witam. Ostatnio kupiłem grę World of Warcraft Battlechest. Zarejestrowałem się na battle.net i zainstalowałem grę. Gdy loguję się, wyskakuje mi ten o to błąd:
Z tego co rozumiem to moje konto zostało zablokowane (ale za co to pojęcia zielonego nie mam), i że na mój e'mail zostanie wysłany jakiś list. odpalam i czytam.
Greattings
Blizzard has locked the Battle.net account (mój login battle.net) due to an unusual change in its access pattern.
If you recently changed your connection pattern, you can unlock your account with a simple password reset. Visit the Password Reset page to begin the process. The form can also be reached by clicking “Can’t log in” on any Battle.net login page.
If you did not recently change your connection pattern, someone else may have attempted to access your account using your password. We encourage you to follow our security checklist to secure your computer, and then performing a Password Reset to unlock access.
Once you’ve regained access, consider adding Battle.net SMS Protect, a free service that allows you to quickly recover your Battle.net account using a mobile device. For more information, see the SMS Protect FAQ.
Teraz z tego co się doczytałem mam zresetować hasło. Resetuję i na szczęście hasło udaje mi się odzyskać. Ale to nie koniec. Do battle.net (strona internetowa) mogę się wprawdzie logować i wylogowywać bez większych problemów, ale gdy próbuję wejść do gry to ...
Schemat się ponawia. próbowałem tak już 4 razy i w efekcie otrzymałem zablokowanie konta za przekroczenie liczby zmian hasła i zostałem wysłany do ue supportu, ale rzecz jasna po angielsku, a englisch master to ja nie jestem :(.
Słuchajcie proszę was o możliwie szybką pomoc, ponieważ opłacony już czas na grę, mija, a problem jest serio uciążliwy :( !!!
Oj miałem ten problem jakoś w styczniu, skoro on u ciebie wystąpił pewnie zakładałeś dawno temu konto. Jest to związane z jakąś nową polityką Blizzarda. Zadzwoń do nich na numer 489 952 457 i opisz problem itp. Facet na 100% zapyta się ciebie o sekretne pytanie. LINK
Moze support to to nie jest, a jak pisac pierdoly bez sensu macie czas i checi to i pomoc byscie mogli... Zwlaszcza ze sprawa nie jest jakas super skomplikowana.
Problem z ktorym sie zetknales to po prostu jedna z form ochrony twojego konta, informacje taka jak wyzej dostaje sie najczesciej gdy ktos (bardzo czesto ty sam) loguje sie z innego komputera niz twoj na ktorym dotychczas grales. Moze to byc oczywiscie proba zajumania przez jakiegos chinskiego okularnika twojego konta, albo po prostu logujesz sie na innym komputerze (w pracy, u kolegi, w innym mieszkaniu - obojetne)?
Jakikolwiek powod by nie byl, wystarczy wejsc na strone podana w mailu ktory dostales i zmienic haslo. Najczesciej trzeba powtorzyc to 2 lub 3 razy. I voila. Znow mozesz grac.
Ponadto przydaloby sie gdybys dolaczyl do konta battle.net autentykator (zwlaszcza jesli to nie ty logowales sie z innego miejsca - wtedy chinski okularnik niekoniecnie bedzie zartem), ktory wyeliminuje problem ze zmiana hasla po zmianie miejsca gry, ponadto zapewni wieksze bezpieczenstwo i bla bla bla...\
Odnosnie autentykatora - jest on darmowy, do sciagniecia na kazdy telefon (Android, iPhone etc nawet na telefony z Java) wiec nie jest to jakis duzy problem a pomaga znacznie.
Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!
Moze support to to nie jest, a jak pisac pierdoly bez sensu macie czas i checi to i pomoc byscie mogli... Zwlaszcza ze sprawa nie jest jakas super skomplikowana.
Tylko koledzy właśnie starają się pomóc więc bez nerwów?
Blgns napisał :
Najczesciej trzeba powtorzyc to 2 lub 3 razy. I voila. Znow mozesz grac.
ekhem:
kali napisał :
Schemat się ponawia. próbowałem tak już 4 razy i w efekcie otrzymałem zablokowanie konta za przekroczenie liczby zmian hasła i zostałem wysłany do ue supportu, ale rzecz jasna po angielsku, a englisch master to ja nie jestem :(.
kali, na spokojnie najlepiej skontaktować się z Blizzardem, na przykład tutaj: LINK
tak przy okazji:
WujoDamian napisał :
Zadzwoń do nich na numer 489 952 457 i opisz problem itp. Facet na 100% zapyta się ciebie o sekretne pytanie.
To numer ewidencyjny blizza, oddziału europejskiego, a nie numer telefonu.
Nr rejestracji podatkowej VAT (FR): 489 952 457
Nr rejestracji podatkowej VAT (EU): FR 87 489 952 457
a już wiem o co chodzi, moja wina, przepraszam, podałam ci linka "za daleko" XD na tej stronie, którą Ty linkujesz w lewym dolnym rogu masz "uzyskaj pomoc", w ten sposób pojawisz się w miejscu, do którego miał prowadzić mój link. wybierasz produkt World of Warcraft, klikasz na "Podsumuj swój problem w paru słowach" i opisujesz to, co napisałeś nam. piszesz że 4 razy Ci zablokowało i nie możesz się logować i prosisz o pomoc.
Wsparcie dla World of Warcraft nie jest dostępne w języku polskim. Prosimy o kontakt w języku angielskim.
EDIT: Jak będzie potrzebne to mogę coś zredagować po angielsku, bo trochę tam umiem, ale jak będzie później potrzebna komunikacja tak na szybko to ... :/
Ja nie mogę, ile to problemów mają ludzie z napisaniem czegokolwiek po angielsku. Pomijam fakt, że teraz już pięciolatki się uczą tego języka, to jest przecież darmowy translator od google. Dla testu wpisałem sobie przykładowe zgłoszenie takiego problemu i dostałem całkiem dobre tłumaczenie, które ktoś z obsługi na 100% zrozumie.