WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Protection tank - damage.

permalink wysłany:
Czytam forum na eu.battlenet.net.

Jak to w rzeczywistości jest z Warrior Tankiem i jego DPS w end game? Pamiętam że dwa lata temu warrki miał szalony dps (jako tanki).

A czytając forum blizzard Warrior tanki, strasznie psioczą na blizz pod względem DPSu.
permalink wysłany:
Tak to prawda prot warrior w obecnej chwili ma najniższy dps ze wszystkich tanków. W 5.4 będzie to nieco poprawione.
permalink wysłany:
Niższy DPS - mnie generowanego aggro - najgorszy tank?
permalink wysłany:
Chcecie mi powiedzieć, że generowanie threatu jest zależnie od wysokości dpsu?

Aha....
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Nie, nie, nie. Absolutnie. Zbyt duży skrót myślowy. Chciałem zapytać czy zapomniany przez blizz wow warrior tank jest jeszcze konkurencyjny dla np.

Paladyna, Monka czy DK...
  GzPet
permalink wysłany:
@Ludek
Spróbuj napisać coś bez próby udowadniania innym, jakim świetnym jesteś znawcą.

@Boulderman
Po pierwsze, nie wiem po co zakładasz kolejny temat o Warriorze. Po drugie, w Twoim poprzednim topicu napisałem Ci, że najgorsze, co możesz zrobić, to zacząć przejmować się przyszłymi nerfami, czy buffami. Robisz dokładnie odwrotnie. Nie będzie takiej sytuacji, żeby Warrior, czy jakikolwiek inny tank wyraźnie odstawał od reszty, nie był brany na raidy, czy w jakikolwiek inny sposób dyskryminowany. Jeżeli gra Ci się przyjemnie, "szukanie dziury w całym" nie ma sensu.
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Chcecie mi powiedzieć, że generowanie threatu jest zależnie od wysokości dpsu?

Aha....

Tak, ilość generowanego threatu zalezy od tego jak mocno się bije : p
I jest jeszcze 500% modyfikator do threat'u dla tanków więc aggro nie powinno się tracić do dpsów niezależnie od tego jaki dps tank ma.
permalink wysłany:
Jeżeli będziesz dobry w tym co robisz to nawet będąc warriorem który powiedzmy dostał nerfa i jest gorszy od paladyna który de facto nie potrafi grać swoim specem, zawsze będziesz w ten sposób brany na raidy czy potrzebny w gildi, przejmowanie sie nerfami to głupota, jakbym miał patrzeć na każdy nerf czy zmianę, to bym grał Paladynem, po prostu warrior najbardziej mi przypadł do gustu, a jeżeli czymś ci sie dobrze gra, to graj tym jak najlepiej i lepiej nawet niż kolega paladyn który pomimo przewagi klasowej (powiedzmy buffa a nie nerfa) nie potrafi tankować.

To nie tak jak w gildi która ściga sie o world firsty, gdzie tank załóżmy i inni członkowie mają po 4 ubrane dobrze klasy i co nerf,buff zmieniają sie między nimi.
Walki z bossow raidowych
permalink wysłany:
@Ludek - nie grałem dwa lata, więc nie wchodzę w dyskusję. Ale... Jeśli DPS bije za mocno i tank ma problemy z aggrem to bije mniej... Nie wiem, mogło się teraz coś zmienić.

@Viper18 - Niestety mam pracę życie prywatne treningi - nie damy rady ubrać czterech ;-).
  Lilija
permalink wysłany:
Akurat w 5.4 warrior dostaje buffa, a palek nerfa. Nie, żeby to miało jakiekolwiek znaczenie dla ludzi, którzy nie ścigają się o world firsty ^^ Może dla pierwsze 200 gildii różnice między klasami mają znaczenie - dalej, niekoniecznie (pomijam fakt, że Blizzard nadal lubi tworzyć takie perełki w kontencie, gdzie próba grania bossa bez klasy x jest gorsza niż cięcie się żyletkami... ale to tak na marginesie ).
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
@Ludek
Spróbuj napisać coś bez próby udowadniania innym, jakim świetnym jesteś znawcą.
A czemu nie mogę sobie po ironizować :(
Ja się może serio pytałem, stwierdzałem... no i źle interpretujesz moje posty bo jedyne kiedy faktycznie pisze z poziomu "znawcy" to wątki o OP Blood DK, walkach petów i zwłaszcza o Lore (w tych ostatnich to niestety muszę :()

Tak, ilość generowanego threatu zalezy od tego jak mocno się bije : p
I jest jeszcze 500% modyfikator do threat'u dla tanków więc aggro nie powinno się tracić do dpsów niezależnie od tego jaki dps tank ma.
To wiem, odnosiłem się z wypowiedzią do dosyć jednoznacznego założenia Bouldermana z trzeciego postu i chodziło mi dokładnie o to co napisałeś w drugiej części... coś śmierdziało mi, że ktoś skarży się na threat bo robi mały dps jako tank, zwłaszcza gdy taki Demon Hunter Lock robi dps prawie zerowy, a aggro trzyma jak każdy inny...
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Pandorian Mónk ftw z aggro. Rzuczasz beczuszką z piwskiem, wylewa się i masz threat nie do przebicia. Czasem rzygniesz ogniem z nadmiaru to tez poleci. Ewentualnie po uzupełnieniu % możesz się kręcić jak szalony królik na pewnej insacji i obserwować jak jeszcze rośnie threat meter na jakze pieknym addonie zwanym dalej Good Omen, czy tam Omen ;o
permalink wysłany:
Wiem, wiem nie patrzeć. Ale żeby rozruszać forum - po patchu. 5.4.

Wydaje się sensowne i IMO pomoże. Jak wy sądzicie?

Protection

Revenge now generates 20 Rage (up from 15 Rage).
Riposte is a new passive ability learned by Protection Warriors at level 76. When the Warrior dodges or parries any attack, they gain 75% of their Parry and Dodge as an additional bonus to Critical Strike for 20 seconds.
Ultimatum now activates from critical hits with Shield Slam instead of a flat 20% chance, and the ability will make the next Heroic Strike or Cleave be a critical hit in addition to costing no Rage.
Talents

Bladestorm's cooldown has decreased to 60 seconds (down from 1.5 minutes), and now deals an increased 180% of weapon damage for Arms Warriors (up from 120%).
Bloodbath's snare and bleed effects are now two separate debuffs. Clearing one of the effects will no longer remove the other.
Enraged Regeneration now instantly heals the warrior for 10% of their total health (up from 5%), and an additional 10% over 5 seconds (up from 5%).
Impending Victory now heals the Warrior for 20% of their maximum health at all times (up from 15% on attack and 20% on kills that yield experience or honor).
Storm Bolt now has a duration of 4 seconds (up from 3 seconds), and has an off-hand attack for Fury Warriors.
Vigilance no longer transfers damage to the Warrior. The talent now reduces amount of damage the target takes by 30% for 12 seconds.
Warbringer now roots the target for 4 seconds instead of stunning them for 3 seconds. The 50% reduction to movement speed snare effect for 8 seconds remains unchanged. Glyph of Blitz will now cause Warbringer to root an additional 2 nearby targets.
Glyphs

New Major Glyphs
Glyph of the Executor: Killing an enemy with Execute grants Rage.
Glyph of Impaling Throws: Heroic Throw now leaves an axe in the target, which can be retrieved by moving within 5 yards of the target to finish the cooldown of Heroic Throw. This effect will only occur when Heroic Throw is cast from more than 10 yards away from the target.
New Minor Glyphs
Glyph of the Raging Whirlwind: Whirlwind gives additional Rage over time, but for that time the Warrior no longer generates Rage from auto-attacks.
Glyph of the Subtle Defender: Removes the threat generation bonus from Defensive Stance.
Glyph of the Weaponmaster: Shout abilities cause the appearance of the Warrior's weapon to change to that of a random weapon from their primary bag for a short time.