WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nastepny dodatek

  Bublik
permalink wysłany:
Azqa napisał :
Nope... na początku Cata miało chyab 8, czy 9 instancji (BRC, TotT, Stonecore, HoO, LCoTV, VP i Grim Batol), podczas gdy za WotLK-a na starcie było ich 16.

No i tu właśnie wkradła się bzdura. WotLK nie miało na starcie 16 instancji, miało ich 12. Nadal jest to dużo, ale o 25% mniej niż podałeś. Za Cata było siedem nowych i dwie staro-nowe na start, co daje nam dziewięć. To nadal mniej niż WotLK, ale tylko o 3. Jeżeli zaś chodzi o cały dodatek, to Cata miało tylko o dwie mniej niż WotLK.

Biorąc pod uwagę, że na start w WotLK 14 na 17 bossów raidowych to był recyklinkg... Tak, naprawdę mamy powód narzekać na Cataclysm, gdzie wszystkie raidy na start były nowe.
  Tomia
permalink wysłany:
W wotlk mieliśmy stary, podgrzewany i niedobry kotlet zwany naxxramas.
Zgodzę sie, ze Cata to trochę zmarnowany potencjał. Głownie zepsuli sprawe z DS, ten raid był wręcz idiotyczny. Walka z Deathwingiem była naciągana pod względem lore, oraz sama mechanika sprowadzała się tylko do bicia macek i glutów. Deathwing, ktory powinien zjeść na sniadaine takiego Illidana i LK został po prostu zeszmacony. Jednak cata miało tez swoje plusy i dla mnie kazdy dodatek był dobry.
  Bublik
permalink wysłany:
Mi w Cata nie pasował klimat DS. Kompletnie nie było tego poczucia jak w ICC, że zbliżasz się do czegoś złego. Z jednej strony fajny projekt raidu, z drugiej strony jarmark. Spine of Deathwing jest tego najlepszym przykładem.
permalink wysłany:
wait.

1.Utgarde Keep
2.Nexus
3.Azjol-Nerub
4.Old Kingdom
5.Drak'tharon Keep
6.Gundrak (nie cierpiałem jej ;..;)
7.Violet Hold
8.Halls of Stone
9.Halls of Lightning
10.Cullilng of Stratholme
11.Utgarde Pinnacle
12.Oculus
13... Lol! Rzeczywiście... spore niedopatrzenie z mojej strony. 13-ty był Trial of the Champion
14.Forge of Souls
15.Pit of Saron
16.Halls of Reflection (tzw. HoR-ror)

fakt mój błąd. Mimo wszystko w WotLK-u czułem ochotę do gry (przerwę zrobiłem z inszych powodów, ale po rzucaniu wciąż kusiło). W cata... meh... sentyment i gildia.
http://i.imgur.com/P2jelhS.png
  Savrash
permalink wysłany:
@Azqa
A no błąd, ponieważ:

-Halls of Reflection (ICC, 3.3.0)
-Pit of Saron (ICC, 3.3.0)
-The Forge of Souls (ICC, 3.3.0)
-Halls of Lightning (Uluduar, 3.1)
-Halls of Stone (Uluduar, 3.1)
-Trial of the Champion (ToC, 3.2)

Zostały wprowadzone w późniejszych patchach, chciałem powiedzieć to samo co Landmaj, tylko pomyślałem że pod pojęciem "instancja" mogą kryć się dungeony + rajdy ;p.
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
  Bublik
permalink wysłany:
HoS i HoL weszły akurat na początku dodatku. :) Jest to dziwne, bo niby są częścią Uldu, ale z jakiegoś powodu były na premierę. Z Ulduarem za to nie weszły potem żadne nowe instancje.
permalink wysłany:
Gapcio napisał :
Ja się tak zastanawiam kiedy wejdzie nasz ekspert od lore i będzie po raz enty odpowiadał na 7 punkt. (cii ja nie wiem jak to wytłumaczyć albo po prostu mi się nie chce)
No hej :D
Nie będę dla odmiany wałkował standardu że smoki mocy nie straciły bo post z tym punktem ma dwa lata, a wtedy to jeszcze nie mieliśmy Świtu Aspektów, który to pokazywał

Co do samego cata jako dodatku cóż...
Generalnie mam mieszane uczucia, strasznie mieszane

Odświeżenie 1-60 jak najbardziej na plus, same lokacje dla 80+ - tu już bywa różnie
Hyjal - bardzo fajna linia fabularna, trzymająca się o dziwo kupki, ładne wprowadzenie do Firelandów
Waszryj - był niezły potencjał, został zmarnowany i skopany przez dziury plotowe (oh hai Neptulon) i kieprawą mechanikę gry (w sumie tylko GW2 z mmo udało się zrobić przekonujące mnie obszary podwodne)
Deepholme - imo najlepsza fabularnie lokacja w Cata
Uldum - moja ulubiona lokacja w WoWie - śmieszne nawiązania, genialne questy, jednak sporo niepociągniętych wątków
Twilight Highlands - rozczarowanie - epicki wstęp, wielki potencjał fabularny, Garona i inne takie... a tu meh.

Generalnie co mnie najbardziej wkurzało fabularnie to porzucenie pierwotnej koncepcji przygód z Elemental Plane, co za tym idzie zmarginalizowanie niektórych władców żywiołów / poszczególnych wymiarów

Owszem Therazane dostała wspomnianą już genialną linię fabularną w swojej krainie.
Firelands było dosyć dobrym rozwinięciem kampanii w Hyjal oraz postaci Ragnarosa.

Acz wsadzenie Al'akira do dwubosowego raidu na Zadupiu Wielkim było deczko smutne - był to jeden z bardziej intrygujących władców - Thunderfurry + to, że praktycznie nic o nim nie wiemy + cała Rada Czterech Wiatrów i ich koneksje z tol'vir i tytaniczną technologią - motyw można było doskonale rozwinąć... ale meh...

No i nieszczęsny Neptulon - szybkie wyjaśnienie dla tych którzy nie wiedzą.
W pierwotnym zamyśle Firelandy mieliśmy dostać w 4.1, natomiast 4.2 miał stanowić raid oraz 2 dungeony rozgrywające się w Abyssal Maw, będące bezpośrednią kontynuacją fabularną wątku z Waszryj/Throne of Tides (porwanie Neptulona etc), zamiast tego przesunięto nam Firelandy i wstawiono "obowiązkowy patch z trollami" - nie mówię, że Powstanie Zandalari było złym patchem, jednak można by go dać jako jakieś 4.4 - wtedy ludzie nie płakali by tak mocno, że przez rok się nic nie działo, a i przy okazji byłby jakiś bardziej bezpośredni fabularnie wstęp do udziału zielonych trolli w MoPie.

O kiszce fabularno/mechanicznej jakim było Dragon Soul nawet nie chce mi się tu pisać :D
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
  Tomia
permalink wysłany:
Coś mało od blizzconu informacji mamy na temat dodatku. Mogli by tak przed świętami pokazać jakiś nowy model czy zaprezentować nowy pokazowy filmik po krainach itp.
permalink wysłany:
Mają wiele czasu skoro WoD nie wyjdzie wcześniej niż Maj.
  Wicio96
permalink wysłany:
Na początku roku mają pokazać nowy model.
permalink wysłany:
Jeśli chodzi o nowe modele, które mają ujawnić się w WoD to zapraszam do mojego tematu na forum. :)
https://i.imgur.com/oxyymJZ.jpg
permalink wysłany:
A można wiedzieć jak się nazywa bo coś chyba niedowidzę a może to jakaś zgadywajka?
  Wicio96
  Tomia
permalink wysłany:
Najnowsze zmiany w talntach, zaobserwowane w Koreańskich filmikach:
Spoiler (pokażukryj)

Death Knight

The level 100 talent Breath of Sindragosa received some modifications. It now reads: Continuously deals 2000 Shadowfrost damage every 1 sec to enemies in a cone in front of you within 12 yards, and affect them with Mark of Sindragosa for 6 sec. You will continue breathing until canceled or Runic Power is exhausted. Mark of Sindragosa causes you to be healed for 5% of spell damage dealt by afflicted enemies.

Rogue

The level 75 talent Paralytic Poison has been replaced by Internal Bleeding -- Your successful Kidney Shots now also cause Internal Bleeding on the target, dealing 1026 Damage per combo point over 12 seconds.
The level 100 talent Master the Basics has been replaced with Venom Zest--sadly, the player didn't mouseover this ability so we can't tell what it does.

Warlock

The level 100 talent Chaotic Resources received changes to Demonology and Destruction.
Demonbolt (Demonology): Consumes 30% of your current Demonic Fury to deal up to 3000 damage, and refund up to 300 Demonic Fury the next time you have less than 50 Demonic Fury.
Charred Remains (Destruction): Incinerate and Conflagrate deal 60% less damage but generate 300% more Burning Embers. Fire and Brimstone can now also affect Chaos Bolt.

Warrior

The level 100 talent Blade Barrier is replaced with Anger Management -- Every 15 rage that you spend reduces the remaining cooldown of your Readiness-affected abilities by 1 sec.
Arms and Fury Warriors get Ignite Fury as a new level 100 talent, replacing Masochism from Extreme Measures -- Ignites your weapon and deal 100% weapon damage (140% if a one-handed weapon is equipped) as Fire, and cause your auto attacks to deal Fire damage for 10 sec. This ability is not on the global cooldown. Replaces Heroic Strike.
Tooltips now only show spec-specific details, so while Gladiator Stance wasn't visible in the video as a level 100 talent, that's because it will only show up for Protection warriors (source).
The level 60 talent Bladestorm is now a level 90 talent.
The level 90 talent Storm Bolt is now a level 60 talent.



LINK