WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mythic Mode. Moje odczucia i obawy ;)

permalink wysłany:
Hej.

Wczoraj ogladajac stream z blizzconu poziom "hype'u" spadl u mnie momentalnie kiedy zobaczylem ten obrazek.

http://cdnmo.coveritlive.com/media/image/201311/thumb900_phplrcghn11.jpg

Wyglada na to ze rajdy na najwyzszym poziomie trudnosci beda dostepne tylko w rozmiarze 20 osobwym. Pomysl, sam w sobie jest dobry, powiedzialbym ze nawet swietny (ludzie ktozi rajduja 10/25hc z pewnoscia wiedza ze czesto to co stanowi problem na 10 nie jest nim na 25 i vice versa Generalnie jest to bardzo niedobre), ALE wprowadzaja go o wiele za pozno i sadze ze nie jest do dobra i do konca przemyslana decyzja.
Po 2 dodatkach widac ewidentna przewage gildi grajacych 10man, przemawia za tym zapewne to ze prosciej prowadzic taka gildie pod katem logistycznym jak rowniez szybciej znajdzie 10 dobrych graczy anizeli 25. Obecnie Blizzard stawia te gildi pod sciana. Moim zdaniem o wiele trudniej jest znalezc kolejnych 10-8 dobrych graczy (zakladam ze wiekszosc 10 ma roster 12-13 osob). Jasne czesc gildii/ludzi sie przystosuje, ale mysle ze rownie duza,o ile nie wieksza czesc zrezygnuje.
Bedzie to rowniez wielki problem dla serwerow z populacja low/medium. Tam czesto sie zdarza ze jedna gildia 10 hc jest o "lata swietlne" przed inna. Co maja zrobic te osoby? Grac flex i normal (odpiwednio normal i heroic w WoD), kiedy wczesniej byli w stanie czyscic content na najwyzszym poziomie trudnosci.

Moim zdaniem biorac pod uwage jak obecnie wyglada rajdowanie w warcrafcie i ogrmona przewage 10m gildii, ta zmiana nie wplynie dobrze na gre,a zwlaszcza na rajdujaca populacje.

Piszcie co wy jako uzytkownicy wowcenter o tym myslicie ;)

Pozdrawiam.
  mikbur
permalink wysłany:
null
permalink wysłany:
Jako gracz którym nie ma czasu na grę, a gra tylko w wolnym czasie dla relaksu bardzo mnie cieszy idea lfr 10 man ;)
Wracając do tematu tak jak większość grających hc zgadzam się z nimi, że poziom mythic powinien być dla 10man a nie 20.
permalink wysłany:
Ja jakoś nie raiduje teraz jak kiedyś ale jestem zdania im więcej trybów tym lepiej ludzie na to narzekają ale kto wie może ten tryb będzie działał w sposób taki że doszukuje nam grupe randomowców jak lfr ale można się do tego zapisać tylko po przejściu danego raidu na heroiku.Mam też nadzieje że insty 5 man nie będą się takim gównem jak w mopie gdzie jednym pierdnięciem mojego locka moge zabić jakiegoś bossa mam nadzieje że też będą klimayczne jak te z wotlka czy cata(tak cata może był lipnym dodatkiem ale indty były zajebiste pod względem wykonania)
permalink wysłany:
Coś czuję, że pod wpływem nacisku graczy przerobią Mythic na 10/25, tak jak było do tej pory. Mi to w sumie wsio ryba, bo i tak nie będę ich grał :D Ale świetna myśl żeby Normale i Heroiki były oparte na mechanice skalowania jak flexi.
permalink wysłany:
bialoniebieski napisał :
Jako gracz którym nie ma czasu na grę, a gra tylko w wolnym czasie dla relaksu bardzo mnie cieszy idea lfr 10 man ;)
Wracając do tematu tak jak większość grających hc zgadzam się z nimi, że poziom mythic powinien być dla 10man a nie 20.

Dwa zdania jednego gracza o zupełnie innym graczu Poza tym blizz wprowadza coś takiego jak connected realms dużo łatwiej będzie Ci znaleźć gildię 10tkową na podobnym poziomie i się z nią połączyć dzięki temu. Poza tym to jest poziom przeznaczony dla NAJLEPSZYCH GRACZY i ci najlepsi gracze mają narzekać że im trudno? Za trudno to farm heroicki...

Normalnie się ludzie rozleniwili 'chcę robić najtrudniejsze bossy ale proszę żeby łatwiej było bo za trudno...' !
  Tooly
permalink wysłany:
Mythic(20) - ja to odbieram jako próbę lub propozycję czegoś nowego, co niekoniecznie w finalnej wersji WoD się pojawi. Coś jak Path of the Titans wcześniej.
Skończy się na Mythic(10) lub Mythic(25) zapewne...


ps.
siema Tupek ;)
The warm embrace of Tarecgosa's presence encircles me.
permalink wysłany:
Albo na flexowej wersji mythicka, chociaż to najmniej prawdopodobna opcja ze względu na rozkład niektórych mechanik i ułatwianie sobie braniem konkretnej liczby osób (magiczna 14tka). No ale im dalej w las tym więcej będziemy wiedzieć ;)

PS: Siemasz Tooly kopę lat^^

EDIT: Jeszcze coś było by wspaniałe jakby blizz zrobił a mianowicie rozszerzył rozmiar flexa do 40 osób :)
permalink wysłany:
W teorii przecież nadal macie swoje Heoric 10 man :)
Tylko, że teraz będzie jeszcze poziom wyższy.

Normal znika a na jego miejsce pojawia się Heroic. (patrząc z naszej perspektywy zostaje zastąpiony)
Więc nic nie tracicie. O co wam chodzi ?

Blizz dodał po prostu nowy poziom Mythic i bardzo dobrze. Będzie on dla prawdziwych HardCore Players. Wreszcie niebiescy robią coś dla niedzielnych graczy jak i tych no life.

Kiedyś raidy były 40 man i to był wyznacznik epickości.
Teraz bez obrazy zbierze się 10 chłopa i ma być tak samo traktowanych jak tych którzy w 25 się zgrali eeeeee sry ale coś tu mało sprawiedliwe było.

Teraz 10-25 jest równe (bo może też być 15,14 itd)

A 20 man jest dla totalnych prosów.

Panowie nie zapominajmy, że Blizz musi zadowolić kilka grup graczy nie tylko nas niedzielnych graczy, czy też lubiących ułatwienie płynące z 10 man porównując do 25 man.
  Lilija
permalink wysłany:
Dla 10tek na pewno to będzie nie łatwa tranzycja, ale nie wiem, czy jest lepsze rozwiązanie. Obecny model jest zły, a 25tki znikają w tempie zastraszającym. I to nie jest tak, że ludzie grający obecnie 10tki nie są w stanie grać większych rajdów, ale ludzka natura jest taka, że skoro można coś łatwiej (i nie mówię tu stricte o poziomie trudności bossów), to po co się męczyć; szczególnie na hardcorowym poziomie. Poza tym, jeśli wszystkie niższe mody będą w modelu flexa, to też może zwiększyć napływ nowych graczy do rajdowania.

Dla 25tek walczących obecnie o każdego gracza to jest wybawienie.
wysłane po 1 minucie 13 sekundach:
Anginsan napisał :
W teorii przecież nadal macie swoje Heoric 10 man :)
Tylko, że teraz będzie jeszcze poziom wyższy.
Nope.
WoD Normal = MoP Flex
WoD Heroic = MoP Normal
WoD Mythic = MoP Heroic
Potwierdzone przez GC na twitterze, że to tylko zmiana nazw.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
Lilija napisał :
Dla 10tek na pewno to będzie nie łatwa tranzycja, ale nie wiem, czy jest lepsze rozwiązanie. Obecny model jest zły, a 25tki znikają w tempie zastraszającym. I to nie jest tak, że ludzie grający obecnie 10tki nie są w stanie grać większych rajdów, ale ludzka natura jest taka, że skoro można coś łatwiej (i nie mówię tu stricte o poziomie trudności bossów), to po co się męczyć; szczególnie na hardcorowym poziomie. Poza tym, jeśli wszystkie niższe mody będą w modelu flexa, to też może zwiększyć napływ nowych graczy do rajdowania.

Dla 25tek walczących obecnie o każdego gracza to jest wybawienie.
wysłane po 1 minucie 13 sekundach:
Anginsan napisał :
W teorii przecież nadal macie swoje Heoric 10 man :)
Tylko, że teraz będzie jeszcze poziom wyższy.
Nope.
WoD Normal = MoP Flex
WoD Heroic = MoP Normal
WoD Mythic = MoP Heroic
Potwierdzone przez GC na twitterze, że to tylko zmiana nazw.

To przepraszam niedoinformowanie straszna rzecz.

Ale przy pozostałych wnioskach nadal się podpisuję.
Czas najwyższy oddzielić graczy Wyższej ligi od niższej.
Jeśli ktoś się nie potrafi dostosować musi zejść niżej.
  Neraf
permalink wysłany:
Anginsan napisał :
Ale przy pozostałych wnioskach nadal się podpisuję.
Czas najwyższy oddzielić graczy Wyższej ligi od niższej.
Jeśli ktoś się nie potrafi dostosować musi zejść niżej.

Moja łapka też jest w górze za tym. Niestety typowe dla naszego narodu jest płakanie zamiast zakasać rękawy i zaradzic problemowi. Chyba, że te polskie 10tki są takimi grupami z którymi nikt nie chce grać i 20tki nie złożą. Jak mi przykro...
Hellscream's father dabbled in powers from beyond the mortal plane as well.


Where is he now?
permalink wysłany:
Neraf napisał :
Anginsan napisał :
Ale przy pozostałych wnioskach nadal się podpisuję.
Czas najwyższy oddzielić graczy Wyższej ligi od niższej.
Jeśli ktoś się nie potrafi dostosować musi zejść niżej.

Moja łapka też jest w górze za tym. Niestety typowe dla naszego narodu jest płakanie zamiast zakasać rękawy i zaradzic problemowi. Chyba, że te polskie 10tki są takimi grupami z którymi nikt nie chce grać i 20tki nie złożą. Jak mi przykro...

Wy to serio, albo nie potraficie czytać, albo jesteście jacyś niezbyt ogarnięci. To nie tak, że tylko w Polsce jest płacz, co druga 10tka opierająca się na zasadach gram z tymi których lubie, a nie z tymi którymi musze... I teraz blizz mówiąc cały czas, że wow to gra dla ciebie i twoich kumpli, chce zrobić coś sprzecznego... Nie da się z 10M gildii (czyli okolo 12-13 osobowej gildii) zrobic 20sto (czyli tak na prawde 25cio osobowej). Bzdura totalna. A ten nowy poziom Mystik, to tak na prawde HC tylko pod inna nazwa, na litość boska czytajcie co pisze w internetach ;/
  Bublik
permalink wysłany:
Przecież nikt tym 10-osobowym grupom nie broni raidować, a najwyższy poziom trudności to nie jest rzecz do raidowania "z kumplami". 75% poziomów trudności możesz z nimi zrobić, tylko na najwyższy trzeba coś więcej. To nie Lego Warcraft tylko World of Warcraft. Ta gra nie ma przechodzić się sama, coś by z nią było nie tak jakby najtrudniejsze rzeczy można było zrobić z zebraną na szybko grupą znajomych...
permalink wysłany:
Napisze jeszcze raz to samo bo ludzie czytać nie umiecie chyba><. Mythic to poziom trudności dla NAJLEPSZYCH GRACZY, a nie dla wszystkich jak leci. Żeby go robić trzeba się będzie 'troszkę' pomęczyć zaczynając, od rekrutacji jeśli jesteś gildią 10tkową.