WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Feral i Guardian - Gear

  Thariel
permalink wysłany:
Mam pytanko Czym się różni gear ferala od Guardiana? Chodzi o PvE. Trinketami ? Bo jak patrzyłem na itemy Soo z lfr to były takie same.
permalink wysłany:
Feral to mele DPS, a Guardian to Tank
  MakaO
permalink wysłany:
mysek663 napisał :
Feral to mele DPS, a Guardian to Tank

chyba nie o to pytał...
permalink wysłany:
A Przepraszam, źle przeczytałem :( bonusy inne setowe są :D
  Bublik
permalink wysłany:
Różni się gemami i reforge'ami, co wynika z tego:

The stat priority for a Feral Druid is:

Agility;
Mastery Rating;
Hit Rating and Expertise Rating (until 7.5% each);
Critical Strike Rating;
Haste Rating.

The stat priority for a Guardian Druid is:

Stamina (until you have enough, see below);
Hit Rating (until 7.5%) and Expertise Rating (until 15%);
Critical Strike Rating;
Haste Rating.

Sam gear, jak się spojrzy na wszelkie listy BiS, jest identyczny i rzeczywiście różnią się tylko trinkety. No i dodatkowo set klasowy, bo tank weźmie tankowy, a dps dpsowy. Ale to chyba tylko tyle.
  Thariel
permalink wysłany:
Mhm czyli sobie nie pogram w secie Ferala tankiem,faktycznie gemy i reforge są inne.Ale w WoD ma się to zmienić.
  Lilija
permalink wysłany:
Thariel napisał :
Mhm czyli sobie nie pogram w secie Ferala tankiem,faktycznie gemy i reforge są inne.Ale w WoD ma się to zmienić.
W WoD zmieni się to, że set bonusy i main stat (INT, AGI, STR) będą się dostosowywać do speka. Cała reszta statów pozostanie taka sama nie zależnie od speka, więc nie zawsze każdy item będzie tak samo optymalny dla wszystkich speków (tym bardziej, że mniej optymalnego statu już nie będzie można zreforgować). Trinkety też będą różne dla różnych ról.

Chociaż na niższych poziomach trudności rajdów, pewnie ta optymalność secondary statów nie będzie aż tak istotna.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
  Bublik
permalink wysłany:
Nadal gemy i enchanty będą wymuszać, przynajmniej przy bardziej progresowym raidowaniu, dwa zestawy gearu jeśli ktoś chce grać na dwa spece. W niepamięć na szczęście pójdzie reforging, tak znienawidzony przez wielu. Strasznie fajne będzie to rozwiązanie. Znacząco ułatwi tankowanie zwykłych dungeonów raidowym dpsom, co powinno przyśpieszyć kolejki, oraz trochę ułatwi całkowitą zmianę roli, ale jednocześnie nie spowoduje, że gear przestanie się liczyć.
  Thariel
permalink wysłany:
Lilija napisał :
Thariel napisał :
Mhm czyli sobie nie pogram w secie Ferala tankiem,faktycznie gemy i reforge są inne.Ale w WoD ma się to zmienić.
W WoD zmieni się to, że set bonusy i main stat (INT, AGI, STR) będą się dostosowywać do speka. Cała reszta statów pozostanie taka sama nie zależnie od speka, więc nie zawsze każdy item będzie tak samo optymalny dla wszystkich speków (tym bardziej, że mniej optymalnego statu już nie będzie można zreforgować). Trinkety też będą różne dla różnych ról.

Chociaż na niższych poziomach trudności rajdów, pewnie ta optymalność secondary statów nie będzie aż tak istotna.

Czytałem , że cos z gemami mają zrobić zmniejszyć ich ilość czy coś w tym stylu ale to nieistotne.
  Lilija
permalink wysłany:
Thariel napisał :
Czytałem , że cos z gemami mają zrobić zmniejszyć ich ilość czy coś w tym stylu ale to nieistotne.
Ma ich być mniej, ale mają być mocniejsze. Przynajmniej na razie taka jest oficjalna wersja ;) Do wyjścia dodatku pewnie niektóre rzeczy się jeszcze pozmieniają i dopiero w praktyce zobaczymy, jak to całe nowe gearowanie będzie wyglądać.
http://i.imgur.com/cznxz.gif