Mam pytanko Czym się różni gear ferala od Guardiana? Chodzi o PvE. Trinketami ? Bo jak patrzyłem na itemy Soo z lfr to były takie same.
|
|
Feral to mele DPS, a Guardian to Tank
|
|
chyba nie o to pytał... |
|
A Przepraszam, źle przeczytałem :( bonusy inne setowe są :D
|
|
Różni się gemami i reforge'ami, co wynika z tego:
Sam gear, jak się spojrzy na wszelkie listy BiS, jest identyczny i rzeczywiście różnią się tylko trinkety. No i dodatkowo set klasowy, bo tank weźmie tankowy, a dps dpsowy. Ale to chyba tylko tyle. |
|
Mhm czyli sobie nie pogram w secie Ferala tankiem,faktycznie gemy i reforge są inne.Ale w WoD ma się to zmienić.
|
|
W WoD zmieni się to, że set bonusy i main stat (INT, AGI, STR) będą się dostosowywać do speka. Cała reszta statów pozostanie taka sama nie zależnie od speka, więc nie zawsze każdy item będzie tak samo optymalny dla wszystkich speków (tym bardziej, że mniej optymalnego statu już nie będzie można zreforgować). Trinkety też będą różne dla różnych ról. Chociaż na niższych poziomach trudności rajdów, pewnie ta optymalność secondary statów nie będzie aż tak istotna. |
|
Nadal gemy i enchanty będą wymuszać, przynajmniej przy bardziej progresowym raidowaniu, dwa zestawy gearu jeśli ktoś chce grać na dwa spece. W niepamięć na szczęście pójdzie reforging, tak znienawidzony przez wielu. Strasznie fajne będzie to rozwiązanie. Znacząco ułatwi tankowanie zwykłych dungeonów raidowym dpsom, co powinno przyśpieszyć kolejki, oraz trochę ułatwi całkowitą zmianę roli, ale jednocześnie nie spowoduje, że gear przestanie się liczyć.
|
|
Czytałem , że cos z gemami mają zrobić zmniejszyć ich ilość czy coś w tym stylu ale to nieistotne. |
|
Ma ich być mniej, ale mają być mocniejsze. Przynajmniej na razie taka jest oficjalna wersja ;) Do wyjścia dodatku pewnie niektóre rzeczy się jeszcze pozmieniają i dopiero w praktyce zobaczymy, jak to całe nowe gearowanie będzie wyglądać. |