Witam! Otóż już drugi raz mi zablokowali konto battlenet ze względu na podejrzenia... żeby odblokować konto musiałem tam podać adres e-mail, imie i nazwisko (oraz hasło)
no to podałem e-mail oraz moje imie które miałem w e-mailu + nazwisko i podaje hasło a tu bum, pisze że imie się nie zgadza (a wpisałem poprawnie) no i tak kilka błędów i każą mi się z obsługą klienta skontaktować (bo za dużo nie udanych prób) no i nie wiem co ja mam teraz zrobić...
„Wiesz, kiedy jeden dzień jest podobny do drugiego, to lecą tak szybko, iż zdaje się, że ostatni z nich jest już całkiem blisko. Boisz się, że nie ze wszystkim zdążysz. I każdy z tych dni wypełnia tysiąc drobnych spraw, załatwiłem jedną, odpocząłem - czas brać się za następną. Nie zostaje ani sił, ani czasu na to, co rzeczywiście ważne. Myślisz sobie: to nic, zacznę od jutra. A jutro nie nadchodzi, wciąż jest tylko jedno, niekończące się dzisiaj.”
|
|
|
|
Wygląda na to, że dałeś się zrobić w bambuko, bo Blizzard NIGDY, ALE TO NIGDY NIE PROSI O HASŁO! Na 99% podałeś swoje dane oszustom, lepiej dzwoń do obsługi technicznej Blizzarda i powiedz co i jak, oni powinni to rozwiązać.
|
|
LINK :)
|
|
Albo ty nie zrozumiałeś/zrozumiałaś... te dane mam podać na OFICJALNYM koncie Battlenet (LINK o na to.... więc nie zrobili mnie w bambuko :) wysłane po 47 sekundach: Bo mi każdą "Imie" Podać no to ja podaje imie a piszą mi że jest niezgodne -.- a chyba wiem jak się do cholery nazywam (przepraszam że się tak "rzucam") wysłane po 3 minutach 57 sekundach: bo to że nie prosi o hasło to wiem... ale żebym odblokował konto muszę podać dane (Imie,nazwisko,E-mail) a i sorki, hasła nie było
„Wiesz, kiedy jeden dzień jest podobny do drugiego, to lecą tak szybko, iż zdaje się, że ostatni z nich jest już całkiem blisko. Boisz się, że nie ze wszystkim zdążysz. I każdy z tych dni wypełnia tysiąc drobnych spraw, załatwiłem jedną, odpocząłem - czas brać się za następną. Nie zostaje ani sił, ani czasu na to, co rzeczywiście ważne. Myślisz sobie: to nic, zacznę od jutra. A jutro nie nadchodzi, wciąż jest tylko jedno, niekończące się dzisiaj.”
|
|
@up
Po co tyle problemów ? Infolinia Blizza w wawie (płacisz jakbyś do Babci dzownił) jest czynna do 22:00 więc bierz słuchawke i dzwoń ,bo tutaj nikt Ci nie jest w stanie odblokować skoro wpisujesz ,a wychodzi że źle bo rozumiem że konto masz na swoje dane zarejestrowane. - Pomoc techniczna: 022 306 04 09, cena za minutę połączenia wg cennika operatora. - Konto (również naruszenie bezpieczeństwa) i płatności: 0800 702 217, połączenie darmowe. Obydwie linie czynne są 7 dni w tygodniu od 9:30 do 22:00. |
|
|
|
ale takie pytanko... co ja tam będę musiał dokładnie podać?
„Wiesz, kiedy jeden dzień jest podobny do drugiego, to lecą tak szybko, iż zdaje się, że ostatni z nich jest już całkiem blisko. Boisz się, że nie ze wszystkim zdążysz. I każdy z tych dni wypełnia tysiąc drobnych spraw, załatwiłem jedną, odpocząłem - czas brać się za następną. Nie zostaje ani sił, ani czasu na to, co rzeczywiście ważne. Myślisz sobie: to nic, zacznę od jutra. A jutro nie nadchodzi, wciąż jest tylko jedno, niekończące się dzisiaj.”
|
|
Dzwonisz i zapewne połączysz się po chwili czekania (nawet 15 min) z konsultantem i przedstawiasz mu swój problem ,podajesz e-mail na jaki jest zarejestrowane konto ,podstawowe dane do konta i opisujesz mu co się stało i w czym jest problem. Konsultant posprawdza ,poszpera i sam Cię poinstruuje co mu jest potrzebne ,aby udzielić Ci pomocy. To co napewno weryfikuje (ostateczność) że konto jest Twoje to: -skan dowodu lub rachunku z danymi takimi samymi jakie są na koncie -skan seriali z pudełek które przypisane są do konta Pamiętaj że każdy przypadek jest inny i sposób rozwiązania problemu także ,co zależy od samego problemu oraz konsultanta. |