WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Item Squish w WoD

  Craguz
permalink wysłany:
Kto mi wytłumaczy o co chodzi z tym Item Squish w WoD? Numerki maleją? A co w związku z tym się stanie z solowaniem raidów?
permalink wysłany:
Ze strony panów z blizza padło mniej więcej coś takiego: "Solowanie dalej będzie możliwe, a item squish nie będzie na to wpływał" i jeszcze był fajny przykład z gulp frogiem z timeless isle "jeśli zabijasz żabę z timeless isle w 5 sek, to dalej będziesz ją zabijać w 5 sek".
http://img842.imageshack.us/img842/8980/tmd4.png
permalink wysłany:
Pamiętam ten przykład z żabką, ale na czym w ogóle to polega? Gram od MoPa więc jestem trochę nieogarnięty. ;]
http://www.best-signatures.com/image/generator/preview/?1391435965759
  Lilija
permalink wysłany:
Zupełnie przykładowo i w bardzo uproszczony sposób, bo nie wiem, jaki jest dokładny przelicznik (i skalowanie przez wszystkie poziomy - nie jestem pewna, czy będzie w 100% liniowe).

1 INT w WoD będzie warte tyle samo co 100 INT w MOP.

Jedyne, co robi Blizzard to obcina zera na końcu statystyk. Power postaci zostaje dokładnie taki sam.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
najprostszy przykład:
Walczysz z mobem o hp 100 000 : zabicie go zajmuje ci 5 sekund
Po item squishu walczysz z tym samym mobkiem ale teraz ma 1 000 hp : zabicie go dalej zajmuje ci 5 sekund.

Twoja moc się nie zmienia, zmieniają się tylko efekty wizualne.
permalink wysłany:
Mnie ciekawi, ile biedzimy mieć Hp np. w takim Outland. 1k?
  Lilija
permalink wysłany:
TheBoltxx napisał :
Mnie ciekawi, ile biedzimy mieć Hp np. w takim Outland. 1k?
Z tego, co tak na szybko pamiętam z BlizzConowych cyferek, pewnie trochę więcej. Liczby poniżej 10k są jeszcze spokojnie do przetrawienia ;)
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
To nie będzie aż takie zejście było pokazane foto:

LINK

Jak dobrze na nim widzimy koleś na 90 lvl ma 30k hp więc moim zdaniem na TBC będzię około 10k z full gearem na WOTLK dojdzie do 20+ Cata z 25k. Interesuje mnie tylko ile będzie HP na 100 lvl czy nie będzie znowu takiego skoku jak z WoTlk do Cata ;/

Osobiście preferuję mniejsze liczby jakoś bardziej to cieszy.
permalink wysłany:
Mniejsze liczby są napewno lepsze dla kompa
  Majster
permalink wysłany:
na 530 ilvl bedziemy mieli podobne statystyki jak w wotlk czylo z ~30k hp fireball za 2.6k itd
  Bublik
permalink wysłany:
Jedyne cyfry jakie ja widziałem, to relacja człowieka z WoW Insidera, który miał okazję na BlizzConie robić którąś z nowych instancji postacią na 90 poziomie.
Item squish is in effect too! Our tank had around 45k health. I had around 32k health. My Prayer of Healing was landing between 3k to 5k. My Flash Heal was around 2.5k and Greater Heal was about 4k and up.
permalink wysłany:
A mi ja osobiście bardzo lubię duże cyferki :D Podoba mi się jak wejdzie kryt po 120k. To jest właśnie znak postępu według mnie. W każdym kolejnym dodatku masz więcej hp, many, więcej inta i str. I jak w WoD wchodziłby kryt po 250k to bym wiedział, że jest postęp. A tak to co? Wejdzie mi kryt 10k. A przecież dodatek wcześniej robiłem 120k. Wiem, że trochę głupie, ale to moje osobiste odczucie.
permalink wysłany:
W Mopie były staty troche za dużo widac że nie kontrolowali statów od początku do końca mopa widac to np po tym że osoba mająca najlepszy możliwy gear w dziśejszym patchu może zsolowac sobie wszystkie insty a jak tak 5 osób wejdzie na taką inste to boss w 5 sec ginie na początku mopa jeszcze jakoś to wyglądało a teraz to jakaś kpina mam szczerą nadzieję że w Wodzie tego unikną a co do statów to w cata były najlepsze moim zdaniem w Wotlku jakies taki byly małewszyscy na pare hitów gineli w cata to było odpowiednie a w mopie to ilości hp i dmg nie było unormowane ja czasami z Chaos Bolta mniej podgearowane osoby na hita brałem
  Craguz
permalink wysłany:
Mi takie rozwiązanie się bardzo podoba, wolę mniejsze cyferki niż te kosmiczne. Z tego co pamiętam, mieli to zrobić już w MoP, ale coś im nie wyszło. Mam tylko nadzieję, że solowanie naprawdę nie ucierpi i jeżeli jestem w stanie wysolować w tej chwili Lich Kinga 25-man HC, to w WoD też będę mógł i nie odczuje przy tym żadnej różnicy
  Tomia
permalink wysłany:
To tylko kwestia przyzwyczajenia. Pograsz trochę to zapomnisz ile kiedyś sie biło. Chaos bolty po ponad 1 mil dmg tylko na screenach zostaną:]