WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Talenty w MoP

permalink wysłany:
Hej, jeśli taki temat był, to od razu z góry przepraszam.
Po paru latach nieobecności chciałam wrócić do WoWa, ale ostatnim dodatkiem na jakim grałam, był WotLK. I teraz tak zaczęłam trochę czytać o Cata i MoP i widzę, że talenty są zupełnie inne. Czy to jest tak, że rzeczywiście daje się talent co 15 lvli tylko? Mógłby ktoś jakoś w miarę przejrzyście przybliżyć mi jak to teraz wygląda? :)
permalink wysłany:
stare talenty albo stały się glyphami, albo są nadal talentami (wybierasz 1 z 3 co 15 lvl), albo stały się spellami (passywami) danej specializacji albo są spellami (passywami) całej klasy
permalink wysłany:
i to rozwiązanie się dobrze sprawdza? bo w sumie to była frajda czekać co lv na talent i sobie go rozdawać. A co 15 lvli, dziwnie się wydaje, ale muszę sprawdzić w praktyce.
permalink wysłany:
sprawdza się dobrze, teraz masz problem który talent wybrać bo nie ma 1 słusznego
  Lilija
permalink wysłany:
Carilla napisał :
i to rozwiązanie się dobrze sprawdza? bo w sumie to była frajda czekać co lv na talent i sobie go rozdawać. A co 15 lvli, dziwnie się wydaje, ale muszę sprawdzić w praktyce.
Blizzard cały czas rozmyśla, jak przywrócić to coś co się dostaje często podczas levelowania. Po prostu talenty się do tego nie nadają, bo w starej ilości i modelu bardzo ciężko było unikać "jedynego prawdiłowego speka". Owszem, nawet obecnie niektóre talenty wypadają lepiej, ale ich balansowanie wygląda zdecydowanie lepiej niż wcześniejszych. I przede wszystkim talenty rzeczywiście wpływają na styl gry.
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
Eee tam ze starymi talentami i tak wszyscy speki zgapiali od topowych graczy jedyny minus to to że niemożna sobie zrobić hybryd speców ale tak te są dużo lepsze ja bym wolał co 10 lvl talent i więcej slotów na glyphy ale jest tak jak jest i źle nie jest