Odkąd założyłem monka borykam sie z pewnym problemem. Mianowicie tooltipy różnych umiejętności jak Soothing Mist pokazują złą wartość leczenia/dmg. Tooltip Soothing Mist na pasku pokazuje mi, że leczy 30k w ciągu 8 sekund. W momencie, kiedy używam go na graczu, wartość wyświetlana jako buff na nim jest już inna, mniejsza zazwyczaj o kilkanaście procent (ok. 22k).
Podobna sprawa z Crackling Jade Lightning, z tym, że tutaj różnice są drastyczne. Spell na pasku pokazuje mi ok. 3.5k, natomiast buff na targecie 170 (nie tysięcy, po prostu 170) dmg w ciągu 6 sekund (ale hp potworkowi ubywa w normalnych ilościach). Coś tu jest chyba nie tak.
Co jest tego przyczyną i jak to naprawić?
Screeny: (wartości na screenach są trochę inne, niż podałem wyżej, ponieważ wcześniej pisałem z pamięci)
Soothing Mist: LINK LINK
Crackling Jade Lightning: LINK LINK
Jak widać gdzieś mi zjada w opisach znaczną część spella.