WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mag na WoD - nasze pomysły.

  Tomia
permalink wysłany:
Zaprezentuje kilka moich uwag i propozycji dotyczących maga, jakie chciał bym widzieć w nowym dodatku. Według mnie mag w Mop został trochę olany przez wielkiego blizza. Lwia cześć nowych talentów to tak naprawdę Juz dawno istniejące skile. Dokładnie 9 na 18 talentów juz było, a nowyh mechanik w specializacjach tez za wiele nie wprowadzili. Trochę to słabo wygląda w porównaniu do takiego locka czy dru.

Talenty
T1 - Wyglada ok nic bym tu nie zmieniał
T2 - FLameglov - talent do usunięcia. Kompletna beznadzieja w pvp i pve.
T3 - mniej więcej jest ok
T4 - Greater Invisibility - Marne ulepszenie, rzadko używanego skila. Kompletnie nie ma porównania do pozostałych 2 talentów. Nikt normalny nie da w ten talent. Szybki pomysł na zmianę talentu:
Na 5 sec tworzymy tarcze z arcane, chroniąca nas przed atakami z przodu. Mozemy przez ten czas castowac, ale nie mozemy sie poruszać. Cos na styl tarczy, kalie maja mobki na timeless, tyle ze nie jest channeled.
T5 - tier dający nam 3 rodzaje dotek - jest ok
T6 - Cały tier do wywalenia. Bezsensownym jest, aby mag marnował cały tier na metody regeneracji many. Reszta klas ma to załatwione automatycznie przy wybraniu profesji. Dla fire i frost wystarczy samo evo do regen many, a w arcane dać evo+rune pod nogi jako zwykly skill przy wybraniu specjalizacji.
Zamiast talentów do regenu many mozna w to miejsce dac czary bliskiego zasięgu:
1. Dragon's breath
2. Cone of Cold - ale przywrócić wersje z cata dająca nove na 3 sec
3. Cos typu Arcane wind - odpycha na x yd , zadaje x dmg i spowalnia o 50% przez 3 sec. Skill podobny do druida typhoon
T7 - Z nowych talentó jedynie Falling Stars jest sensowne. Zawsze chciałem miec w fire cos na styl meteoru:] Reszta to jakieś nieporozumienie. Przykładowo Prolonged Exposure dajacy nam zwykłę skrócenie cd na 1 skill. Ostatni talent na 100lvl jako zwykł passyw, mimo ze nie chcieli juz na nowych talentach robić passywów, zmniejszający nam o kilka sec cd na odpalki, które to w przypadku maga są beznadziejne[combustion np obecnie robi z 5% dmg done]. Focusing crystal tez z opisu wyglada glupio.
Na razie brak pomysłu czym by to szło zastąpic.

Fire:
- Zmienił bym tu mastery i combustion.
Mastery - zwieksza dmg ignite o x i combustion o x np. dmg ignite 20% i zwieksza combustion o 40%. Mastery obecnie w fire jest najgorsza statystyką, a tak moze by troche zyskało na znaczeniu.
- Combustion jako ze mastery bezpośrednio zwiększa dmg comu, to zlikwidował bym bonus z ignite. Takie rozwiązanie sprawiło by, ze dmg z comustion był by mniej wiecej wyrównany w kazdej sytuacji. Przez to lepiej mozna go zbalansowac. Dodałbym tez 100% kryt chance dla większego balansu

Arcane: Całkowite przebudowanie tego tree. Tak aby w koncu po 8 latach dało sie nim grac pve i pvp bez odruchów wymiotnych. Przebudować go na miare tego co dostał lock na Mop. Arcane to szkoła magi, ktora jest dość wszechstronna i pod ktora mozna wymyslec duzo fajnych skili i mechanik. Przykładowo coś na styl paska Arcane power który ładujemy jednymi skilami, a tracimy innymi itp.
permalink wysłany:
I tak blizz tego nie przeczyta... Po co?
permalink wysłany:
T4 - Greater Invisibility - Marne ulepszenie, rzadko używanego skila. Kompletnie nie ma porównania do pozostałych 2 talentów. Nikt normalny nie da w ten talent.

Że co ? Skill dzięki, któremu jesteś jak rogue na każdym bg, możliwość natychmiastowego wyjścia z walki, oraz dający okazję do uniknięcia części mechaniki bossa jest zuły ? Muszę być nienormalny, bo nie przyszło mi do głowy, żeby wziąć cokolwiek innego z tego tieru.
  Tomia
permalink wysłany:
Na pve najlepszy możliwy devensywny skill to Cauterize. Nie ma nic lepszego od talentu który ratuje przed śmiercią. Greater invisibility miało by jakiś sens gdyby mag nie miał zwykłej niewidzialności.
Blizz tego nie czyta, ale od tego są fora.
permalink wysłany:
Na prawdę nie rozumiesz czym różni się Greater invisibilty od zwykłego invisibilty ? Greater invisibilty daje ci to samo co cauterize, tylko że ma o pół minuty krótszy cooldown.
permalink wysłany:
Tomia napisał :
Na pve najlepszy możliwy devensywny skill to Cauterize. Nie ma nic lepszego od talentu który ratuje przed śmiercią. Greater invisibility miało by jakiś sens gdyby mag nie miał zwykłej niewidzialności.
Blizz tego nie czyta, ale od tego są fora.

My gramy w tą samą grę?
90% dmg reduction jest bezwartościowe? Co ja czytam ó_Ó
  Tomia
permalink wysłany:
Cauterize ratuje cie po twoim failu, a inne skile musisz użyć przed. Zamiast niewidzialności zostaje nam jeszcze iceblock do obrony przed jakimś atakiem. Jednak nie tu jest sedno problemu. Dla mnie powinni zmienić ten ponieważ jest mało atrakcyjny. Od takie zwykłe ulepszenie juz istniejacego skila, które mało co zmienia w mechanice.
Czekam na propozycje.
permalink wysłany:
Co Arcane nie zmienili fakt mogę czegoś nie wiedzieć bo magiem nie gram ale coś co opisałeś to właśnie jest w grze bo twój pasek arcane to arcane charge ładowane przez arcane blasta,nove i arcane missle i zużywasz na arcane barrage kiedyś to się arcane blast spamowało jak można był barrage użyc sie rzucało to samo z missle i jak była grupka mobów to aoe waliłeś wiec nie jest źle. Co do tieru talentów na 90lvl to każdy talent daje ci buffa do dmg i regeneracje many a tym zmienionym envocation bez cooldowna można się też leczyć w każdej chwili używając glypha. Co do locka to czy ja wiem może lepszy jest niż przedtem ale 90% Locków to destro affi i demo są totalnie zlewane affi jeszcze ujdzie ale demo to porarzka fakt fajnie jest się zamienić w demona nieco częściej ale ta rotacja to gówno many wchłania jak gąbka wodę i trzeba tego life tapa używać a demonic fury nie ma na tyle by w demona wskoczyć i poczekać aż w normalnej formie mana się odnowi jedyne co jest tam fajne to to ze możemy sobie z armią impów chodzić i być demonem.
  Tomia
permalink wysłany:
Jezeli chodzi o 90lvl talenty to nawet blizz kiedys przyznał, ze według nich jest to słabe rozwiązanie. Lecz nie beda ich zmieniac w połowie trwania dodatku. Dlatego licze na co ciekawego w WOD. Moj pomysł jest ciekawy i atrakcyjny.
Nawet jak nie doczekam sie całkowitego przebudowania arcane, to wystarczyło by mi 3 lekkie poprawki tego spec:

1. Dodanie skila podobnego do scorch czyli 1,5sec cast + cast w biegu + ładowanie arcane change + o wiele mniejszy dmg od blast.
Dzieki temu arcane miał by sens w pvp. Używając tego skila do stackowania change i missles po czym deep i 2x missles +barrage:] Styl gry podobny do fire pvp.

2. Zmiana mastery. Obecne mnie denerwuje poprzez zmuszanie do ciągłego kontrolowania ilości many. Lepsze by było gdyby przykładowo zwiększało dmg dla każdego arcane change. Czyli standardowo każdy stack daje +10% dmg, a z duza ilosci mastery +24% dmg itp.

3. Dodanie animacji do arcane blast. Głupotą, aby spel który spamujemy większość czasu nie miał żadnej animacji. Widział bym go jako kule arcane energi szybko lecąca w cel[szybkość lancy] z każdym stackiem kula mogła by być większa.
  Fobos
permalink wysłany:
Blast to nie ball. Ja nie widze nieprawidłości w animacji tego spella.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  Tomia
permalink wysłany:
Zawsze można zmienić nazwe. Po prostu głupio sie tak gra, spamujac te arcane blast.
permalink wysłany:
T7 - Z nowych talentó jedynie Falling Stars jest sensowne. Zawsze chciałem miec w fire cos na styl meteoru:] Reszta to jakieś nieporozumienie. Przykładowo Prolonged Exposure dajacy nam zwykłę skrócenie cd na 1 skill. Ostatni talent na 100lvl jako zwykł passyw, mimo ze nie chcieli juz na nowych talentach robić passywów, zmniejszający nam o kilka sec cd na odpalki, które to w przypadku maga są beznadziejne[combustion np obecnie robi z 5% dmg done]. Focusing crystal tez z opisu wyglada glupio.
Na razie brak pomysłu czym by to szło zastąpic.

Wut? Focusing crystal będzie OP na rajdrowanie, kładziesz obok bossa, odpalasz wszystkie CD walisz, walisz i potem masz +30% dmg :)

A Prolonged exposure możne by zamienić na jakiegoś DoTa :)
http://www.best-signatures.com/image/generator/preview/?1391435965759
permalink wysłany:
autorze tematu masz rację teraz tylko frost czasami fire. też czekam na zmiane maga :)
permalink wysłany:
Ja bym zmienił bądź całkowicie usunął cauteriza zmiana miała by polegać na zmianie go z pasywa na skilla który wymaga użycia. W końcu tardy stojące w g***** by normalnie gineły
Gram Aluchami bo są źli
permalink wysłany:
Gari napisał :
Ja bym zmienił bądź całkowicie usunął cauteriza zmiana miała by polegać na zmianie go z pasywa na skilla który wymaga użycia. W końcu tardy stojące w g***** by normalnie gineły

ten talent jest alternatywa dla kiepskiego heala , poprosty mag ktory go ma nie ufa do konca swoim heal-ą:) . Pozatym powinieneś być wdzieczny ze jak nie wyleczyćie maga to macie 2 szanse :) A aktywny taki skill juz jest , ulepszone invisibility i jest op na niektore walki typu leiszczyn hc . Ale zgodze sie z toba ze wiekszosc magów to tardy i nie umieja tego uzywać .

Wut? Focusing crystal będzie OP na rajdrowanie, kładziesz obok bossa, odpalasz wszystkie CD walisz, walisz i potem masz +30% dmg :)

NIe łapie, to ironia>>?? :)

Ciężko powiedziec który talent z T& bedzie najlepszy na raidy , ale napewno nie jest to Focusing crystal
Wszystko bedzie zależało w przypadku fire maga od ilości cryta , w obecnych gearze powiedział bym ze Prolonged Exposure jest Op np odpalasz sie na single target na 400k ignite cryta masz co 1,5 przy 55% cryta s czyli lekko liczac mozna spokojnie zyskac + 15 s ,czyli 15 s *400k mamy 6kk dmg wiecej z 1 skilla( i tu bardzo zanizam obliczenia ) . Ale po zmianie itm lev na nizsze nie wiemy ile w sumie % crita bedzie miał mag , jesli spadnie do 35% to Falling stars moze na poczatek okazac sie duzo lepszym wyborem , napewno bedzie świetnym wyborem na walki z duza ilości aoe .
Drama Theory -Rekrutacja otwarta dla prawie wszystkich klas i speców wiecej info w linku LINK Facebook : LINK

LINK :D