WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
Krupek napisał :
Widzę że bronisz te firmę jak by była twoją kobietą a ja starał bym się ją wydymać co więcej mówisz że jam głupi weź człowieku trochę zluzuj bo Ci się odparzenia zrobią
Tak więc płace i wymagam mało mnie interesuję to ile osób firma zatrudnia i jakie mają posiedzenia co więcej jeśli Blizzard by miał takich świetnych speców nie pozwolili by na to co się działo z Diablo 3 od samej premiery do praktycznie Blizzconu 2013 to samo dzieję się z WoWem i utratą subskrybcji tyle że tu problem jest prawie nie do rozwiązania bo nie mają wpływu na graczy mogą tylko starać się ich przyciągnąć jak widać średnio skutecznie xD

Nie staraj się mi wmówić swoich mało trafnych racji

Nie powiedziałem że jesteś głupi, nawet jak bym tak uważał to raczej bym tego nie powiedział na tle forum. Myśl sobie o czym chcesz, uważaj co chcesz, miej swoje widzimisie. Nie mów że moje racje są mało trafne. Próbowałem Ci pokazać że twoje myślenie jest błędne i złe, no ale cóż, nie da się. Koniec tego half offtopu.
permalink wysłany:
Ale w SW nadal siedzi masa ludzi...

Wut da heck is SW? Nie chodzi wam o StW?
http://www.best-signatures.com/image/generator/preview/?1391435965759
  MakaO
permalink wysłany:
Krupek napisał :
Tak więc płace i wymagam mało mnie interesuję to ile osób firma zatrudnia

Tyle że oprócz Ciebie płaci jakieś 7-8 milionów innych graczy (nie znam dokładnych danych ale ponad 5 milionów na pewno) i każdy ma prawo wymagać czegoś innego. Nie masz z Blizzardem podpisanego żadnego indywidualnego zobowiązania tej firmy do wykonywania tego czego Ty od nich wymagasz. Jeśli ich produkt nie spełnia Twoich wymagań to zwyczajnie możesz odejść od wowa bo Blizz Cie nie zmusza przecież żebyś grał w coś co nie spełnia Twoich indywidualnych wymagań. Ja im się nie dziwię że nie planują wielce ulepszać starych krain bo i tak każdy przez nie przeleci w pare godzin albo wcale bo dużo ludzi woli levelować na DF. Dostosowali krainy z classica do obecnych standardów i chwała im za to - więcej z tym robić zwyczajnie nie potrzeba chociażby ze względów praktycznych bo więcej z tym zachodu niż pożytku.
  Fobos
permalink wysłany:
A mnie się to podoba, ta róznica to swego rodzaju pomnik ukazujący jak cała gra ewoluuje i jak się zmienia i w jakim to wszystko kierunku idzie. Fajnie jest czasem wrócić do starych krain i w tych starych grafikach odnaleźc wspomnienia bardziej zblizone do warcrafta niż przy tej nowej super 3d vsync etc grafice.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Co do lenistwa Blizzarda, to jednak w końcu święta jak tygodnie hallowen, czy święto ognia itp. to mogliby w końcu zaktualizować albo coś w nich zmienić. Bo od 5 lat mamy w kółko to samo i dla mnie to wygląda jak niedbalstwo twórców, a nie "bo nie mamy czasu". Już nie wspomnę jaki wspaniały prezent dostaliśmy w okazji 9 lecia WoWa.
LINK
permalink wysłany:
robertk0509 napisał :
Ale w SW nadal siedzi masa ludzi...

Wut da heck is SW? Nie chodzi wam o StW?

SW - najgorsze miasto WoWa (poza Silvermoon) StormWind
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez
Chcę śnić czarne loki splątane,
Fiołkowe oczy mokre od łez"
permalink wysłany:
Myślę, że oni nigdy nie odświeżą starych krain ze względu na waniliowych graczy, którzy wiedzą na którym drzewie w Tristfal Glades ile wisi pikseli. I czują się z nimi związani. I bardzo dobrze.
T. <3 Przepraszam za wszystko.
  Tomia
permalink wysłany:
Nie odświeżą starych krain ponieważ są leniwi.
Grafika w wowie jest prehistoryczna. Jednak jak sie gra ciągle to mozna sie do tego przyzwyczaić. Jak ja kiedyś miałem przerwę na parę miesięcy i w międzyczasie pograłem w inne gry typu Skyrim itp. To jak później wróciłem do WoWa i pierwsze raz zalogowałemn sie akurat w sw, to aż sie przeraziłem zacofaniem tej gry pod wzgledem wizualnym. Te ochydne białe tekstury domów i murów udajace nie wiadomo co, kanciaste drzewa itp. Normalny szok dla nowych graczy i tych z dłuższa przerwą.

Wracając do nowych modeli, to tak wiele one nie zmienią. Co z tego ze postać będzie miała mniej kanciaste ciało, skoro przykryjemy je płaskimi setami w których wszystkie dodatki i akcesoria są tylko namalowane na teksturach. Osoby ktore maja włączony widok helmów to juz całkiem nie zobaczą różnicy. Gram magiem i lockiem i wszystkie robe to zwykła płaska tekstura na identycznym modelu leząca prosto na postaci.
Przykład co oferują nowe gry.

LINK

LINK

Jeszcze inny problem,który moim zdaniem powinni poprawić to cloaki. Wyglądają one jak zwykła płaska tekstura na plecach. Przydała by sie lepsza ich animacja gdy przykładowo walczymy i biegniemy. Kształt tez powinien byc bardziej naturalny. Wystarczy zobaczyć jak ma zrobiony cloak Król SW. Co najmniej czegoś podobnego bym oczekiwał dla graczy.

permalink wysłany:
@Tomia Cloaki będą miały nowe animacje :)
Obejrzyj sobie ten filmik LINK
  Wicio96
permalink wysłany:
Tomia napisał :
Grafika w wowie jest prehistoryczna. Jednak jak sie gra ciągle to mozna sie do tego przyzwyczaić. Jak ja kiedyś miałem przerwę na parę miesięcy i w międzyczasie pograłem w inne gry typu Skyrim itp. To jak później wróciłem do WoWa i pierwsze raz zalogowałemn sie akurat w sw, to aż sie przeraziłem zacofaniem tej gry pod wzgledem wizualnym. Te ochydne białe tekstury domów i murów udajace nie wiadomo co, kanciaste drzewa itp. Normalny szok dla nowych graczy i tych z dłuższa przerwą.

Jeśli chodzi o Classica/TBC/Wotlka masz oczywiście rację, widać ogromne zacofanie, ale zobacz jak w MoP to wygląda i jak będzie w WoD(wstawiałem sporo zdjęć w tym temacie). Wygląda to świetnie i nie odstaje od żadnego MMO moim zdaniem. Tekstury drzew mają świetne tekstury, nie żadne kanciaste owoce, skałki też wyglądają lepiej, cały teren wygląda ładniej, trawa jest gęsta, faluje ładniej i ma dużo lepsze tekstury, niebo i księżyc wygląda wspaniale klimatycznie. Tekstury pomieszczeń i ich wnętrz to po prostu miazga.

LINK - pomieszczenie w środku w 09:35.

Wyobraźcie sobie Shattrath, czy inne miasta z takimi szczegółami i teksturami:

http://www.mmoga.com/images/screenshots/_p/1024545/f2cd7fc2c265e5203407d7d1948bf1bd_wow-warlords-of-draenor-eu.jpg

O takich rzeczach jak cieniowanie i gra świateł nie wspominam.

http://gamingill.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/11/warlords-of-draenor-garrisons.jpg - widać też dobrze poprawione tekstury terenu i skałek.

Zmieniło by to bardzo wiele, klimat i bajkowość grafiki jest zachowana, a gra jest po prostu PIĘKNA.

Sądzę, że w WoD na wszystkich ustawieniach na max grafika nie będzie słabsza od tej z Skyrima, bo połączenie klimatu i bajkowej grafiki z WoW'a z pełnymi, bardzo ładnej jakości teksturami daje ogromny efekt.
permalink wysłany:
Sądzę, że w WoD na wszystkich ustawieniach na max grafika nie będzie słabsza od tej z Skyrima,

Nie no nie przesadzaj koleś bo trochę za bardzo się podnieciłeś. O grafice jak w Skyrim to możesz sobie pomażyć.
permalink wysłany:
Suweren napisał :
Sądzę, że w WoD na wszystkich ustawieniach na max grafika nie będzie słabsza od tej z Skyrima,

Nie no nie przesadzaj koleś bo trochę za bardzo się podnieciłeś. O grafice jak w Skyrim to możesz sobie pomażyć.

haha
Walki z bossow raidowych
  Wicio96
permalink wysłany:
Nie będzie taka, bo tą są zupełnie 2 inne style graficzne. Skyrim jest piękny na swój sposób, a WoW na swój, chodzi mi o jakość tekstur i ogólnie o klimat i wpasowanie do gry. Ja tam wolę grafikę w stylu WoW'a od takiej realistycznej itp. Jedynie w Guild Wars 2 mi się grafika tak podoba jak, np. podoba mi się tak z WoD.
permalink wysłany:
@up No z tym to się zgadzam w 100%. Grafika w wowie ma swój urok i szczerze to wolę ją niż taką ze Skyrima. Ale znam sporo osób którym wow się nie podoba właśnie z powodu tej bajkowej grafiki ;/

PS. Zawsze uważałem że robienie gier z ultra realistyczną grafiką nie ma sensu. Jak chcę sobie popatrzeć na ładne drzewka to sobie mogę w realu zobaczyć.
  Kurcz
permalink wysłany:
Właśnie szkoda że stare tereny odwiedza się tylko po to żeby polevelować albo achiwy. Marzy mi się żeby kiedyś wszystkie tereny były ze sobą w jakiś sposób równe, żeby gra nie zmuszała mnie do siedzenia tylko na nowym contencie. Ciekawe by było jak by WoW wymagał odwiedzania różnych krain z całego świata. Np dlaczego nowych receptur do BS , alchemi, enchantu itd nie wymagają różnych matsów dostępnych w WoWie. Można wiele w ten sposób wymyślać. Ale chyba jest to temat na zakończenie WoWa.