Czy w WoDzie bedzie jeden gear do wszystkiego ? PvP i PvE do healania i tankowania? czy np jeden gear dps heal i tank do pvp i jeden gear kazdy spec do pve ?
|
|
Będzie tak, że przy zmianie speca gear się będzie dostosowywał. Mnie się to nie podoba, ale cóż.
|
|
Nie tak do końca. Zmieniać się będą tylko główne statystki (inteligencja itp.) a te poboczne (mastery itp.) zostają na swoich miejscach. Więc nie jest to takie całkowite przystosowywanie się do speca. |
|
Poza tym dotyczy to tylko zbroi (plate, mail, leather, cloth) a cloaki ringi itd nie beda mialy zmiennych statystyk.
|
|
Chodzi o to by druid/palladyn/monk/shaman nie mieli ciężej z gearem na offspeca od innych, no i to pozwala prowadzać klasy oparte na stacie którego w danym typie nie bylo
|
|
Jak już jesteśmy przy itemach. Blizzard zamierza zmniejszyć statystyki. Jak to będzie wyglądać z gearem z Classica TBC itd. Będą one porównywalne z WoD? Trudno żeby zmniejszać statystyki początkowych itemów które i tak są niskie.
|
|
ale i tak - dla takiego rozwiązania. Sama możliwośc zmiany lootu dla drugiego speca przy graniu pierwszym pozwala na sprawne ubieranie się. A jak jest jeszcze vendor to już w ogóle.
Chyba nie mogą, bo wtedy na 60 lvl byłby gear zbliżony do tego z 100?
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian. Dismantle the Horde... Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :) |
|
A czy PvP i starsze przedmioty z Cata,Mopa itd gear też będzie się w zależności od speca zmieniał?
|
|
Tak naprawdę dalej trzeba będzie dobierać itemy na drugi spec, tyle że już nie wszystkie. To trochę ułatwia gearowanie. Poza tym wiadomość dla healerów - z itemów, które dostosowują się do speca znika Spirit. Będzie tylko w ringach, trinketach, cloakach i broni. W zamian za to base regen jest zwiększony oraz jeden punkt Spiritu daje znacznie więcej, niż do tej pory. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ;)
Z innych zmian - znikają staty: Hit, Expertise, Dodge Parry. Będą ustawione na sztywno, z ewentualnymi bonusami ze speca (czyli tank miałby większą szansę na dodge niż healer, logiczne). To akurat najlepsza zmiana. Cała zabawa z tymi statami ograniczała się do zrobienia reforga za pomocą addonu. Sam reforg też już nie istnieje w świecie WoWa. Co otrzymujemy w zamian? Pojawia się kilka trzeciorzędowych statów (nowość!): - Cleave (szansa na zadanie AoE przy normalnych atakach) - Sturdiness (zmniejsza podatność itemu na uszkodzenia) - Speed (szybkość poruszania) - Avoidance (szansa na uniknięcie AoE) - Lifesteal (kradzież życia) Trzy nowe secondary staty: - Readiness (zmniejsza CD niektórych skilli) - Multistrike (szansa na dodatkowe 30% obrażeń przy ataku) - Amplify (zwiększa moc ciosów krytycznych) Pierścienie, trinkety itd. nie będą zawierał main statów Agi/Int/Str. W zamian będą miały Attack Power lub Spell Power, Spirit, Armor, Secondary i Tertiary staty. Tertiary staty będą przydzielane losowo przy loocie lub crafcie, więc jeden i ten sam item będzie miał wiele różnych wersji z różnymi statami (ale TYLKO tertiary - secondary i primary są ustawione sztywno dla itemu). Znikają także meta gemy i bonusy z zapełnienia wszystkich socketów. Będzie mniej itemów z socketami na gemy, ale będą potężniejsze niż do tej pory. Ogólnie zmiany na plus. Większa różnorodność itemów, można się dopasować wedle upodobań, wiele ciekawych statów, usunięcie bzdurnych mechanik. Będzie w czym przebierać. Martwi mnie natomiast jedna rzecz. Z tego co czytałem na forach, Blizzard nie zamierza wprowadzić tych zmian (prócz usunięcia czterech statów) do poprzednich dodatków. I teraz tak - levelujący gracz musi z każdym dodatkiem dostosowywać się do zmian, jakie w nich nastąpiły. Wiadomo, większość z itemów jest przechodnia lub tylko na transmo, ale jednak dla zasady mogliby pozmieniać to wszędzie. |
|
Jest to prawdą ale jak sam Blizzard pisał/mówił ciężko jest dostosować tak ogromną liczbę przedmiotów i jeszcze zmiana wszystkich itemów z raidów. Jednak nie mam bladego pojęcia jak to będzie działało. |
|
Jakość nikt nie płakał jak w Cata podczas levelowania stary gear nie miał defensa i innych pierdółek... po prostu stare itemy nie będę miał tych nowych cudacznych statów, a ich normalne staty będą sztywne... co w tym niepokojącego? |
|
Po usunięciu ze WSZYSTKICH itemów czterech statów - Hit, Exp, Dodge, Parry - w starych itemach będzie jeszcze mniejsza różnorodność. Późniejszy przeskok na Warlords może się okazać szokiem dla nowych graczy (dla starych zresztą też).
|
|
Ludzie i tak pewnie nie mają w planach nosić itemów ze starszych dodatków, więc pewnie jakoś nikogo to nie zaboli w praktyce.
|
|
Mało kto zwraca uwagę na secondary staty w itemach w trakcie levelowania, gdyż są one ledwo potrzebne przy wbijaniu poziomów... taka prawda. |
|
Nikt nie będzie przecież na Soo levelował, liczą się tylko itemy z questów ... a one nie mają zbyt ciekawych rzeczy. Dobicie do 90 lvl na instancjach/questach i do Draenoru.
|