WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ponowny problem z WoWem... proszę o pomoc!

permalink wysłany:
Witam! Otóż już drugi raz mi zablokowali konto battlenet ze względu na podejrzenia... żeby odblokować konto musiałem tam podać adres e-mail, imie i nazwisko (oraz hasło)
no to podałem e-mail oraz moje imie które miałem w e-mailu + nazwisko i podaje hasło a tu bum, pisze że imie się nie zgadza (a wpisałem poprawnie) no i tak kilka błędów i każą mi się z obsługą klienta skontaktować (bo za dużo nie udanych prób) no i nie wiem co ja mam teraz zrobić...
„Wiesz, kiedy jeden dzień jest podobny do drugiego, to lecą tak szybko, iż zdaje się, że ostatni z nich jest już całkiem blisko. Boisz się, że nie ze wszystkim zdążysz. I każdy z tych dni wypełnia tysiąc drobnych spraw, załatwiłem jedną, odpocząłem - czas brać się za następną. Nie zostaje ani sił, ani czasu na to, co rzeczywiście ważne. Myślisz sobie: to nic, zacznę od jutra. A jutro nie nadchodzi, wciąż jest tylko jedno, niekończące się dzisiaj.”
permalink wysłany:
TxSteven napisał :
każą mi się z obsługą klienta skontaktować (bo za dużo nie udanych prób)
permalink wysłany:
Wygląda na to, że dałeś się zrobić w bambuko, bo Blizzard NIGDY, ALE TO NIGDY NIE PROSI O HASŁO! Na 99% podałeś swoje dane oszustom, lepiej dzwoń do obsługi technicznej Blizzarda i powiedz co i jak, oni powinni to rozwiązać.
  Caritas
permalink wysłany:
B0nes49 napisał :
Wygląda na to, że dałeś się zrobić w bambuko, bo Blizzard NIGDY, ALE TO NIGDY NIE PROSI O HASŁO! Na 99% podałeś swoje dane oszustom, lepiej dzwoń do obsługi technicznej Blizzarda i powiedz co i jak, oni powinni to rozwiązać.

Albo ty nie zrozumiałeś/zrozumiałaś... te dane mam podać na OFICJALNYM koncie Battlenet (LINK o na to.... więc nie zrobili mnie w bambuko :)
wysłane po 47 sekundach:
Eliska napisał :
TxSteven napisał :
każą mi się z obsługą klienta skontaktować (bo za dużo nie udanych prób)
Bo mi każdą "Imie" Podać no to ja podaje imie a piszą mi że jest niezgodne -.- a chyba wiem jak się do cholery nazywam (przepraszam że się tak "rzucam")
wysłane po 3 minutach 57 sekundach:
B0nes49 napisał :
Wygląda na to, że dałeś się zrobić w bambuko, bo Blizzard NIGDY, ALE TO NIGDY NIE PROSI O HASŁO! Na 99% podałeś swoje dane oszustom, lepiej dzwoń do obsługi technicznej Blizzarda i powiedz co i jak, oni powinni to rozwiązać.
bo to że nie prosi o hasło to wiem... ale żebym odblokował konto muszę podać dane (Imie,nazwisko,E-mail) a i sorki, hasła nie było
„Wiesz, kiedy jeden dzień jest podobny do drugiego, to lecą tak szybko, iż zdaje się, że ostatni z nich jest już całkiem blisko. Boisz się, że nie ze wszystkim zdążysz. I każdy z tych dni wypełnia tysiąc drobnych spraw, załatwiłem jedną, odpocząłem - czas brać się za następną. Nie zostaje ani sił, ani czasu na to, co rzeczywiście ważne. Myślisz sobie: to nic, zacznę od jutra. A jutro nie nadchodzi, wciąż jest tylko jedno, niekończące się dzisiaj.”
permalink wysłany:
@up

Po co tyle problemów ?

Infolinia Blizza w wawie (płacisz jakbyś do Babci dzownił) jest czynna do 22:00 więc bierz słuchawke i dzwoń ,bo tutaj nikt Ci nie jest w stanie odblokować skoro wpisujesz ,a wychodzi że źle bo rozumiem że konto masz na swoje dane zarejestrowane.


- Pomoc techniczna: 022 306 04 09, cena za minutę połączenia wg cennika operatora.
- Konto (również naruszenie bezpieczeństwa) i płatności: 0800 702 217, połączenie darmowe.
Obydwie linie czynne są 7 dni w tygodniu od 9:30 do 22:00.
  Iris
permalink wysłany:
LINK
LINK Tutaj masz pełny zakres pomocy jaką oferuje blizzard w momencie kiedy Twoje konto zostanie hackniete :) . Masz tam podany nr telefonu : Godziny otwarcia: 9:30 – 22:00 Czas paryski 7 dni w tygodniu ,Polska 0800 702217 :)
permalink wysłany:
Eliska napisał :
@up

Po co tyle problemów ?

Infolinia Blizza w wawie (płacisz jakbyś do Babci dzownił) jest czynna do 22:00 więc bierz słuchawke i dzwoń ,bo tutaj nikt Ci nie jest w stanie odblokować skoro wpisujesz ,a wychodzi że źle bo rozumiem że konto masz na swoje dane zarejestrowane.


- Pomoc techniczna: 022 306 04 09, cena za minutę połączenia wg cennika operatora.
- Konto (również naruszenie bezpieczeństwa) i płatności: 0800 702 217, połączenie darmowe.
Obydwie linie czynne są 7 dni w tygodniu od 9:30 do 22:00.

ale takie pytanko... co ja tam będę musiał dokładnie podać?
„Wiesz, kiedy jeden dzień jest podobny do drugiego, to lecą tak szybko, iż zdaje się, że ostatni z nich jest już całkiem blisko. Boisz się, że nie ze wszystkim zdążysz. I każdy z tych dni wypełnia tysiąc drobnych spraw, załatwiłem jedną, odpocząłem - czas brać się za następną. Nie zostaje ani sił, ani czasu na to, co rzeczywiście ważne. Myślisz sobie: to nic, zacznę od jutra. A jutro nie nadchodzi, wciąż jest tylko jedno, niekończące się dzisiaj.”
permalink wysłany:
TxSteven napisał :
Eliska napisał :
@up

Po co tyle problemów ?

Infolinia Blizza w wawie (płacisz jakbyś do Babci dzownił) jest czynna do 22:00 więc bierz słuchawke i dzwoń ,bo tutaj nikt Ci nie jest w stanie odblokować skoro wpisujesz ,a wychodzi że źle bo rozumiem że konto masz na swoje dane zarejestrowane.


- Pomoc techniczna: 022 306 04 09, cena za minutę połączenia wg cennika operatora.
- Konto (również naruszenie bezpieczeństwa) i płatności: 0800 702 217, połączenie darmowe.
Obydwie linie czynne są 7 dni w tygodniu od 9:30 do 22:00.

ale takie pytanko... co ja tam będę musiał dokładnie podać?


Dzwonisz i zapewne połączysz się po chwili czekania (nawet 15 min) z konsultantem i przedstawiasz mu swój problem ,podajesz e-mail na jaki jest zarejestrowane konto ,podstawowe dane do konta i opisujesz mu co się stało i w czym jest problem. Konsultant posprawdza ,poszpera i sam Cię poinstruuje co mu jest potrzebne ,aby udzielić Ci pomocy.

To co napewno weryfikuje (ostateczność) że konto jest Twoje to:

-skan dowodu lub rachunku z danymi takimi samymi jakie są na koncie
-skan seriali z pudełek które przypisane są do konta

Pamiętaj że każdy przypadek jest inny i sposób rozwiązania problemu także ,co zależy od samego problemu oraz konsultanta.