WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowy dodatek?? Nowa Klasa?? Buffer??

permalink wysłany:
na razie trzeba czekać do blizzconu wtedy się wszystko okaże
http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg
permalink wysłany:
HeroClass jest tak prawdopodobna jak prawdopdobieństwo wybuchu zarazy cholery w Szklarskiej Porębie.
  Savrash
permalink wysłany:
cokolwiek napisał :
sorry to akurat było słabe pojechałeś po najmniejszej linii oporu.
Gdybym był tobą to bym zrobił tak:
okey nowy kontynent:unia europejska,nowy world boss José Manuel Durão Barroso nowy głowny zły dodatku klątwa kryzysu
Jak już to nowym kontynentem będzie Europa . A wszystkie frakcje (Horda, Przymierze, Plaga i Illidari) zjednoczą się pod wspólnym sztandarem przeciwko wyzyskowi i korupcji Płonącego Legionu .
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
@Kratos...Illidan nie żyje, plaga rozbita, o jakich frakcjach mówisz?
wyzyskowi i korupcji Płonącego Legionu
?
Jak już to nowym kontynentem będzie Europa
Nie rozumiem o co ci chodzi?
Sorry ale przestań być tak poważny, zluzuj tego kija, błagam tak się nie da rozmawiać :)
permalink wysłany:
W sumie fajnie by było coś takiego spotkać w WoWie coś w stylu Pet Battle
LINK

A wracając do dodatku cały czas mam cichą nadzieję, że Blizzard wróci do tej mroczności która dała jej dawniej chyba z 13,6 mln graczy czyli czasy WOTLK. Nie znam dobrze fabuły tej gry ale gdyby były jakieś zakamarki do wkorzystania, albo wymyślić coś od nowa. W końcu ludzie mają piździelca teraz na punkcie zombie co idealnie by się wpasowało do dodatku bo jak dla mnie klimat Trolli czy nag jest nudny nie tylko przez rasy ale i deszczowo wodne otoczenie. Nowa Hero Clasa też jest bez sensu bo mnich jest mego OP jak dawniej DK a i tak tego pewnie nigdy nie dadzą rady zoptymalizować.
SzopenPogo (YouTube)
For the Alliance!
  Savrash
permalink wysłany:
cokolwiek napisał :
@Kratos...Illidan nie żyje, plaga rozbita, o jakich frakcjach mówisz?
wyzyskowi i korupcji Płonącego Legionu
?
Jak już to nowym kontynentem będzie Europa
Nie rozumiem o co ci chodzi?
Sorry ale przestań być tak poważny, zluzuj tego kija, błagam tak się nie da rozmawiać :)

tylko poprawiłem twój błąd, w którym napisałeś że unia europejska miałaby być nowym kontynentem (bo kontynentem nie jest Unia Europejska, tylko Europa), a jeśli sądzisz że o "wyzysku i korupcji Płonącego Legionu" mówiłem poważnie, to jesteś w błędzie ;). A niedobitki illidari i plagi wciąż gdzieś tam się walają, a plaga wciąż ma przywódce .
Więc nie wiem o co biega
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
Ale mi specjalnie chodziło o unię europejską a nie o europę po za tym czytając początek tego posta nasuwa mi się :"u dont say?"
A wracając do dodatku cały czas mam cichą nadzieję, że Blizzard wróci do tej mroczności która dała jej dawniej chyba z 13,6 mln graczy czyli czasy WOTLK. Nie znam dobrze fabuły tej gry ale gdyby były jakieś zakamarki do wkorzystania, albo wymyślić coś od nowa. W końcu ludzie mają piździelca teraz na punkcie zombie co idealnie by się wpasowało do dodatku bo jak dla mnie klimat Trolli czy nag jest nudny nie tylko przez rasy ale i deszczowo wodne otoczenie
Fabuła nie przywróci graczy a zombie tylko by zbłażniło Blizza :)
A co do HC nie znaczy że muysi być OP bo DK taki jest, w takim razie Monk powinien być jeszcze bardziej OP... a jest jedną z lepiej zblanasowanych ras :) I nie "zoptymalizować tylko zbalansować.
  Savrash
permalink wysłany:
@up
Jednak dosłownie napisałeś "nowy kontynent: unia europejska", dlatego myślę że nie napisałem nic co mogło by wywołać taką reakcje .
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
cokolwiek napisał :
Fabuła nie przywróci graczy a zombie tylko by zbłażniło Blizza :)
A co do HC nie znaczy że muysi być OP bo DK taki jest, w takim razie Monk powinien być jeszcze bardziej OP... a jest jedną z lepiej zblanasowanych ras :) I nie "zoptymalizować tylko zbalansować.

Sorry mój błąd już się mylę z tymi nazwami. Popatrz na cataclysm ile ludzi poodchodziło bo była słaba gra, praktycznie zero ciekawośći, zero fabuły która by ciebie wciągnęła jedynie w 4.3 coś tam się działo. Pandaria mimo, że te wszystkie wojny wciągają zniechęca graczy swoją większą "słodkością" tych pand które z wyglądem na polu bitwy mówią "po co walczyć pogłaszcz mnie po brzuszku". A teraz przypomnij sobie albo popatrz na opinie ludzi co grali w TBC czy WOTLK, o Vanilli nie wspominam bo nie miałem okazji. długo pograć. Ta fabuła wszystkich krain, na każdym kroku walka jak np. z Lich Kingiem szczególnie widoczne w Dragonblight, było coś co wciągało w tym wszystkim, był ten klimat mroczności gry. Każdy ma inne zdanie i pogląd. A wracając do balansu to monk jest mega OP od innych klas. Na każdej inście nie ważne czy to tank czy dps raz się trafił heal to jest na górze listy, ale głównie podczas levelowania i LFR na rajdzie w MoP nie miałem czasu sprawdzić. Na PvP się nie znam bo zawsze to omijam. Znów potrwa dwa dodatki sprowadzanie do jednego tego.
(ale się rozpisuje w każdym poście o tej grze xD)
SzopenPogo (YouTube)
For the Alliance!
permalink wysłany:
Zaraz, bo nie wiem czy dobrze rozumiem... Przez balans klas w pve rozumiesz porównanie osiągów z instancji (i to niskolevelowych) a nie rajdów? Pierwszy raz się spotkałem z taką definicją balansu klas. Imo Monk jest dobrze zbalansowany, już mag i warlock są dużo gorzej.


Według mnie to właśnie fabuła może przywrócić graczy, nie ściągnąć nowych, ale skłonić do powrotu tych którzy zrobili sobie przerwy. Z tymi nowymi graczami jest taki problem, że nikt nie chce dołączyć do gry która ma 8+ lat, jest pełna graczy, którzy (teoretycznie) wiedzą co robią, a ogrom możliwości na starcie wręcz przytłacza. Przynajmniej tak mówią moi znajomi których namówiłem do rozpoczęcia gry, a kończyli po darmowym miesiącu lub pierwszym prepaidzie.
permalink wysłany:
Sorry mój błąd już się mylę z tymi nazwami. Popatrz na cataclysm ile ludzi poodchodziło bo była słaba gra, praktycznie zero ciekawośći, zero fabuły która by ciebie wciągnęła jedynie w 4.3 coś tam się działo. Pandaria mimo, że te wszystkie wojny wciągają zniechęca graczy swoją większą "słodkością" tych pand które z wyglądem na polu bitwy mówią "po co walczyć pogłaszcz mnie po brzuszku". A teraz przypomnij sobie albo popatrz na opinie ludzi co grali w TBC czy WOTLK, o Vanilli nie wspominam bo nie miałem okazji. długo pograć. Ta fabuła wszystkich krain, na każdym kroku walka jak np. z Lich Kingiem szczególnie widoczne w Dragonblight, było coś co wciągało w tym wszystkim, był ten klimat mroczności gry. Każdy ma inne zdanie i pogląd. A wracając do balansu to monk jest mega OP od innych klas. Na każdej inście nie ważne czy to tank czy dps raz się trafił heal to jest na górze listy, ale głównie podczas levelowania i LFR na rajdzie w MoP nie miałem czasu sprawdzić. Na PvP się nie znam bo zawsze to omijam. Znów potrwa dwa dodatki sprowadzanie do jednego tego.
(ale się rozpisuje w każdym poście o tej grze xD)

Z całym szacunkiem TBC było słodkie i kolorowe w porównaniu do WOTLK cz cataclysm a ludzi było mnóstwo na serwerach. Wystarczy spojrzeć choćby na sety w jakim tonie były tworzone ( Paladin>> Power Rangers ). Czepiasz sie fabuły a MOP ma naprawde ciekawa historię i narastające konflikty między frakcjami i od czasów WOTLKA jest to wyśmienity dodatek. Po zapowiedzi też myślałem, że pandy popsują cały klimat i psioczyłem na klase Monka ale pograłem zobaczyłem i kupiłem ten pomysł bo nie jest to zmarnowany pomysł blizzarda. Monk jest OP?? na endgame wcale tak nie kosi i według tego co widziałem jest BARDZO zbalansowany a xpienia nia ma co porównywać bo liste topują tanki praktycznie do 80lvlu jak i nie wyżej. Mówisz, że ludzie odchodzą? Owszem, ale nie dlatego, że jest słodko i nie zbalansowanie powód jest tylko jeden patch 5.3. Dlaczego?? w 5.1 dostaliśmy wyśmienity raid i mnóstwo daily do roboty w 5.2 nowa lokacja nowe world bossy plus nowy raid >> Mniam i to całkiem szybko 2,5 m-ca? no i wkońcu 5.3 na którym możesz sobie pograć pvp w bardzo intensywny sposób. Fabularnie bardzo fajnie konlflikt nabiera tempa i zaczyna sie dziać jak by to powiedział ROJO istny MORDOR!! Niestety brak nowego choćby mini raidu, lub innych rzeczy do roboty po za tym jednym daily od Vol'jina doprowadziło do tego,że ludzie zaczeli odchodzić z jedngo powodu NUDY!!. Patch 5.3 poprostu nie wnosil zbyt wiele. Od patcha 5.2 do patcha 5.4 wyjdzie koło 5 miesięcy? poprawcie mnie jak sie mylę ale z tego co wiem to ma wyjść we Wrześniu co sprawia, że gracze czekali MNÓSTWO czasu do wyjścia kolejnego patcha, który wnosił naprawdę dużo. Dodajmy do tego silnie narastającą konkurencję, która z całą pewnością nie śpi i masz powód dla którego liczba graczy wynosi 7,7 miliona?? nie jestem pewien tej liczby ale coś koło tego. Ludzie wrócą na 5.4 lecz nie tak licznie jak było to kiedyś. Nie oszukujmy się WOW sie starzeje i Blizz o tym doskonale wie.
  Dionizo
permalink wysłany:
Sądze że bez pomocy aspektów Sargeras na nas dmuchnie i koniec naszej zabawy nie mam pojęcia jaki patch teraz wejdzie ale blizzard musi się postarać abym zaczął grać na globalu :). Odnosząc się do słów kolegi z góry w pełni się zgadzam ale moim zdaniem w MOP`ie nie ma już tej przyjemności rozwijania postaci, ale to tylko moje zdanie ;). Ja bardzo tęsknie za WOTLK i dlatego grywam na serwerze z tym dodatkiem :).
permalink wysłany:
WujoDamian napisał :
Każdy ma inne zdanie i pogląd. A wracając do balansu to monk jest mega OP od innych klas. Na każdej inście nie ważne czy to tank czy dps raz się trafił heal to jest na górze listy, ale głównie podczas levelowania i LFR na rajdzie w MoP nie miałem czasu sprawdzić. Na PvP się nie znam bo zawsze to omijam. Znów potrwa dwa dodatki sprowadzanie do jednego tego.
(ale się rozpisuje w każdym poście o tej grze xD)

No to Tobie odpowiem wg. punktów:

1. Ilość graczy na instach w monku? Tak samo dużo jak każdych innych. End gamowych graczy raczej na dungach się nie spotyka a jak już to bardzo rzadko.
2. Tabelki na dungach? Czysta kpina bo ja tam przeważnie afcze jak tankuje czyt. pullam sobie z danej lokacji all mobki a potem spamuje jakims AoE i co? Robie dajmy na to 40-60% dmg całego dunga i to oznacza, że mój DK w tanku jest OP?:D
3.Balans: Monk ma dobry balans, teraz mu ostro przy mastery grzebią i zobaczymy co z tego wyjdzie. Już jeden kolega wyżej napisał, że powinni się zając magami i jest to w 100% prawda, monk to może sobie poogladac plecy maga na każdym raidzie, nie ma ani potężnego AoE ani mega wypasionego single depsa, ot w sprawnych rękach robi cyferki i tyle.
4. Levelowanie:
a) Tak jak Coby napisał: do 80-85 50-60% dmg na dungu robia tanki w h-loomach, bo mobki ida na 2-3 strzały a najwiekszy przelicznik dmgf na mobka ma własnie tank, szczególnie jak jeszcze dojdzie mu AoE, Vengeance niszczy;)
b) Monk ma największego boosta do expa ze wzg na daily i bonus co 10lvl dlatego obecnie dość wygodnie się nim expi, druga sprawa, że ma dość db self heal który i tak mu zwiększą na 5.4 ( prawdopodobnie), więc do expienia jest bardzo wygodny;) Ale i tak najwygodniej się expi kimś kto ma peta, czyli hunterem;p

5. Patche: Na obecnym contencie 5.2 siedzimy już od marca, powiem tak, poubijałem sobie z kumplami trochę na hero, jakieś tam progressy, ale to juz się mi dawno znudziło, tak samo cały ten legendarny chain z wrathionem jest po prostu... Nudny? Biegaj na raidy, zbieraj smieci jak ja to ująłem, komuś wypada w ciągu 3 tygodni a niektórzy męczą się z tym 2 miesiąc itd. itd. Tak samo brak rozdzielenia lootu legendarnego dla tych z RF i tych co klepią normale, mój kumpel z progresem 1/12 ma więcej legendarnych itemków niż ja i gdzie tu jest sprawiedliwość?:D Oczywiście to nie jest cry mode, ale po prostu mnie to bawi, że jakieś każuale mają wszystko podane na tacy;] oczywiście można wspominać, że kiedyś było trudniej i , że teraz WoW musi się rozszerzać na tych "gorszych" graczy żeby była kasa, ale to głównie odchodzą ludzie którzy już sporo porobili a nie Ci nowi, bo Ci nowi to z tego co zauważyłem to sobie nawet głupie achievy dla zabicia czasu robią czy tam poznają świat.

http://www.nodiatis.com/pub/4.jpg
permalink wysłany:
Coby napisał :
w 5.1 dostaliśmy wyśmienity raid i mnóstwo daily do roboty

Poprawka, w patchu 5.1 to patch typowo nastawiony na PvP tak jak 5.3. Nie dostaliśmy w nim żadnego raidu. Znajdował się tam długi quest chain z daily i troche contentu PvP. Blizzard mówił, że będzie wprowadzał patche regularnie co 2-3 m-ce i na zmiane content PvP(BG, nowe sety, daily z hordą, czasem lore) i PvE (Raidy itp.).
permalink wysłany:
Poprawka, w patchu 5.1 to patch typowo nastawiony na PvP tak jak 5.3. Nie dostaliśmy w nim żadnego raidu. Znajdował się tam długi quest chain z daily i troche contentu PvP. Blizzard mówił, że będzie wprowadzał patche regularnie co 2-3 m-ce i na zmiane content PvP(BG, nowe sety, daily z hordą, czasem lore) i PvE (Raidy itp.).

Mój błąd był to patch 5.05 ;)