Witam :)
W tym temacie chciałbym abyście podawali propozycje na klasy który WY dodalibyście do gry.
Nie chodzi mi tutaj, o to abyście podali nazwę klasy i tyle, tylko żebyście omówili poszczególne aspekty klasy, czy była by tankiem, czy może healerem, na czym ogólnie by ta klasa polegała i ewentualnie podać jakieś spece przez was wymyślone. :)
Ja to bym stworzył coś na zasadzie takiego mechanika, który mógłby tworzyć jakieś działka ostrzeliwujące wrogów, zostawiać jakieś miny czy inne bomby, wykonywać ulepszenia dla swych przedmiotów, czy stwarzać maszyny którymi sam steruje, czyli coś na zasadzie, że buduje maszynę, wsiada do niej i strzela do wrogów rakietami lub pociskami.
Pierwszy spec polegałby na zostawianiu dużej ilości pułapek oraz małych robocików które biegały by i zadawały jakiś AOE dmg, główny stat: INT, rodzaj: DPS
Drugi spec polegałby na zostawianiu dużej ilości działek i wieżyczek, niektóre zadające DMG a inne dające różne buffy stojącym blisko sojusznikom (nie grałem nigdy szamanem, ale wydaje mi się, że coś na zasadzie jego totemów). głowny stat: INT, rodzaj: DPS
Trzeci spec polegałby na tworzeniu różnego rodzaju przedmiotów (soulbound) które ulepszałyby nasze zbroje lub bronie (głównie pod względem HP i armora), oraz na używaniu różnych bomb czy rakiet zadających DMG główny stat: STAMINA, rodzaj: TANK
Mógłby używać tylko cloth i leather, a od 40 mail :)
Edit: Kolega z dołu dał fajny pomysł, o którym zapomniałem, czyli dla jakich ras jest dostępna klasa więc:
Horda: Goblin, Undead
Alliance: Gnome, Draenei, Dwarf
Neutral: Pandaren
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez Chcę śnić czarne loki splątane, Fiołkowe oczy mokre od łez" |
|
Nazwa: Necromancer
Dostepne dla ras: Horda:Orc, Troll, Undead, Blood Elf Alliance:Human, Dwarf, Gnome Typ itemów: Cloth Spece: Nazwa speca: Summoner Rola: DPS Statystyka główna: INT Spec ten to typowy nekromanta z innych gier. Opiera się na przyzywaniu różnego typu undeadów by walczyły za niego, zadanie necromancera w tym specu to bufowanie minionow. Nazwa speca: Sacreficer Rola: Healer Statystyka główna: INT Sposób w jaki leczy ten spec jest dość specyficzny. Przyzywa miniony które biegną do danego sojusznika a następnie leczą samemu ginąc, Gdy one giną zadają także obrażenia Necromancerowi więc musi on przy okazji leczyć siebie zaklęciami które działają tylko na niego. Nazwa speca: Death walker Rola: Tank Statystyka główna: INT Kolejny specyficzny spec. Necromancer zmienia się na pewien czas w nieumarłego. Gdy jest już w nowej formie dostaje "pasek" zgnilizny, jest on równy jego życiu oraz zwiększany przez intelect. Każde obrażenie zmniejsza ten pasek. Gdy dojdzie do 0 forma schodzi co równa się zerową szansą na obronę przed atakiem bossa. Każdy otrzymany heal Necromancer może zamienić na zgniliznę i doładować swój pasek dzięki czemu się utrzymuje się w formie. |
|
Za nekromantę robi już DK, więc raczej by się nie przyjęło.
|
|
Mi się pomysł z necromancerem podoba. Chociaż healer nie powinien dostawać damage mimo wszystko bo były by sytuacje w których nie miał by czasu na uleczenie siebie i by zginął (np. tank ma końcówkę życia i jak go nie uleczy to tank zginie) :>
|
|
OMG wałkowaliśmy to pierdyliard razy i doszliśmy do wniosku czy nam się podoba czy nie to pierwszeństwo na nową klasę ma Demon Hunter
|
|
Wat? Demon Hunter nigdy nie powstanie. |
|
Ciężko jest wymyślić teraz jakąś nową, sensowną klasę. Jak już coś przyjdzie do głowy to jest podobne do innej klasy. Mechanik raczej odpada, bo wtedy profesja inżynierii nie miałaby zbyt dużego sensu. Nekromanta z kolei to połączenie warlocka i DK.
|
|
LOL, przecież nie napisałem temat o tym jaka klasa zostanie dodana tylko jaką wy byście dodali gdybyście mogli -.-
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez Chcę śnić czarne loki splątane, Fiołkowe oczy mokre od łez" |
|
Mówicie że mechanik nie pasuje to co powiecie na takiego Tinkera czyli coś co istniało w warcrafcie
Nazwa: Tinker Dostepne dla ras: Horda: Goblin, Blood Elf, Orc Alliance: Gnom, Dwarf, Draenei Typ itemów: Mail Tinker za użyciem spella zakładałby na siebie odpowiedni "plecak" (coś na plecach z silnikiem i 3 rabionami) w zależności od speca Spece: Nazwa speca: Protector Rola: Tank Statystyka główna: STR Tinker używa tarczy i broni jednoręcznej a ramiona plecaka posiadają 3 repliki tej samej tarczy. Posiada energie ale spelle ma podobne do warriora i dk (wykorzystywanie tarcz itp) Nazwa speca: Saper Rola: DPS Statystyka główna: INT Tinker używa stafa lub one handa i offhanda. Ramiona trzymają: dynamit, rakiete i bombę. Tinker używa różnego rodzaju ładunkow wybuchowych. Nazwa speca: rifler Rola: DPS Statystyka główna: agi Tinker używa strzelb. Ramiona trzymają repliki jego broni. Podobny do huntera w marksmanie ale jego spele opierają się na nabojach. Nazwa speca: Steam warrior Rola: DPS Statystyka główna: STR Używa broni jednoręcznych. Ramiona trzymają 2 repliki mainhanda i 1 offhanda. Ten spec jest połączeniem fury warriora i rogala. Trzyma się z tyłu bossa i leje przeciwnika. |
|
Tak, tak. My już wiemy jaka klasa ma pierwszeństwo. Przed monkiem też pierwszeństwo wielce miał dh. |
|
Tak na oko DH będzie deską ratunkową na jakiś dodatek przed którym liczba graczy mocno spadnie, np. 4-6 milionów czy coś takiego. Póki liczba graczy jest duża nie trzeba wprowadzać czegoś co jest na tyle pożądane przez wszystkich w takim stopniu że wszyscy by się na to rzucili, ot co! Kilka latek sobie poczekamy.
|