WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Widzieliście?

permalink wysłany:
1. LINK

2.LINK

Wow jest chyba nieśmiertelny.
permalink wysłany:
Normalne - wzrost subskrypcji był zawsze przy premierze nowego dodatku - nawet przy niechlubnym według wielu kataklizmie... Tak samo normalnym jest odchodzenie ludzi pod koniec istnienia dodatku - TBC mimo, że ponoć "best dodatek evear iwógle" też go zaliczyło.

Także o tym czy Pandy naprawdę uratują WoWa przekonamy się dopiero przed premierą następnego dodatku.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
W WotLK sytuacja była odwrotna gdyż... 25 many dropiły lepszy sprzęt.
Teraz gdy 10 i 25 dropią to samo ludzie nie widzą sensu w robieniu 25 - trzeba mieć do tego więcej ludzi - więcej ludzi jest trudniej ogarnąć w trakcje potyczki etc...

Owszem są czasami walki gdzie większa liczba ludzi daje jakieś ułatwienie, jednak zazwyczaj różnice te są marginalne dla normalnych graczy...

No i nie zapominajmy o LFR! Bądź co bądź to forma 25 osobowego raidowania, bez względu na trudność
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
gildia w ktorej jestem robila kiedys raidy 25m i miala sie niezle. od Cata robimy tylko 10m i wydaje mi sie, ze raidy 25m sa "latwiejsze". na 10m zgon jednej osoby czesto powoduje wipe. 25m wybacza wiecej bledow.
dlatego dziwi mnie fakt, ze jest taka duza dysproporcja w ilosci gildii 25m/10m. chyba, ze moja teoria nie jest sluszna ^^.
  Darkelf
permalink wysłany:
Ja osobiście nie wiem co jest trudniejsze gdyż nie rajduję od dawien dawna ale tutaj garść ciekawostek:


Ponad 900 aktywnych gildii 25-osobowych na świecie

- Heroic: Will of the Emperor zabija 278 gildii
- Heroic: Grand Empress Shek'zeer zabijają 122 gildie
- Heroic: Sha of Fear zabija 45 gildii

Ponad 24000 aktywnych 10-osobowych gildii

- Heroic: Will of the Emperor zabija 1620 gildii
- Heroic: Grand Empress Shek'zeer zabijają 233 gildie
- Heroic: Sha of Fear zabija 59 gildii

Biorąc jednak pod uwagę fakt, że 10-osobowych gildii jest ZNACZNIE więcej, to liczba bossów pokonanych przez te gildie jest tak naprawdę bardzo mała. Oczywiście, traktujcie to tylko i wyłącznie jako ciekawostkę. ;)


No i nie zapominajmy o LFR! Bądź co bądź to forma 25 osobowego raidowania, bez względu na trudność

Ludek, LFR nie ma całkowicie nic do tematu. Idąc na LFR nie musisz być w żadnej gildii więc...?
  Craguz
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Teraz gdy 10 i 25 dropią to samo ludzie nie widzą sensu w robieniu 25 - trzeba mieć do tego więcej ludzi - więcej ludzi jest trudniej ogarnąć w trakcje potyczki etc...
i trzeba mieć dobry sprzęt by na tych raidach dało się przyjemnie raidować zamiast oglądać 5-15 fpsów. Nie każdy go ma, dlatego Blizz poszedł na rękę takim osobom. Zawsze to więcej subskrybentów, czyż nie? :)
permalink wysłany:
Ludek, LFR nie ma całkowicie nic do tematu. Idąc na LFR nie musisz być w żadnej gildii więc...?
Podobież idąc na raid nie trzeba być w gildii - fakt, gildia to ułatwia i zapewnia bardziej stabilny progress, mniej wipów etc... acz nikt nie zabrania Ci pugować ;)
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Darkelf
permalink wysłany:
Ludek, całkowicie nie zrozumiałeś chyba moich wypowiedzi. Całkowicie odbiegłeś z tematem. ;)
permalink wysłany:
Przeczy temu co mowia hejterzy - WoW nie umiera...on sie buduje na nowo. :D i dobrze :D
Szkoda tylko, ze gildia, w ktorej jestem oficerka powoli wymiera, bo ludzie przechodza do gildii PvP. Denerwuje mnie to...na wakacjach robilo sie co 2 dni raidy, teraz jak jest 7 osob online to juz jest sukces -_-
  Lilija
permalink wysłany:
Rajdy 25 man są gorsze z punktu widzenia organizacyjnego.

Co do wspomnianego poziomu trudności, to nie da się jednoznacznie ocenić, bo generalnie nie ma za bardzo osób, które jednocześnie progressują 10 man i 25 man. To, co wiem jednak z doświadczenia, to że dla gildii 25man okazjonalne wejście do 10 man daje wrażenie zauważalnej łatwości mniejszych rajdów. Ale może to wynikać z tego, że gildie 25 man mogą się bardziej elastycznie gearować i mają większy wybór klas.

Disclaimer: NIE, NIE TWIERDZĘ, ŻE 10 man SĄ ŁATWIEJSZE (tylko, że mogą być w pewnych okolicznościach), bo nie posiadam pełnych danych do tego, aby takie stwierdzenie udowodnić.

Każdy rozmiar rajdu ma swoje wyzwania. Różne encountery też trochę inne wyzwania stawiają w obu rozmiarach rajdów.
http://i.imgur.com/cznxz.gif