Przecież dostaliśmy ostatnio całe 2 screeny modelu kobiety, który pośrednio nawiązuje do dodatku ! (chociaż trochę musieliśmy na nie czekać)
|
|
Skoro zamierzają wprowadzić boost do 90 żeby szybciej przejść do nowego contentu, to już mogliby dodać boost dla odpowiednio 60, 70, 80 i 85 poziomu regulując przy tym cenę. Tylko bez przesady, w ile godzin idzie wbić 60 teraz, w MoP'ie przy spokojnej gry? Niech ktoś doświadczony się wypowie, w każdym razie Ja, nie wybuliłbym więcej jak dyszkę (po kursie, oczywiście) za 60 poziom.
Może to karygodnie mało, ale mówię prawdę, nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem tego boostu, i jak już, to wielkiego hajsu również bym nie poświęcał. |
|
60 level to tak z 10h played.
|
|
Tu jest ciężko odpowiedzieć. Spokojna gra czyli robiąc questy, bez stresu i napinki, z dodatkowym exp za odkrywanie krain, skilowaniem herbalismu, fishingu, minningu, archeologii i bonusem do exp za nocowanie pod dachem? O to chodzi?
|
|
Średnio ? A bo ja wiem, ze dwa dni chyba (przy normalnej grze, tylko teraz co kto za normalne uważa).
|
|
ludki, dla was 60 lvl to mało, bo gracie po X lat w tą grę i/lub jesteście bardzo ogarnięci w wowie, ale dla nowego, nieogarniętego gracza 60 lvl to miesiąc a może nawet więcej... ja po wbiciu 60 miałem z 40h played... Mój kuzyn około 80h played.
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez Chcę śnić czarne loki splątane, Fiołkowe oczy mokre od łez" |
|
Ktoś kto nie trawi lvlowania ma nie skorzystać z boosta bo jakiś selfish guy musi sobie deadmines zrobić? Bitch please. A wbicie 60lvl to obecnie 2 dni takiego średniego grania
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
|
|
To ja nie wiem, albo "noł lajficie" po cały dzień i jeszcze pół nocy albo Rushujecie na chama jak najszybciej na samych random dungach itp, albo poprostu macie full heirloomy i o takim lvlowaniu gadacie.
Mi wbicie 44 lvl Worgenem Lockiem zajeło jakieś ~5 dni, a grałem ~6-8 h dziennie. A myślę, że całkiem szczerze mogę powiedzieć, że jestem juz noo... starym wyjadaczem tej gry. Imo wbicie tego 60 lvl zajmuje tak te ~10 dni przy założeniu, że Expimy głownie na questach + dungeony(również dla questów) bez heirloomw, w gildii +10% exp. Ja się raczej nie spieszyłem ale też nie zamulałem, zazwyczaj cisne quest za questem. A wbicie tego max lvl(90) to raczej zajmuje tak ten dobry miesiąc. 1 Miesiąc solidnego grania(bez no-lifienia i nocek ofc). A nowemu graczu to prawdopodobnie zajmie to troszkę więcej czasu. Co do tego boosta to po głębszym namyśle nad waszymi wypowiedziami to zgodze się z jedną rzeczą. Sam nie lubię levelować altów(dlatego mam tylko jedną postać na 90lvl :)) bo fakt- jest to nudne. Ale powinni wprowadzić takie ograniczenie(również do tego boosta z WoDa), że może skorzystać z tego tylko osoba która już ma przynajmniej jedną postać na 90lvl. Wtedy to będzie ok. Bo po co robić na nowo te same questy, a może ktoś chce wypróbowac nową klasę? Ale no kurde, jeśli każdy będzie mógł to kupić to owszem- tak jak mówi Fobos- Dupa mnie będzie boleć bo potem po SW będą latać same Noobki(w dosłownym tego słowa znaczeniu) które będą się wozić maxymalnym levelem a o grze nie będą miały bladego pojęcia bo grają w WoWa zalednie od tygodnia. |
|
null
|
|
Cały czas nie bierzecie pod uwagę, że boost był tworzony pod kątem WoDa. Końcówka MoPa spisana została na straty, bo tak naprawdę teraz ten max level nie ma już znaczenia. W WoDzie kupić będzie można postać na poziomie level capa poprzedniego dodatku. To jest gigantyczna różnica. Obecnie levelowanie 1-85 to jest faceroll. 85-90 idzie w porównaniu z tym strasznie wolno i wymaga więcej ogarnięcia i skupienia. Dokładnie tak samo będzie w WoDzie. Każdy po kupieniu boosta będzie musiał przejść 10 poziomów bardziej wymagającego contentu, niż poprzednie 90, które ominie boostem. Wyjątek to grind na petach, ale tego nowa osoba wiedzieć nie będzie, a nawet jeśli, nie będzie znała optymalnej techniki i miejsc. Także po SW nie będą latali gracze, którzy nic nie potrafią i kupili sobie max level tydzień temu.
Myślcie o level booście w perspektywie nowego dodatku, a nie aktualnego. Bo on miał być i zresztą nadal jest częścią WoDa, nie MoPa. Teraz Blizzard szuka opcji na zatrzymanie graczy w WoWie przed nowym dodatkiem. Lepszy, gorszy, ale jest to jakiś sposób. |
|
Pomyśl nad tym co napisałeś. Dobrze pomyśl. A potem najlepiej pomyśl jeszcze raz, tak dla pewności. Chryste, nawet nie wiem po co kontynuuję dyskusję w tej mieliźnie |
|
Oj wypraszam sobie... wbiłem ostatnio 60 w 11h played bez loomów bez "rushowania random dungeonów na chama" - walkami pokemon łącząc przyjemne z pożytecznym - levelowanie alta + wbijanie aczyku za 5000 wygranych walk pokemon 85-90 to jeszcze większy faceroll niż 1-85 - na 1-85 musisz się poruszać, chodzić po mapie/dungeonie. 85-90 starczy, że ustawisz się pod swojim ulubionym legendarnym pokemonem (ja lubię tą taką wyderkę w kunlai) i siepiesz go zgarniając miliony milionów expów w max 2-3 minuty... jedynym problemem jest potem brak gearu na 90... oh wait po coś jest Timless Isle... |
|
Nie rozumiem , dlaczego niektórzy myślą , że wszystkie postacie będą boostowane... Raczej nie będzie wiele na tyle leniwych ludzi , aby każdego alta boostować (bo tanie to też nie będzie na pewno) , a po za tym większość nowych graczy chce poznać świat WoWa , właśnie przez levelowanie... Więc bez obaw , krainy w przedziałach 0-90 nagle nie opustoszeją , a x-realm dopełnia tego założenia.
|
|
Szczerze mówiąc? Jakbym była nowa w tej grze, to nie chciałabym boostowac od razu do 90. A jak leveluję 9. czy 10. postać, to mam szczerze mówiąc czasem dosyć. Zwłaszcza jeśli leveluję klasę, którą mam już na 90-tce.
Jeśli wprowadzą limit ile postaci mozesz zboostować, to spoko. Jeśli nie, to średnio bedę zachwycona. co nie zmienia faktu, że taka zboostowana 90-tka "świeżak" ma jeszcze daleką drogę przed sobą. Ani nie muszę z taką osobą grać ani rajdować. Jasne, jest DGF, LFR i BG, ale przemęczyć się można. Inna rzecz, ze taki nowy człowiek w grze, który kupuje sobie boosta, sporo według mnie traci. Ja rozumiem, że questuje się długo, ale samo Icy Veins na 90 dużej wiedzy o postaci nie da. Super, da priorytety, ale nie da takiej znajomości klasy, jak levelowanie jej od zera. |
|
Patrzcie jakie panisko ! Następnym razem postaraj się coś wnieść do tematu, koleżko. Zobaczymy jak będzie wyglądał ten x-realm na low lvlowych dungeonach i krainach przy premierze WoD. BTW. Nie wiem po co dyskutuję z kimś takim. |