WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Badania gildii - prośba o pomoc

permalink wysłany:
Jestem studentem socjologii i piszę właśnie pracę dyplomową dotyczącą polskich gildii WoWa jako społeczności sieciowych.
W związku z tym - szukam gildii (przede wszystkim PvE, chociaż PvP też się przydadzą - dla kontrastu), które wzięłyby udział w krótkiej, internetowej ankiecie (trwającej 5-10 minut) dotyczącej gry. Ważne jest, aby w ankiecie brało udział sporo członków tej samej gildii, gdyż tylko wtedy będzie można pozyskać interesujące i wiarygodne dane. Docelowo mam zamiar zbadać w ten sposób około 10 gildii.

Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany wzięciem udziału w takiej ankiecie - zapytajcie w swoich gildiach, czy inni członkowie również uzupełniliby ten kwestionariusz i dajcie znać w tym temacie, bądź na PMa, wtedy puszczę linka do ankiety i poproszę o rozpropagowanie go wśród gildii.

Niestety w Polsce gracze komputerowi (nie tylko gracze WoWa) są postrzegani przez badaczy jako banda no-life'ów odizolowanych od społeczeństwa i czekających tylko, aż będą mogli przenieść przemoc pojawiającą się w grze do świata rzeczywistego. Dlatego moje badania mają podejść do graczy komputerowych z innej strony i zamazać ten chory (powstały dzięki archaicznemu i jednopoziomowemu podejściu badaczy) stereotyp.

Będę bardzo wdzięczny, jeśli ktoś zechce mi pomóc.