WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Unexpected Adventure !

Czy uważasz losowe eventy za godny zrealizowania pomysł ?
Wszystkich Głosów : 22
musisz się zalogować aby głosować
Tak
45%
[10]
Nie
9%
[2]
Pomysł jest fajny, ale nie przyniesie efektu
27%
[6]
Hodor
18%
[4]
permalink wysłany:
Graliście kiedyś w Warhammera Online ? Świetna gra z wieloma świeżymi pomysłami, umarła przez brak sprawnego developu. Sam młóciłem na pierwszych Tierach tej gry. Inny przykład : Guild Wars 2. Wiecie już do czego pije ?

Eventy.

Narzekamy na brak ruchu w wszystkich krainach które nie są endgamowe, lokacji z nowszych dodatków. Oczywiście nie ma jednego sprawnego sposobu aby przywrócić gromadę na pola Azeroth nie uciekając się do tak brutalnych czynów jak usunięcie Dungeon Findera ( którego uważam za fajne rozwiązanie dla low leveli.)

Do rzeczy jednak - wyobraźmy sobie sytuację w której robimy któryś z kolei quest w Duskwood, lokacjii, której i tak większość levelujących nie pominie ze wzlędu na łatwe, szybkie questy. Przechodzimy przez główną drogę, a tu wyskakuje zdyszany farmer proszący o pomoc. Biegniemy za nim , docieramy do płonącej rudery, otoczonej przez nieumarłych. I tak po kolei - Stage 1 , wymordowanie nieumarłych. Stage 2, zgaszenie pożaru, stage 3 - zabicie bossa.

Zdaję sobie sprawę, że coś takiego pojawiło się już w postaci Scenario, jednak blizz zamienił to w kolejny dungeonowy mechanizm, z którego ( bądźmy szczerzy ) niewielu korzystało, póki nie wprowadzano ich wersji heroicznej.

Jakie jest wasze zdanie na takie nagłe, losowe eventy ? Zmniejszyć nagrodę z dungeon findera, dać bonusowe nagrody za udział w eventach. Tym samym wyciągać ludzi levelujących do lokacji, ożywić trochę /local defense.
permalink wysłany:
Jak dla mnie największym błędem jest dodatnie herlumow przez co na low lvl dungeonach dostaje się za dużą ilość expa co kompletnie psuje zabawę . Teraz już nikt nie robi questów ddo 70+ bo się nie opłaca. Przez co widzimy opuszczone krainy , gdzie można spotkać jedną osobę która dopiero zaczyna grę w wowa i nie wie co to dungeon finder .
permalink wysłany:
Eventy jak najbardziej i losowe w losowych miejscach stają się po pewnym czasie monotonne i historia zatacza kółko... grałem dosyć sporo w GW2 i niestety - eventy to nic więcej ponad daily questy... z tym, że muszą się zespawnować i możesz jakiś event wykonać ile chcesz razy dziennie - także nope, eventy nie zbawią WoWa, a część graczy będzie jeszcze bardziej wkurzona, że dowalili jeszcze więcej dziennej aktywności...

Taka moja wypowiedź nt eventów, a teraz reszta posta

Narzekamy na brak ruchu w wszystkich krainach które nie są endgamowe, lokacji z nowszych dodatków.
Obecnie jestem w trakcie levelowania od zera piątej postaci na serwerze (zaznaczam, że co dodatek zmieniam serwer i leveluje wszystko od nowa więc "rozeznanie" mam) - jakoś nie widzę pustek w krainach. Narzekanie na pustotę low levelowych miejsc jest trochę takie... hipokrytyczne - ci co narzekają, sami po wbiciu 90 nie wracają do starych lokacji poza nielicznymi wyjątkami jak roleplayerzy i osoby bijące achievementy

uciekając się do tak brutalnych czynów jak usunięcie Dungeon Findera ( którego uważam za fajne rozwiązanie dla low leveli.)
Acz będzie to przecież popadanie ze skrajności w skrajność - jak wywalisz dungeon finder, może i napotkasz paru ludzi w terenie więcej, ale za to nikogo na dungeony... może to też wywołać odwrotną reakcję - ludzi na "świecie" ubędzie bo będą stać w stolicy i spamować trade w poszukiwaniu ludzi na farmę - obecność dungeon findera jako narzędzia nie ma nic do pustek w lokacjach levelowych - to nie jego wina, że ludzie wolą grindować moby w ciasnych korytarzach zamiast robić questy które są efektywniejszą drogą w rozwoju...

Zmniejszyć nagrodę z dungeon findera, dać bonusowe nagrody za udział w eventach. Tym samym wyciągać ludzi levelujących do lokacji
W jaki sposób zmniejszyć nagrodę dla dungeon findera?
a) dla nie-90 dungeonów? Przecież tam nie ma co zmniejszać expa za ukończenie randoma jest mniej niż za skończenie jednego questa
b) dla 90 dungeonów? ludzie chodzą tam dla dropu nie dla nagrody za przejście w postaci tych 80 valorów (we właściwym założeniu oczywiście... bo drop z dungów obecnie słabiutki, a i valoru mało)

ożywić trochę /local defense.
Zdajesz sobie sprawę, że local defense i world pvp umarło poprzez wprowadzenie battlegroundów i aren, a nie dungeon findera, prawda? Poza tym masowe world-pvp w lokacjach dla low leveli o eventy odbije się na ludziach levelujących - będzie powtórka z STV sprzed cata - low levele będą omijać szerokim łukiem lokacje eventowe by tylko nie zostać zgankowanym przez bandę high leveli...
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Rzecz to fajna, ale wątpię czy sprawdziłaby się w WoWie. Nie da się stworzyć całkowicie losowych sytuacji. Ok, może się pojawiać raz czy dwa na dzień jakiś „ludek” proszący o ratunek, ale szybko schemat zostanie rozpracowany i (o ile nagroda będzie tego warta) w miejscach najczęstszego spawnu będzie czekać kolejka chętnych i „przypadkowych” graczy. Co nie zmienia faktu, że takie smaczki poprawiają realizm świata. Na upartego można podpiąć do tego scenki m.in. z Naaru w Shattrath, Tirionem pod Koloseum czy nalotem infernali na Honor Hold oraz, ale to już z wielkim przymrużeniem oka, spawny niektórych petów w określonych warunkach atmosferycznych lub godzinach ;)

Z ciekawości, co oznacza w ankiecie „Hodor” ? Bo nie wiem czy pomysł z eventami przypadkiem hodornie mi się nie podoba.
https://lh3.googleusercontent.com/AVeoSHgqILyS2deGthQfiLO9kGtWJsotrAuXw3kxdiyRNAT-EOJyGZuVLaXj-PIleFS16baaIOW2b1I5LQP45qNRXeABzH0MDK9zvXQHIpconFqt6rquvtPMNsXhHicuulcDpOZ-BcaxEbZ7zjARrbo5Q3UOI3mJ7VjaJ_CV_1r4UWNrpVJXVMgYioTaI8i7EEtJV4d0MXKqSsUziQy_RX_ZfHDBiNAilMYwnzkAzd1G-GQWRpeo3V4cUrg2EmGomTuOO-2gh6CqxyXHqomuOpibaFta41ADbKScX09WxcSnnEWQssy8n5Q32sKDO74x5LnFyhXwS8opx8YsKySE3dV8GuswmihjReIFkJ-eoMdRowVCixpmeHaNhhjmmT6BS89S7R8cvE5EX-oxhErAbK85anjKlpzAQ0-A9otZcDzOidUJ2MKiQtOXzJIUuGRVxb_k3IGVBIjOFPEewYjtMB2cWBI_OjrLk2VJxmVOEWqtDtTRdMlWdONp7UdNn6FWFyjHd0UWsFbbPPifw1N77EN6WZMYuFQSwGlcUXdyv8tEPcLAtFNsssa8ZS8fDgDHkDutC08_UjJq7tPjHGtIHldF4m-n3Ar0agDplW-cjMhC61IKcUjwHyurGpQ5u2DYSXdgruhWA3SqeijBEKEYgija7JSl0Z-jt6UajfZDVez2LXT6hPOFJoY=w463-h191-no
Pradawna Kronika na facebook'u
permalink wysłany:


Zmniejszyć nagrodę z dungeon findera, dać bonusowe nagrody za udział w eventach. Tym samym wyciągać ludzi levelujących do lokacji
W jaki sposób zmniejszyć nagrodę dla dungeon findera?
a) dla nie-90 dungeonów? Przecież tam nie ma co zmniejszać expa za ukończenie randoma jest mniej niż za skończenie jednego questa
b) dla 90 dungeonów? ludzie chodzą tam dla dropu nie dla nagrody za przejście w postaci tych 80 valorów (we właściwym założeniu oczywiście... bo drop z dungów obecnie słabiutki, a i valoru mało)

Nie chodzi mi stricte o zmniejszenie nagrody za ukończenie dungeona, tylko o zmniejszenie expa za tego dungeona w ogóle - exp za moby, questy które znajdują się w instancji. Myślę, że te wartości dałoby się obniżyć do na tyle konkretnego poziomu, że Ci, którzy dalej chcą expić instami nie poczują się poszkodowani, ale zlikwiduje to rzecz, o której mówił twój przedmówca - Do outlandów expienie dungeonami jest najszybsze, przez co traci się to, co blizzard zrobił w cataclysmie - kompletny rework azeroth, urozmaicenie starych lokacji. Myślę, że dodanie takich eventów, które pojawiałyby się o LOSOWYCH godzinach, wyszłoby na plus. Gdyby było ich wystarczająco dużo ( 5-6 na mniejsze krainy, 10 + na większe), uniknęlibyśmy, po pierwsze - kampiących na owe eventy ( bo spawn ich byłby naprawdę losowy ), a dwa, po odpowiednim znerfieniu dungeon findera ( czyli zboostowaniu questów i tym samym przykładowych eventów ) wyciągnelibyśmy większą ilość ludzi do Azeroth.

Eventy jak najbardziej i losowe w losowych miejscach stają się po pewnym czasie monotonne i historia zatacza kółko... grałem dosyć sporo w GW2 i niestety - eventy to nic więcej ponad daily questy... z tym, że muszą się zespawnować i możesz jakiś event wykonać ile chcesz razy dziennie - także nope, eventy nie zbawią WoWa, a część graczy będzie jeszcze bardziej wkurzona, że dowalili jeszcze więcej dziennej aktywności...

Ludek, nie chodzi mi o skopiowanie pomysłu z GW2 gdzie rzeczywiście, systemu questowania jako takiego praktycznie nie było, zastąpiony został tylko i wyłącznie... przez eventy właśnie ( prócz storyline).
Pamiętaj że nie chcę robić z tego drugiego daily farmingu, tylko coś czym cieszyć się będą casuale ( czyli taki szary Shizu), achiev boty, mianiacy robienia altów.

Ventas, Hodor został dodany jako... hmm, alternatywa dla lubiących Grę o Tron. Kto ogląda, zrozumie :) Nie ma to nic wspólnego z meritum, także nie przejmuj się :)
permalink wysłany:
Jak Lupi napisał największym błędem blizza to dodawane hierloomów to może pomaga w wielu rzeczach nie trzeba się martwic sprzętem,jesteśmy mocniejsi niż normalny gracz,duży exp, ale więcej to psuje niż pomaga rujnuje pvp na low lvl , odbiera radość ze zdobywania nowych przedmiotów jak dla mnie blizz powinien je dać do zdobycia za prawdziwą kasę wielu ludzi by z nich zrezygnowało ale wow wtedy by się stał trochę pay for win
permalink wysłany:
Nie chodzi mi stricte o zmniejszenie nagrody za ukończenie dungeona, tylko o zmniejszenie expa za tego dungeona w ogóle - exp za moby, questy które znajdują się w instancji. Myślę, że te wartości dałoby się obniżyć do na tyle konkretnego poziomu, że Ci, którzy dalej chcą expić instami nie poczują się poszkodowani, ale zlikwiduje to rzecz, o której mówił twój przedmówca - Do outlandów expienie dungeonami jest najszybsze,
No właśnie w tym problem, że nie... nie jest najszybsze - jest "najłatwiejsze", ale do bycia najszybszym mu wiele brakuje - dungeon jest opłacalny do zrobienia tylko raz - wtedy gdy ma questy, później robienie samych dungeonów do outlandu jest nieopłacalne w porównaniu do umiejętnego questowania (wykonywanie tylko kluczowych questów, odpowiedni przepływ przez lokacje etc)... a jak już naprawdę chcemy "efektywnie expić" to najlepsze są w tym momencie walki petów z rare/trenerami...
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Lilija
permalink wysłany:
Ja chciałam tylko powiedzieć, że Ludek dobrze prawi ^^
http://i.imgur.com/cznxz.gif
  Fobos
permalink wysłany:
@nogananoge Ty weź sobie wylej kubeł zimnej wody na głowe... chcecie popsuć gre tylu osobom żeby wam było fajnie robić jakieś low lvl questy? I to Blizzard jest tym złym...
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
nogananoge napisał :
Jak Lupi napisał największym błędem blizza to dodawane hierloomów to może pomaga w wielu rzeczach nie trzeba się martwic sprzętem,jesteśmy mocniejsi niż normalny gracz,duży exp, ale więcej to psuje niż pomaga rujnuje pvp na low lvl , odbiera radość ze zdobywania nowych przedmiotów jak dla mnie blizz powinien je dać do zdobycia za prawdziwą kasę wielu ludzi by z nich zrezygnowało ale wow wtedy by się stał trochę pay for win

Heirloomy za prawdziwe pieniądze? puknij sie w łepetynę. Nie interesuje mnie pvp na poziomie mniejszym niż 90 także nie wchłaniam radości z expienia bo to już moja 8 postać, chce mieć jak najszybciej najwyższy lvl i heirloomy mi w tym pomagają, jeżeli ktoś zaczyna dopiero gre i nie ma jak zdobyć tego przywileju to już jego problem, mnie to już nie kreci, a jak coś komuś nie pasuje w heirloomach to niech ich po prostu nie używa, ''i cieszy sie z możliwości upgrade itemow'', klasyczna odpowiedz ale niestety taka jest rzeczywistość, nie podoba sie, nie korzystaj.
Walki z bossow raidowych
permalink wysłany:
Przypominam że to tylko moje zdanie i każdy ma swoje ja je tylko wyraziłem więc panie Fobos oraz Viper18 wyrazili byś byście swoje a nie komentowac moje
  Lilija
permalink wysłany:
nogananoge napisał :
Przypominam że to tylko moje zdanie i każdy ma swoje ja je tylko wyraziłem więc panie Fobos oraz Viper18 wyrazili byś byście swoje a nie komentowac moje
Pomijając to, że kolegów trochę poniosło to generalnie mieli rację, bo widzisz heirloomy są opcjonalne. Tak więc twoje zdanie się trochę kupy nie trzyma.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
  Fobos
permalink wysłany:
Taki jesteś przeciwny loomsom, że twój warlock też je nosi... ah ta hipokryzja.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Blizz całkiem skutecznie walczy z brakiem ludzi w Low-level zonach przy użyciu Cross-realm zones.
Ale jak tylko się pojawiły, to starym WoWowym zwyczajem ludzie zaczęli whine'ować że przecież ich gankują, że nie można levelować itp.

A jak Blizzowi uda się zrobić jeden wielki "Globalny" Serwer, trudno będzie czuć tą pustkę.

Problem z hierloomami jest taki, że dają za dużą moc w porównaniu do osoby która ich nie ma. A levelowanie/ instancje są dostosowane do osób które nie posiadają ich.
Gdyby blizz dawał z questów/ instancji przedmioty o podobnych lub nawet wyższych statystykach niż hierloomy, nie było by tak dużego problemu. Nawet jeśli przez kilka leveli item X jest lepszy od hierlooma, to i tak hierloom daje bonusowy exp.
Wymieniasz power >>>> szybszy exp. Więc decyzja należałaby wtedy do ciebie, jak wolisz grać.

Aktualny system został zapewne wymyślony aby przeciętny gracz nie musiał "męczyć" się z decyzjami i wiedział że Hierloom musi być najlepszy.
  Lilija
permalink wysłany:
NecroMac napisał :
Problem z hierloomami jest taki, że dają za dużą moc w porównaniu do osoby która ich nie ma. A levelowanie/ instancje są dostosowane do osób które nie posiadają ich.
Gdyby blizz dawał z questów/ instancji przedmioty o podobnych lub nawet wyższych statystykach niż hierloomy, nie było by tak dużego problemu. Nawet jeśli przez kilka leveli item X jest lepszy od hierlooma, to i tak hierloom daje bonusowy exp.
Wymieniasz power >>>> szybszy exp. Więc decyzja należałaby wtedy do ciebie, jak wolisz grać.

Aktualny system został zapewne wymyślony aby przeciętny gracz nie musiał "męczyć" się z decyzjami i wiedział że Hierloom musi być najlepszy.
Zgodzę się, że heirloomy są trochę za silne. Myślę, że zamiast buffować normalne nagrody większy sens miałby lekki nerf powera heirloomów. Aspekt bonus expa jest jak najbardziej ok.
http://i.imgur.com/cznxz.gif