Nie zostało chyba wspomniane ale zmianie ulegają enhanty jakiej ,właściwie żadnej będzie ich dużo więcej więc będzie w czym wybierać
|
|
Kiedyś by artukuł Blizzarda, cos w stylu'' ilvl squish''? Czy jakoś tak, Zastanawiali się nad zmiejszeniem ilvl lub np dodaniem MEGA damage itp ale mniejsza o to. Chodzi mi o WoD i zmniejszenie ilvl, wpadłem na pomysł jak by mogli to uzasadnić w lore.
Pamiętacie Wojnę starozytnych? Cofka w czasie, Krasus i Korialstrasz itp :) Jak wejdziemy w inny wymiar, do Draenoru to w tamtym świecie, uniwersum, te 35 lat temu istniał też Azeroth, Może nawet z Shadowmoon valley/Black temple będziemy go widzieć(chociaż wtedy była chyba inna atmosfera i mogą być chmury ;P) Jako, że nasi bohaterowie to nie są noobki, 15-nastolatki z Gimbazy w Wichrogrodzie lub też Miasta Srebrzystego Księżyca (xD)więc można załozyć, żę to są doświadczeni Wojownicy, Druidzi i Magowie i mają minimum te 35 lat. A więc gdy z Draenoru spojrzymy w Niebo to możemy sobie wyobrazić, że gdzieś tam w kosmosie w Azeroth istnieje Lordaeron w czasach swej świetności lub też spojrzeć na Teldrassil i pomyśleć "pewnie teraz biegam z mamą po kurhanach" XD A więc nasze "JA" mimo, iż na innych planetach, będzie rozdarte. Wejdziemy do Draenor a tam o.O staty -50% A to dlaczego? No właśnie tak samo było Z Krasusem, Cofka w czasie i stracił dużo mocy, w smoka się przemienić nie mógł bo ten Smok już istniał w tamtych czasach ! Kto wie o co mi chodzi to wie, kto niewie to zahcęcam do kupna trylogii Wojna starozytnych :) Dobry powód z punktu widzenia lore, bez konieczności zmniejszania statystkyk z MoP oraz Cata. Powieje klimatem TBC gdy to się miało mało hp, ziomki będą zadowolone :D P.S Swoją drogą moze następny dodatek zabrzmi World of Warcraft: Echos of the Past i w tamtym wymiarze zwiedzimy Azeroth ? chciałbym zrobić /bow przed terenasem, Zobaczyć Nieskalaną górę hyjal itp |
|
@Up: oby nigdy do czegoś takiego nie doszło...
A gear na wielki plus. Już "forged" wersje itemów wprowadziły troszkę zamieszania i chwała im za to. To teraz trzeciorzędne statystyki wprowadzą jeszcze większe zamieszanie i również chwała im za to. W końcu będą jakieś dylematy, np. Czy wziąć wersje "forged" danej broni, kosztem 2,5% lifesteala, którego mamy na zwykłej. No nie powiem, zapowiada się to ciekawie.
Wielokrotnie łamałem TOU Forum i zapłaciłem za to perma banem
|
|
Ja tam jednak trzymam kciuki, że do czegoś takiego dojdzie :)
|
|
Uważaj, bo paliczki szybko i łatwo pękają :) Muahahaha
Wielokrotnie łamałem TOU Forum i zapłaciłem za to perma banem
|
|
Po pierwsze "statystyki" nigdy nie liczą się w lore i nasze postacie są ledwo lepsze niż taki normalny npc mag/wojownik/cokolwiek - lorowo raid bossa zabija nie 10/25 osobowa grupa śmiałków, ale ich cała armia (temu niegdyś były 40 man raidy - by faktycznie mieć reprezentację wizualną siły bossa) ;) Po drugie, squish tyczy się wszystkiego... a więc hp/obrażenia zwykłych mobów, nawet tych ze starych dodatków też się zmniejszają... ergo w WoD ciągle będziemy piąć się w górę z siłą i stary content będzie dla nas jeszcze łatwiejszy... ergo nie odczujemy "ubytku mocy". A "nieskalana góra Hyjal" jest tak jakby w Caverns of Time |
|
Nie da rady wszystkiego zmniejszyć. Jest jakaś granica na low lev.
|
|
Jak to nie da rady? dlaczego?
Zawsze można wprowadzić ułamki :D
Wielokrotnie łamałem TOU Forum i zapłaciłem za to perma banem
|
|
A realistycznie zakładając, jeżeli |
|
Tak samo jak to, że po wbiciu max lvl masz ileś tam k hp, a jak założysz lepszy pierścień, to masz więcej i już nie padasz na strzała, tylko na 2. Więc pewnie bossowie mają lepsze pierścienie... Ach ten Blizz musi zawsze dawać innym najlepszy ekwipunek :(
|
|
Mylisz się niestety, polecam przejrzeć walki z "bossami z nownalnych dungeonów" tak jak są przedstawione w lore... najłatwiej będzie za pomocą Warcraftowych komiksów by zobaczyć, że "jeden koleś z mieczem" bez problemu wyżyna "40 kolesi z mieczami, łukami, toporkami i imolate'ami" - Blizz od zawsze twierdził, że mechaniką gry nie da się oddać fabularnego znaczenia danej walki... |
|
Daj jakiś przykład, bo aż mi się wierzyć nie chce. Nasze postaci nie są szeregowcami Ryan'ami ... zawsze jest mowa o grupie bohaterów/awanturników/championów, nie całej armii. Tak było w ICC i w innych przypadkach.
|
|
Niestety nie ustosunkuje się do tego, ponieważ nie mam zielonego kurde pojęcia, gdzie i czego dokładnie szukać. Na moje oko gdyby jakiś Rogue zakradł się do kogoś, kogokolwiek, i poderżnął mu gardło jakimś sztyletem, to po tej osobie nie byłoby co zbierać, mamy piękny przykład co się stało z Vol'jinem w "Cieniach Hordy"... starczyła dobra trucizna i gotowe. W dodatku mamy tyle pięknych quest-chainów obrazujących jaką siłę stanowią postacie którymi gramy, np. ten na legendarne sztylety albo "zielony" ogień. Jeszcze w WoD mają dostać garnizon od przywódcy swojej frakcji... Nie tyle fabularnie co realistycznie, dostaniesz strzałą w łeb - nie żyjesz. Ktoś wbije ci sztylet w gardło - nie żyjesz. Ktoś obleje cię benzyną i podpali - nie fajnie ("Immolation"). |
|
Ogólnie to się nie da tego w ogóle sklasyfikować i porównywać lore do mechaniki gry. Chociażby dlatego że jest cała masa różnych składów na konkretne raidy, bossy są zabijane co tydzień wielokrotnie przez całą masę różnych grup, w dodatku 10 i 25-osobowych. Natomiast co do tego że 25 gości bije zwykłego humana gościa przez dajmy na to pare minut to zgadzam się z tym. Dajmy na to Horda idzie zabić Variana i leje go kilka minut wszelkimi siekierami, mieczami, młotami, strzałami, zaklęciami itd., a fabularnie jakiś randomowy hunter mógłby go pocisnąć jednym dobrym strzałem w serce/w szyję. Ogólnie jeżeli odnosić mechanikę do fabuły to byłaby cała masa nielogiczności. Zresztą już ich jest cała masa. Dajmy na to Lich Kinga, który bądź co bądź jest humanem w zbroi a pare razy większy od normalnych humanów :)
|
|
Każda postać dostaje +50% do wzrostu jeśli posiada tytuł Bosa Raidowego :D Chyba, że są na wiecznym bloodlust ... Zauważ, że lk poza raidem nie zawsze jest taki duży.
|