(tailoring, enchanting). Chociaż po wejściu dodatku pojawiło się dużo górników, jubilerów(mining, jewelcrafing). Twój "build" to czyste zbijanie kasy. Zbierasz - sprzedajesz... biedziesz miał z tego złoto ale nic poza tym.

Przy każdej z profesji masz mały opis(kiedy chcesz się jej uczyć) i tam jest napisane z czym najlepiej działa. Chodzi głownie o to, że zielarstwo działa dobrze z alchemią bo z ziół robisz mikstury itp... powiedz co Cię interesuje - będzie prościej
hipertrofia
  Thorn
permalink wysłany:
Jak narazie jestem zielony jeżeli chodzi o WoW gram od niedawna no i dlatego staram się dowiedzieć o grze jak najwięcej. Ogólnie to chyba chciałbym yć przydatny dla drużyny jak narazie nauczyłem się pierwszej pomocy bo to napewno dobre dla drużyny no i dla siebie minimgu oraz herbalizmu dla kasy ale wiem że mogłem połączyć swoje 2 profesje ale teraz to chyba zostaje mi zacząć od nowa bo chyba nie nauczę się wykuwania zbroi lub alechemii jeżeli mam już 2 rozwijane ? chyba że jestem w błędzie
time to die .............
permalink wysłany:
Raczej tak nie można... większość profesji jest ze sobą sciśle połączona - kowalem nie zostaniesz nie mając górnictwa(albo conajmniej dużej ilości kasy na zakup sztabek. Dla maga to się nie opłaca. Wg mnie najlepiej dodać profesję zawsze tak aby pasowała klasie. Nie będziesz chyba robić tkanych zbroi dla warriora. Owszem zawsze można zbijać na tym kasę i robić tylko na sprzedarz. Ja wolę czerpać z profesji jakiś zysk.
Alchemia - łączy się z herbalizmem i jest dla każdego
Kowalstwo - łączy się z górnictwem i raczej dla tych co mogą cooper i mail nosić
Zaklinanie - praktycznie dla każdego, samotna profesja
Inżyniera - z górnictwem... dla tych co lubią broń palną(dystansową)
Zielarstwo - jak w alchemii
Kuśnierstwo - wraz ze skórowaniem, dla tych co noszą skórę(można robić plecaki tp)
górnictwo - jak w kowalstwie
skórowanie - jak w kuśnierstwie
krawiectwo - samotna profesja, dla maga, warlocka itp(też można robić plecaki)
Jubilerstwo - dla każdego raczej, łączy się z górnictwem
hipertrofia
permalink wysłany:
Zaczniejmy od tego że profesji się nie wybiera POD klase tylko pod to co się opłaca ;> a opłacaja sie i Herby, potiony, leather kity, Bagi, gemy i inne rzeczy a jezeli juz chcesz być "Gathererem" to nie bierz Herba i Mining =/ jedno z tych + Skinning maxymalizuje to zyski i upłatwia poszukiwanie złóz.
  Szulu
permalink wysłany:
chyba ze grasz na serwerze role-playing ;> wtedy sie bierze pod klase ;)
http://www.ff-fan.com/chartest/banners/sephiroth.jpg
  Baton
permalink wysłany:
Nie wiem jakie dla maga ale dla rogue jestem pewnien jednej profesji aby zarobić oraz zaoszędzić troche kasy. Mianowicie jest to Hebralsim, dlaczego akurat ta? Proste, rogue ma dwie umiejętności do których potrzebuje roślin, a kupowanie nich w dużej ilości może zabrać dużo pienądza (mówie o Switfthistle oraz Fadeleaf) więc dlatego aby oszczędzać, zaś co do drugiej profesji to Alchemia. No chyba że chcesz sobie kase nabijać do np Mining.
Pozdrawiam.
Rogue 70lvl. Frozen :(
permalink wysłany:
Bah. Ja jestem górnikiem inżynierem. Dlaczego akurat ta druga profesja ? Masa frajdy ! Tworzenie fajerwerków, rakietowych hełmów... mechanicznych żab... hehe żyć nie umierać :)
  Kava
permalink wysłany:
Yershuachu zdecydowanie sie z Toba nie zgadzam jak mozesz mowic ze profesje sa tylko do zbijania kasy. A inżyniernia jedyna profesia która sie nadaje, pomaga w PvP. szczególnie przydatna do rogue:D. Pozatym masz racje ze Profesie sa do zbijania kasy, ale równierz to ubierania własnej postaci:D
permalink wysłany:
No i inżynieria jest przydatna podczas raidów :) Chociażby taki Field Repair Bot :D
  Szulu
permalink wysłany:
heh i po udanym raidzie mozna fajerwerka puscic :D
http://www.ff-fan.com/chartest/banners/sephiroth.jpg
permalink wysłany:
fajerwerki to mozna puszczac w sylwestra ( tylko kto gra w WoWa w Sylwka ;f )
  Szulu
permalink wysłany:
Koreanskie no life
http://www.ff-fan.com/chartest/banners/sephiroth.jpg