Witam serdecznie.
Mój problem polega na braku możliwości przedłużenia sobie czasu gry. Po zalogowaniu się na konto i próbie przejścia do opcji dodania karty z czasem gry, pojawia mi się następujący błąd (skrócony):
HTTP Status 500 -
type Exception report
message
escription The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
org.springframework.web.util.NestedServletException: Request processing failed; nested exception is java.lang.IndexOutOfBoundsException: Index: 0, Size: 0
org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.processRequest(FrameworkServlet.java:48
(...)
root cause
(...)
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.23 logs.
Apache Tomcat/5.5.23
Po próbie kontaktu z działem technicznym otrzymałem odpowiedź, iż powinienem spróbować użyć innej przeglądarki internetowej.
Postępując zgodnie z zaleceniem zainstalowałem sobie chyba wszystkie możliwe przeglądarki i .... ciągle otrzymuję ten sam błąd. Czyściłem cache, próbowałem logowania z innych komputerów i efekt był zawsze taki sam.
Kolejna odpowiedź działu technicznego: "Dziwne, powinno działać" mnie nie satysfakcjonuje.
Czy ktoś z Was ma podobny problem, lub wie cokolwiek na temat możliwego rozwiązania?
Z góry dziękuję za odpowiedź :)
|
|
Uzywasz polskiej wersji jezykowej battlenetu? Jesli tak, to sproboj zmienic spowrotem na anglojezyczna i wtedy doladowac. Byc moze pomoze.
|
|
Wygląda jakby problemem była java... spróbuj ściągnąć jave z oryginalnej strony (java.com).
Wejdź w panel sterowania > dodaj/usuń > usuń jave > zainstaluj z nowo ściągniętej instalki. Jeśli nie pomoże... to problem leży gdzie indziej
..:: Odi Profanum Vulgus ::..
Kto się ukrywał szczuty i tropiony Nigdy nie będzie umiał stanąć prosto WoW status - temporary available |
|
Dziękuję bardzo za podpowiedź. Niestety zmiana języka również nie pomogła. Za to fajnie wygląda strona konta w dialekcie mandaryńskim :)
Problemem nie jest raczej zainstalowana wersja jre, po bliższym przejrzeniu komunikatu wygląda bardziej na błędny protokół komunikacyjny z kwerendami w javie umieszczonymi na serwerze. Jednakże znalazłem podobny temat na oficjalnym forum WOW'a: http://forums.wow-europe.co... Czyli problem jest globalny (a raczej: europejski). Jeżeli komukolwiek przydarzyło się coś podobnego, pragnę zakomunikować, iż należy czekać na reakcję działu technicznego. |
|
Może to nie jest wina javy i battle.netu tylko przeglądarki której używasz... Spróbuj na safari, na niej ostatnio dodawałem GAME-CARD
PS Dodawałem na polskiej wersji battle.netu |
|
Niestety. Problem powtarza się na: IE, FF, Safari, Operze, Chromie, Avant Browser, SeaMonkey, Maxthon'ie, etc. Sprawdzałem na komputerach z zainstalowanymi Win XP, Vista, 7, Leopardem, dystrybucjami Linuxa. Postaram się w weekend śledzić temat na głównym forum (europejskim) WOW'a i poinformować o przyczynie problemu, jak również o jego rozwiązaniu. Jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam :)
|
|
Błąd 500, znany również jako Internal Server Error wskazuje na problemy z samym serwerem, na którym znajduje się strona. Żadne zabiegi (czyli np. instalacja javy, użycie innej przeglądarki) nie mają na to wpływu, gdyż są to zmiany wykonywane po stronie klienta, a nie serwera. K. <3
|
|
Zgadzam się, jednak wg. wiadomości, którą dostałem wcześniej od supportu:
Czyli pierwszą rzeczą, którą zrobiłem, było wypróbowanie praktycznie wszystkich dostępnych przeglądarek. Chyba jedyną dobrą rzeczą w tym wszystkim jest to, że nabije mi się rest :) |
|
Zawsze możesz iść do jakiegoś znajomego i doładować sobie gametime z innego PC.
@down Faktycznie, umknęło mi. |
|
Mówił, ze próbował z wielu innych komputerów.
Ja proponuje jeszcze strzelić prt scr temu błędowi i wysłać go do supportu.
Sześćset sześćdziesiąt sześć miliardów sześćset sześćdziesiąt sześć milionów sześćset sześćdziesiąt sześc tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć przecinek sześćset sześćdziesiąt sześć.
|
|
Wszystko się wyjaśniło. Problemy z dodaniem czasu gry i zarządzaniem kontem (wg. pomocy technicznej Blizzarda) wynikały z:
- nadmiernego przeciążenia serwerów dzięki masowej sprzedaży i zarządzaniem SC II - wprowadzaniem zmian odnośnie WoW Cata - Zmianami w kwerendach javy w celu usprawnienia opcji płatności - Jeżeli ktoś najpierw grał w "demo", a dopiero później dokonał zakupu pełnej wersji - mogły występować problemy w zarządzaniu profilem ze względu na wyżej wymienione czynniki Wszystkie problemy zostały usunięte. Mogą się jednak pojawić podobne w przeciągu dwóch tygodni, gdyż Blizzard ciągle będzie wprowadzał zmiany. |