WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

WoD - Gear

permalink wysłany:
Nie zostało chyba wspomniane ale zmianie ulegają enhanty jakiej ,właściwie żadnej będzie ich dużo więcej więc będzie w czym wybierać
permalink wysłany:
Kiedyś by artukuł Blizzarda, cos w stylu'' ilvl squish''? Czy jakoś tak, Zastanawiali się nad zmiejszeniem ilvl lub np dodaniem MEGA damage itp ale mniejsza o to. Chodzi mi o WoD i zmniejszenie ilvl, wpadłem na pomysł jak by mogli to uzasadnić w lore.
Pamiętacie Wojnę starozytnych? Cofka w czasie, Krasus i Korialstrasz itp :)

Jak wejdziemy w inny wymiar, do Draenoru to w tamtym świecie, uniwersum, te 35 lat temu istniał też Azeroth, Może nawet z Shadowmoon valley/Black temple będziemy go widzieć(chociaż wtedy była chyba inna atmosfera i mogą być chmury ;P) Jako, że nasi bohaterowie to nie są noobki, 15-nastolatki z Gimbazy w Wichrogrodzie lub też Miasta Srebrzystego Księżyca (xD)więc można załozyć, żę to są doświadczeni Wojownicy, Druidzi i Magowie i mają minimum te 35 lat. A więc gdy z Draenoru spojrzymy w Niebo to możemy sobie wyobrazić, że gdzieś tam w kosmosie w Azeroth istnieje Lordaeron w czasach swej świetności lub też spojrzeć na Teldrassil i pomyśleć "pewnie teraz biegam z mamą po kurhanach" XD
A więc nasze "JA" mimo, iż na innych planetach, będzie rozdarte. Wejdziemy do Draenor a tam o.O staty -50% A to dlaczego? No właśnie tak samo było Z Krasusem, Cofka w czasie i stracił dużo mocy, w smoka się przemienić nie mógł bo ten Smok już istniał w tamtych czasach ! Kto wie o co mi chodzi to wie, kto niewie to zahcęcam do kupna trylogii Wojna starozytnych :)

Dobry powód z punktu widzenia lore, bez konieczności zmniejszania statystkyk z MoP oraz Cata. Powieje klimatem TBC gdy to się miało mało hp, ziomki będą zadowolone :D

P.S Swoją drogą moze następny dodatek zabrzmi
World of Warcraft: Echos of the Past i w tamtym wymiarze zwiedzimy Azeroth ? chciałbym zrobić /bow przed terenasem, Zobaczyć Nieskalaną górę hyjal itp
permalink wysłany:
@Up: oby nigdy do czegoś takiego nie doszło...

A gear na wielki plus. Już "forged" wersje itemów wprowadziły troszkę zamieszania i chwała im za to. To teraz trzeciorzędne statystyki wprowadzą jeszcze większe zamieszanie i również chwała im za to. W końcu będą jakieś dylematy, np. Czy wziąć wersje "forged" danej broni, kosztem 2,5% lifesteala, którego mamy na zwykłej. No nie powiem, zapowiada się to ciekawie.
Wielokrotnie łamałem TOU Forum i zapłaciłem za to perma banem
permalink wysłany:
Ja tam jednak trzymam kciuki, że do czegoś takiego dojdzie :)
permalink wysłany:
Uważaj, bo paliczki szybko i łatwo pękają :) Muahahaha
Wielokrotnie łamałem TOU Forum i zapłaciłem za to perma banem
permalink wysłany:
Quar napisał :
Ja tam jednak trzymam kciuki, że do czegoś takiego dojdzie :)
Po pierwsze "statystyki" nigdy nie liczą się w lore i nasze postacie są ledwo lepsze niż taki normalny npc mag/wojownik/cokolwiek - lorowo raid bossa zabija nie 10/25 osobowa grupa śmiałków, ale ich cała armia (temu niegdyś były 40 man raidy - by faktycznie mieć reprezentację wizualną siły bossa) ;)

Po drugie, squish tyczy się wszystkiego... a więc hp/obrażenia zwykłych mobów, nawet tych ze starych dodatków też się zmniejszają... ergo w WoD ciągle będziemy piąć się w górę z siłą i stary content będzie dla nas jeszcze łatwiejszy... ergo nie odczujemy "ubytku mocy".

A "nieskalana góra Hyjal" jest tak jakby w Caverns of Time
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Kurcz
permalink wysłany:
Nie da rady wszystkiego zmniejszyć. Jest jakaś granica na low lev.
permalink wysłany:
Jak to nie da rady? dlaczego?
Zawsze można wprowadzić ułamki :D
Wielokrotnie łamałem TOU Forum i zapłaciłem za to perma banem
  Savrash
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Quar napisał :
Ja tam jednak trzymam kciuki, że do czegoś takiego dojdzie :)
Po pierwsze "statystyki" nigdy nie liczą się w lore i nasze postacie są ledwo lepsze niż taki normalny npc mag/wojownik/cokolwiek - lorowo raid bossa zabija nie 10/25 osobowa grupa śmiałków, ale ich cała armia (temu niegdyś były 40 man raidy - by faktycznie mieć reprezentację wizualną siły bossa) ;)

A realistycznie zakładając, jeżeli 40 10 kolesi z mieczami, łukami, toporkami i immolate'ami rzuciłoby się na jednego kolesia z mieczem, to walka zakończyła by się w 5 sekund jak nie mniej ;). Nie brałbym na poważnie tych wszystkich walk na rajdach/dungeonach, gdzie bossa przez ponad 10 minut podpala/siecze/ostrzeliwuje/ogłusza [...] grupa 5/10/25 ludzi. Oczywiście wyłączam tu wszelkie lisze/smoki/żywiołaki i inne cosie, ale zabicie "humanoidalnego" bossa na BG byłoby pewnie kwestią jednego celnego strzału z łuku ;p. Nie ma znaczenia jak wielką moc magiczną masz - jeśli dwóch kolesi sieka cie na plasterki za pomocą dwuręcznych mieczy to za około 10 sekund padniesz martwy ;D.
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
Tak samo jak to, że po wbiciu max lvl masz ileś tam k hp, a jak założysz lepszy pierścień, to masz więcej i już nie padasz na strzała, tylko na 2. Więc pewnie bossowie mają lepsze pierścienie... Ach ten Blizz musi zawsze dawać innym najlepszy ekwipunek :(
permalink wysłany:
A realistycznie zakładając, jeżeli 40 10 kolesi z mieczami, łukami, toporkami i immolate'ami rzuciłoby się na jednego kolesia z mieczem, to walka zakończyła by się w 5 sekund jak nie mniej ;). Nie brałbym na poważnie tych wszystkich walk na rajdach/dungeonach, gdzie bossa przez ponad 10 minut podpala/siecze/ostrzeliwuje/ogłusza [...] grupa 5/10/25 ludzi. Oczywiście wyłączam tu wszelkie lisze/smoki/żywiołaki i inne cosie, ale zabicie "humanoidalnego" bossa na BG byłoby pewnie kwestią jednego celnego strzału z łuku ;p. Nie ma znaczenia jak wielką moc magiczną masz - jeśli dwóch kolesi sieka cie na plasterki za pomocą dwuręcznych mieczy to za około 10 sekund padniesz martwy ;D.
Mylisz się niestety, polecam przejrzeć walki z "bossami z nownalnych dungeonów" tak jak są przedstawione w lore... najłatwiej będzie za pomocą Warcraftowych komiksów by zobaczyć, że "jeden koleś z mieczem" bez problemu wyżyna "40 kolesi z mieczami, łukami, toporkami i imolate'ami" - Blizz od zawsze twierdził, że mechaniką gry nie da się oddać fabularnego znaczenia danej walki...
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Daj jakiś przykład, bo aż mi się wierzyć nie chce. Nasze postaci nie są szeregowcami Ryan'ami ... zawsze jest mowa o grupie bohaterów/awanturników/championów, nie całej armii. Tak było w ICC i w innych przypadkach.
  Savrash
permalink wysłany:
Mylisz się niestety, polecam przejrzeć walki z "bossami z nownalnych dungeonów" tak jak są przedstawione w lore... najłatwiej będzie za pomocą Warcraftowych komiksów
Niestety nie ustosunkuje się do tego, ponieważ nie mam zielonego kurde pojęcia, gdzie i czego dokładnie szukać.
Na moje oko gdyby jakiś Rogue zakradł się do kogoś, kogokolwiek, i poderżnął mu gardło jakimś sztyletem, to po tej osobie nie byłoby co zbierać, mamy piękny przykład co się stało z Vol'jinem w "Cieniach Hordy"... starczyła dobra trucizna i gotowe. W dodatku mamy tyle pięknych quest-chainów obrazujących jaką siłę stanowią postacie którymi gramy, np. ten na legendarne sztylety albo "zielony" ogień. Jeszcze w WoD mają dostać garnizon od przywódcy swojej frakcji...

a fabularnie jakiś randomowy hunter mógłby go pocisnąć jednym dobrym strzałem w serce/w szyję
Nie tyle fabularnie co realistycznie, dostaniesz strzałą w łeb - nie żyjesz. Ktoś wbije ci sztylet w gardło - nie żyjesz. Ktoś obleje cię benzyną i podpali - nie fajnie ("Immolation").
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
  MakaO
permalink wysłany:
Ogólnie to się nie da tego w ogóle sklasyfikować i porównywać lore do mechaniki gry. Chociażby dlatego że jest cała masa różnych składów na konkretne raidy, bossy są zabijane co tydzień wielokrotnie przez całą masę różnych grup, w dodatku 10 i 25-osobowych. Natomiast co do tego że 25 gości bije zwykłego humana gościa przez dajmy na to pare minut to zgadzam się z tym. Dajmy na to Horda idzie zabić Variana i leje go kilka minut wszelkimi siekierami, mieczami, młotami, strzałami, zaklęciami itd., a fabularnie jakiś randomowy hunter mógłby go pocisnąć jednym dobrym strzałem w serce/w szyję. Ogólnie jeżeli odnosić mechanikę do fabuły to byłaby cała masa nielogiczności. Zresztą już ich jest cała masa. Dajmy na to Lich Kinga, który bądź co bądź jest humanem w zbroi a pare razy większy od normalnych humanów :)
permalink wysłany:
Każda postać dostaje +50% do wzrostu jeśli posiada tytuł Bosa Raidowego :D Chyba, że są na wiecznym bloodlust ... Zauważ, że lk poza raidem nie zawsze jest taki duży.