
To samo wyświetla się pod tym api na windzie.
Dodam jeszcze że jeszcze za czasów WoTLK też jakiś czas grałem na linuxie i nie miałem problemu z ustawieniem detali high na tym sprzęcie(wtedy miałem 'Mandrive One 2008') powodem zerwania z linuxem był mój nowy u wczas modem 3G którego za chiny nie mogłem zmusić do współpracy z kornelem, krótko po prostu chiński szit od huaweia...
Teraz jednak z nowym modemem przypomniało mi się o linuxie, stało się to po kilku moich zatargach z systemem microsoftu bo mimo że ta pechowa 7 jest mniej zasobożerna od visty to dalej ociężała i dziurawa krowa(Ubuntu pod GNOME warzy po starcie 330MB

Dodam na koniec że mam dodane repo NVIDI(ster w wersji 275.09.07 amd64) i dzisiaj nawet je aktualizowałem ale to i tak nic nie dało, dalej wow nie radzi sobie z SM3 pod OpenGL...
Miał ktoś podobny problem? I czy dało by się coś z tym zrobić bo teraz niektóre ustawienia(konkretnie te nieszczęśliwe 'cienie') które miałem(w wotlk) na high nie dają się w cata zmienić z low... Aha i mam pełną świadomość że sunshaft nie da się uruchomić na linuxie i że liquidy nie wejdą na więcej niż fair bo tych bibliotek w OpenGL 3.0 po prostu nie ma

Fakt niby mogę grać na DirectX 9c i gra będzie działała sprawniej niż nad pożal się boże windowsie, co nie zmienia faktu że jak program jest interpretowany z DXa na OGLa to marnuje się na to jakiś tam mały procent zasobów a to zawsze kilka FPSów do przodu...
