Co on daje teraz w patchu 5.4 poza dwoma ładunkami Dark Soul? Prosiłbym o dokładne informacje bo widzę nie do końca jednakowe info.
|
|
Poza dwoma ładunkami dark soula ? Dokładnie nic.
|
|
Wszystkie talenty locka 90lvl są #@$#@$24 warte.
|
|
Tak jak myslalem lepiej biegac i castowac ;p
Wg. tego http://wowcenter.pl/Aktualn... Archimondes daje dosyć sporo i dziwiłem się, że nie widzę tego w dspie ;] |
|
To już nieaktualne, ale ten talent i tak jest prawdopodobnie lepszy od kil'jaedena (dostał nerfa, możesz castować tylko "filler'a" jak shadow bolt czy inicerate)
|
|
Jak dla mnie tak czy siak jest lepszy od Archimonda ale popieram powyższy post guzik warte są te talenty na 90 poziomie bo i tak wszyscy biorą kil'jadena albo archimonda, a ten manaroth to jakiś szajs jak był by passive i generował by więcej burning embers to bym się skusił |
|
Generalnie lock ma fajne talenty, ale ten ostatni tier to jakieś nieporozumienie. Przeważnie jest tak ze dany tier ma dość podobne talenty. Przykładowo mamy tier dający nam lepszy surv do wyboru[np t1 t3], lepsze CC[t2], lepszy dmg[t5], a w przypadku ostatniego nic sie nie dodaje i praktycznie nie wiadomo jaki mieli z tym zamysł.
- mannoroth - Kompletnie beznadziejny na pve i pvp. Nie daje nic dmg na single target, więc od początku nie ma porównania do reszty. -Kill'jaden - ostatni talent dający nam możliwość castowania 1 spella w biegu. To tak jak by usunąć szamanowi Elemental blast i dać w to miejsce możliwość castowania lightning bolt w biegu. Trochę to mało atrakcyjne jak na ostatni talent. - Archimonde - zmieniony na szybko, chyba w ostatnim patchu. Jeden więcej dark soul na walkę z bosem daje trochę dps, ale tak jak powiedziałem wcześniej, cały ten tier powinien dawać bost do dmg w rożnych formach. Jeżeli pozostałe 2 zostały by zmienione w typowo dps, to ten by mógł zostać. Chociaz ja bym i ten zmienił na cos ciekawszego. Przykładowo Ulepszenie dark soul W destro -Po aktywacji dark soul automatycznie dostajemy max embery W Demo - Po aktywacji dark soul Umiejętności po przemianie nie kosztuja demonic fury. [dzięki temu demo miało by szanse sie odpalać na start. Gdy są takie walki ,ze hero idzie na początku.] W affi -Brak pomysłu, nie lubie tego spec. Pewnie cos z kosztem kryształów. I talent byłby o wiele ciekawszy od nudnych 2 stacków. Mam nadzieje ze w następnym dodatku nie tylko dodadzą 3 nowe talenty, ale zabiorą sie tez za niektre stare talenty i mechaniki. |
|
Nom, straszna beznadzieja. Zero atrakcyjności w tych talentach.
|
|
Jak dla mnie to Archimonde Darkness to powinno być coś w stylu touch of karma u monka Mannaroth Fury powinno mieć takie same efekty jak teraz ale powinno być passive i generować więcej burning embersów dla destro a Kil'Jaden nie wiem jaki powinien być może ze nasz podstawowy cast ma szanse na to że nasz drugi cast Chaos Bolt,Soul Fire,Soul Shard będzie instantowy (w przypadku Soul Sharda będzie natychmiastowy i nie będzie wymagał Chanelowania tyklo cały dmg który był by zadany przez chanellowanie będzie natychmiastowe).Tak by to mogło wyglądać talenty by były bardziej podobne tylko były by za bardzo op.Co sądzicie o mojej wersji?
|
|
Mogłoby to wejść ale jeśli Blizzard ma zamiar to zmienić w nowym dodatku to będzie jeden z bardziej znanych faili w Pandarii dla warlocka. -.-
|