Aktualny dobry wieczór . Miałbym do was pytanko i na wstępie chciałem napisać , że przeglądałem dział "Pytania techniczne" ale cóż , nie powiem że ubogo ale nie ma. A mianowicie , chodzi mi o autoryzacje konta , dostałem po tygodniu gry , msg od GM'a (Blizzard) o tym by to w najbliższym czasie potwierdzić na koncie battlenet , że ja to ja , a nie mam bladego pojęcia jak to zrobić . Przeszperałem prawie całego battleneta , w opcjach , itp , ale i mój ubogi angielski także dużo o sobie daje znać . I nie mam pojęcia w jakiej rubryczce mam to zmienić / maila z potwierdzeniem dostać // czy też coś odznaczyć . Czekam na odpowiedzi ludzi którzy mają to za sobą , a jak mniemam większość społeczeństwa WoW =) . Pozdrawiam Panxao .
|
|
Gdzie dostałeś taką informację od GMa? W grze czy na maila?
|
|
W grze .
|
|
najprawdopodobniej był to scam
|
|
Jeśli to był whisp jak od zwykłego gracza, to to jest zwykłe wyłudzenie inf. o koncie.
Gdyby w grze GM chciałby się z tobą skontaktować wyglądałoby to mniej więcej tak: KONIECZNIE niebieski znaczek przy nicku GM-a i zapytanie wcześniej czy chcesz rozmawiać z GM-em. Potem otwiera Ci się oddzielne okno i zaczyna się wymiana zdań. Z GM-em zawsze rozmawiasz - a raczej zazwyczaj nie jest to informacja w jedną stronę. |
|
Znaczy nie , nie , nie . Troszkę źle mnie zrozumieliście , dostałem wiadomość , nadawca to był Blizzard , i nie jest to jakaś chęć podawania danych , tylko poprostu napisali że mam wejść na swoje konto battlenet i coś aktywować , coś mi się zdaje jak na wzór linków które wysyła się na maila z potwierdzeniem konta . Właśnie , bo założyłem wcześniej postać , i potem właśnie tą aktualna, i gram tą aktualną , ale wchodząc pare dni temu na maila z tamtą postacią , to msg od Blizzarda ze usunięta , dlatego boje się że stanie się to może z tą moją teraz . Mam wersje gry pobraną z internetu , kupiłem podstawke za 5 euro , z miesiecznym abonamentem , potem dokupiłem pande tylko , bo podstawka z neta dała mi rozwiniecie automatycznie do Cataclysme , po zakupie miesiąca gry , możliwe że coś w tym , że muszę jeszcze raz kod wpisać albo coś ? Naprawdę nikt z was nie miał czegoś takiego ?
|
|
Popracuj troche kolego nad składnią i interpunkcją bo cholernie ciężko zrozumieć co chcesz przekazać. Najlepiej daj screen z tą wiadomością.
|
|
Szczerze mówiąc pierwszy raz słysze o czymś takim.
Istnieje coś takiego jak weryfikacja konta i załatwia się to przez ticketa, jest do tego specjalny formularz. Ale pierwszy raz słysze o takiej prośbie w grze. Po kolei: w grze pojawił Ci sie komunikat o treści (zgaduję): "please confirm your account at <LINK tak? Wiadomości w grze od GM zawsze mają taki znaczek jak na zdjęciu, które umieścił Azqa. Poza tym z GMem sie rozmawia. mogłeś dostać maila w grze, na skrzynkę swojej postaci, wtedy w prawym górnym rogu powinien być znaczek "customer support." Jak otrzymałeś taką prośbę od Blizzarda? |
|
Najlepiej daj screenshota. Nie słyszałem jeszcze o takim przypadku. Wygląda mi to na próbę wyłudzenia danych konta. Być może oszuści są już na tyle przebiegli, że wysyłają wiadomości na skrzynki w grze? o.0
|
|
null
|
|
Hehe , wybaczcie za moje "rozczepane" wypowiedzi , i to jak to zabrzmiało . Niestety screena nie mam , było to wczoraj i nie zrobiłem nawet bo akurat byłem w trakcie dungeon , i w sumie nie zwróciłem na to szczególnej uwagi , ale po czasie męczyło mi to głowę i właśnie przypomniałem sobie o poprzednik koncie , które to zostało usunięte , i tak sobie fakty złożyłem do kupy i lekki lęk się pojawił zwłaszcza , że wiąże dłuższą przygodę w świecie World of Warcraft . Poczekam , mam tylko nadzieje , że konto nie zostanie usunięte a nawet jeśli miałaby być taka możliwość to , że dostane jeszcze jakiś komunikat przed resetem , co pozwoli mi wyjaśnić to osobiście z którymś z GM'ów . Wybaczcie za kłopot , pozdrawiam Panxao .
|
|
Najprostsze rozwiazanie: wypełnij ticket w grze i poczekaj na GMa.
|